[D3 ALL ] Informacje na temat silnika 4.2V8 w D3
[D3 ALL ] Informacje na temat silnika 4.2V8 w D3
witam serdecznie może to głupie pytanie ale nie moge znaleźć odpowiedzi, mianowicie czy silnik 4,2 v8 z modelu Audi A8 to ta sama jednostka co w S4 B6?
W tym drógim modelu jest problem z zapychaniem sie silnika nagarem mam nadzieje ze w A8 jest inna jednostka bez podobnych problemów...pozdrawiam
W tym drógim modelu jest problem z zapychaniem sie silnika nagarem mam nadzieje ze w A8 jest inna jednostka bez podobnych problemów...pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 04 lis 2012, 00:02 przez FANFOK, łącznie zmieniany 1 raz.
czyli do roku 2006 tak ? od połowy 2006 wychodziły FSI. sorry że tak drąze temat ale jestem nowicjuszem w tej dziedzinie wcześniej interesowałem się jedynie małymi dieselkami, w tym momencie nieopłaca mi się kupować diesla ponieważ nie robie więcej niż 12000 rocznie ale na temat silników benzynowych nieznam się wogóle poza 1,8 t z A3 którą miałem kiedyś...
Zgadza się.FANFOK pisze:czyli do roku 2006 tak ? od połowy 2006 wychodziły FSI. sorry że tak drąze temat ale jestem nowicjuszem w tej dziedzinie wcześniej interesowałem się jedynie małymi dieselkami, w tym momencie nieopłaca mi się kupować diesla ponieważ nie robie więcej niż 12000 rocznie ale na temat silników benzynowych nieznam się wogóle poza 1,8 t z A3 którą miałem kiedyś...
No to super interesuje mnie właśnie jednostka 4,2 v8 montowana do A8 w tatach 2004/2005
niebęde ukrywał że bardziej podobają mi się A8 przed liftem niż po ,zwłaszcza że dochodzi tu teraz sprawa silnika 4,2 ...
czy wtej sytuacji jesteście w stanie podać mi kody literowe występujących w tych latach silników. Czy jest jakiś na który należało by zwrócić szczególną uwagę lub omijać?
samochody z tych lat mają napeno kulnięte po dobre 300000 jak jest zatem z żywotnością tej jednostki? wszędzie można wyczytać że silniki te uważane są za pancerne... pozdrawiam
ps. sorry że temat zakładałem w "na każdy temat" ale wolałem nie zaśmiecać forum ;-)
niebęde ukrywał że bardziej podobają mi się A8 przed liftem niż po ,zwłaszcza że dochodzi tu teraz sprawa silnika 4,2 ...
czy wtej sytuacji jesteście w stanie podać mi kody literowe występujących w tych latach silników. Czy jest jakiś na który należało by zwrócić szczególną uwagę lub omijać?
samochody z tych lat mają napeno kulnięte po dobre 300000 jak jest zatem z żywotnością tej jednostki? wszędzie można wyczytać że silniki te uważane są za pancerne... pozdrawiam
ps. sorry że temat zakładałem w "na każdy temat" ale wolałem nie zaśmiecać forum ;-)
-
- Forum Audi A8
- Posty: 29
- Rejestracja: 01 gru 2010, 23:25
- Lokalizacja: Ciechanów
Re: Informacje na temat silnika 4.2V8 w D3
Problem z nagarem wystepuje w RS4 B7, tam jest juz 4.2 FSI. W B6 pierwszy raz o tym slysze.FANFOK pisze:witam serdecznie może to głupie pytanie ale nie moge znaleźć odpowiedzi, mianowicie czy silnik 4,2 v8 z modelu Audi A8 to ta sama jednostka co w S4 B6?
W tym drógim modelu jest problem z zapychaniem sie silnika nagarem mam nadzieje ze w A8 jest inna jednostka bez podobnych problemów...pozdrawiam
W B6 nie ma FSI.
W B7 jest problem w RS4 - miałem na warsztacie ostatnio i faktycznie jest dramat. To samo w 4.2 po lifcie w A8 - silnik BGK. W S8 D3 5.2 FSI to samo.
Przez ten nagar te silniki rzadko trzymają fabryczną moc. Powie to każdy tuner.
Jak chcesz kupować sobie A8 D3, polecam silnik BFM. Zresztą tylko taki był przed liftem. Ma swoje bolączki, ale nie będziesz musiał przynajmniej co 30000km zrzucać kolektorów i czyścić ich z nagaru.
W B7 jest problem w RS4 - miałem na warsztacie ostatnio i faktycznie jest dramat. To samo w 4.2 po lifcie w A8 - silnik BGK. W S8 D3 5.2 FSI to samo.
Przez ten nagar te silniki rzadko trzymają fabryczną moc. Powie to każdy tuner.
Jak chcesz kupować sobie A8 D3, polecam silnik BFM. Zresztą tylko taki był przed liftem. Ma swoje bolączki, ale nie będziesz musiał przynajmniej co 30000km zrzucać kolektorów i czyścić ich z nagaru.
Elektronika samochodowa.