[D2 96 4.2PB ] Swap ukł. hamulcowego
[D2 96 4.2PB ] Swap ukł. hamulcowego
Koledzy czy warto inwestowac w hamulce od RS6?? Wiadome że są bardzo mocne i konstrukcyjnie nie ma chyba wiekszych manewrow przy takim swapie??
Ostatnio zmieniony 14 paź 2012, 11:50 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Zdecydowanie warto. Na początku chciałem kombinować z Sp Performance i EBC. Różnica od OEM jest odczuwalna ale dla mnie to jednak trochę za mało. Sam szukam zacisków na przód od RS6 C6. Są to sześciotłoczkowe i z większą powierzchnia klocków. Do tego nowe dedykowane tarcze i klocki. Zdecydowałem się na taki swap ponieważ pozostaje mi zestaw np brembo lub "pływające" ośmiotłoczkowe. Koszta zbliżone. Ale RS6 jest plug&play i tarcze klocki są u Sida lub ASO (gwarancja).
Jeżeli masz możliwość zmienić zaciski na RS6 nie zastanawiał bym się nawet chwili. Tarcze i klocki założył bym oryginały RS6.
8-)
Jeżeli masz możliwość zmienić zaciski na RS6 nie zastanawiał bym się nawet chwili. Tarcze i klocki założył bym oryginały RS6.
8-)
Ostatnio zmieniony 14 paź 2012, 14:32 przez bunga bunga, łącznie zmieniany 1 raz.
Swap hamulców
Witam.
Jak będziesz szukał tarcz oraz klocków do tego swapa to daj znać. Mam w ofercie niemieckiego Zimmermann'a właśnie do tej RS6. Oryginały na jakich samochód wyjeżdża z fabryki to właśnie Zimmermann
Pozdrawiam
Jak będziesz szukał tarcz oraz klocków do tego swapa to daj znać. Mam w ofercie niemieckiego Zimmermann'a właśnie do tej RS6. Oryginały na jakich samochód wyjeżdża z fabryki to właśnie Zimmermann
Pozdrawiam
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Konkretnie co do D2 z zaciskami z RS6 C5 nie wypowiem się. Ale jak masz możliwość wymiany obu osi to wymieniaj. Różne kombinacje to z doświadczenia powiem, pozorne oszczędności. Wiem, że pompa hamulcowa pozostaje. Warto też założyć przewody w stalowym oplocie i dobry płyn. Co komplet to komplet.
Poza swapem z RS6 pozostają już nam tylko zestawy racingowe ośmio i więcej tłoczkowe. Ale podejrzewam, że to już ponad nasz styl jazdy i potrzeby.
8-)
Poza swapem z RS6 pozostają już nam tylko zestawy racingowe ośmio i więcej tłoczkowe. Ale podejrzewam, że to już ponad nasz styl jazdy i potrzeby.
8-)
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Ty masz D3 i RS6 C6-A8 D3 raczej powinny byc kompatybilne tak jak analogicznie A8 D2-RS6 C5. COs mi sie obiło o uszy że do D2 podejda zwrotnice od S6-któryś z kolegów robił takie patenty w swojej D2 ale narazie to gdybanie dopuki sie nie upewnie. Może ktoś wie jak bardzo podobne lub rózne sa zawiechy od A6,S6,RS6 w stosunku do A8?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Jeżeli nie uda mi się znaleźć, na rozsądnych warunkach, zacisków od RS6 C6. To założę ośmio tłoczkowe Brembo od C5. Tarcza jest mniejsza o 20 mm tj 365x34. Nie wiem tylko czy zmiany w zwrotnicy nie będą za duże. Za bardzo nie mam nawet tego z kim skonsultować. Poza tym różnica w kosztach i dostępności części jest duża na korzyść C5.
8-)
8-)
Koledzy chcę założyć do przodu zaciski z Q7, ale nie mam pojęcia jaką tarczę do tego dopasować. Wiem że już niektórzy jeżdżą na takim zestawie, ale od nikogo nie mogę dowiedzieć się jaka tam jest tarcza.
Jak ktoś kto się orientuje, umiał by mi podać model samochodu na taki przeszczep to był bym wdzięczny.
Jak ktoś kto się orientuje, umiał by mi podać model samochodu na taki przeszczep to był bym wdzięczny.