To prawda że nie potrafią ale tu wchodzą w gre aspekty nie tylko techniczne jak i nieumiejetnośc korzystania z momentu obrotowego zamiast mocy Wtedy każde auto pali ponad normy. Jak wiadomo 12cylindrów ma sporo momentu i wcale nie musi chlac dwóch wiader na setkę by normalnie jechacmdamian pisze:jak na 6.0 W12 to całkiem niezły wyczyn , co nie którzy nie potrafią zejść do takich wyników spalania w 4.2 V8 ;-)B@rt pisze: Jak chce zejsc ze srednim do 14 l/100km to jade jak emeryt a jak jade normalnie o 17-20 l/100km
[ALL] Ile pali wasze monstrum ??
No tak , ja swoim autkiem to poruszam się tak od 1200 do 2500 obr i to wystarczy , i tak startuję szybciej od nie jednego "zaspanego kierowcy" na światłach , maksymalny moment obrotowy przy około 2500-3000 obr . Spalanie przy takiej jeździe około 15-16L/100km LPG .Apophis pisze:Jak wiadomo 12cylindrów ma sporo momentu i wcale nie musi chlac dwóch wiader na setkę by normalnie jechac
Też dużo zależy na jakich odcinkach użytkujemy nasze auta . Im dłuższy odcinek , tym bardziej silnik rozgrzany i mniej auto pali .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Zapomnialem dopisac ze na PB98 a to zawsze pol litra mniej spali W sumie na PB95 musze sprobowac. Naprawde nie ma dramatu, wczesniej mialem delikatnie pomodzona A6 2,7T i palila w okolicach 13 l/100 km. Ale musze Wam Panowie powiedziec ze od kiedy jezdze A8 to odechcialo mi sie szybkiej jazdy. Teraz delektuje sie kazdym kilometrem :mrgreen:
Było: A4 B5 2,4 V6
Vectra 2,5 V6
A6 C5 2,7T
Jest: A8 D3 6,0 W12
GSX-R 600 K4
Vectra 2,5 V6
A6 C5 2,7T
Jest: A8 D3 6,0 W12
GSX-R 600 K4
Moja 4.2 310 KM 2000r średnio ok 14.5-15 LPG. Jazda spokojna + butowanie od czasu do czasu dla przyjemności. Minimum jakie miałem średnio z 300-350 km (tyle przejeżdżam na baku) to 13.5 LPG. Przy spokojnej jeździe automat zmienia biegi poniżej 2000 obr/min, do tego przełożenia są bardzo długie i myślę, że to są przyczyny całkiem niezłego spalania.
Vincent pisze:Wprawdzie nie przejechałem jeszcze zbyt wielu kilometrów, bo ok 1200 ale średnie spalanie to 14,8 litra.
Minimalne jakie udało mi się uzyskać to 10
Maksymalnego nie odnotowywałem.
czy to byly wskazania komputera, czy obliczenia na podstawie nastepnego tankowania ?
ten wynik wydaje mi sie nie-do-osiagniecia przy silniku 6.0
Jak czytam takie wypowiedzi to zastanawiam się co jest zepsute u mnie w aucie.pb41ns pisze:dziś trasa do stolicy ok 400 km , na jednej butli, po zatankowaniu lpg weszło za 126 zł, u mnie gaz jest po 2,57zł, łatwo obliczyć że pali ok 12 litrów lpg na 100 km, dla mnie bąba
Dla mnie wynik nie do osiągnięcia.
mnie spala między 18l (bardzo oszczędna jazda) do 22l (normalna i dynamiczna) oczywiście miasto.
Na trasie te 17l również łyka (jazda dynamiczna i szybka), doszedłem do wniosku że szkoda sobie przyjemności odmawiać, ponieważ jak jechałem oszczędnie długą trasę, to i tak 14l-15l zjadł.
Oczywiście opisuję spalanie LPG bo PB całego baku na jeden raz jeszcze nie wyjechałem.
Może winny jest za takie spalanie jest "łącznik" pomiędzy fotelem , a kierownicą .Gabriel pisze:Jak czytam takie wypowiedzi to zastanawiam się co jest zepsute u mnie w aucie.
Dla mnie wynik nie do osiągnięcia.
mnie spala między 18l (bardzo oszczędna jazda) do 22l (normalna i dynamiczna) oczywiście miasto.
"Żarcik" ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.