[D2 99 4.2PB/LPG ] ABS zapala się powyżej 40km/h
[D2 99 4.2PB/LPG ] ABS zapala się powyżej 40km/h
witam jak w temacie abs się zapala po przekroczeniu prędkości 40kh
po podpięciu vag zero usterek ?
Tak jakby komp nie przechodził testu dynamicznego tak przynajmniej było by w fordzie -dobrze kombinuje
Czy walka z czujnikami wyczyszczenie ich coś da w tym wypadku ?
[ Dodano: 2012-10-11, 18:09 ]
nikt nic nie wie na temat
bo bez abs się tak słabo śmiga
do 30-40 działa poprawnie
po podpięciu vag zero usterek ?
Tak jakby komp nie przechodził testu dynamicznego tak przynajmniej było by w fordzie -dobrze kombinuje
Czy walka z czujnikami wyczyszczenie ich coś da w tym wypadku ?
[ Dodano: 2012-10-11, 18:09 ]
nikt nic nie wie na temat
bo bez abs się tak słabo śmiga
do 30-40 działa poprawnie
Ostatnio zmieniony 10 lis 2012, 10:52 przez pepi, łącznie zmieniany 1 raz.
W naszych autach jest to zdradzieckie , że trzeba zwracać uwagę na prędkość , samochody są dobrze wyciszone (cicha prędkość) u ciebie zaczyna mrugać "traction control" i informuje że nabierasz coraz większej prędkości . :mrgreen: :mrgreen: (żarcik)mzdan pisze:Ale dlaczego mi się mruga traction control przy wyprzedzaniu
A tak na poważnie : Jeżeli ESP/ABS świruje to podłącz Vaga i z czytaj błędy , raczej tak jak podejrzewasz , albo pada czujnik , a może są brudne , a może są za głęboko wciśnięte , też będzie świrować , przerabiałem to ostatnio . (tydzień temu)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
więc tam myślałem że mam urwaną taśmę od poduszki
i podobno uwalony Czujnik kąta skrętu bo podobno to jest to samo
dzisiaj walczyłem z tym
bo przedtem jak sprawdzałem mimo kręcenie kierą nic się zmieniało w bloku chyba 3
zmieniłem i teraz mam to samo na dodatek doszedł błąd nie zakodowanego sterownika abs 1044
wie ktoś może co tu grane jest
i gdzie jest ten czujnik skrętu ??
[ Dodano: 2012-11-09, 20:35 ]
bo wychodzi że taśmę miałem dobrą :-P
bo dzisiaj rozebrałem nawet ją
i podobno uwalony Czujnik kąta skrętu bo podobno to jest to samo
dzisiaj walczyłem z tym
bo przedtem jak sprawdzałem mimo kręcenie kierą nic się zmieniało w bloku chyba 3
zmieniłem i teraz mam to samo na dodatek doszedł błąd nie zakodowanego sterownika abs 1044
wie ktoś może co tu grane jest
i gdzie jest ten czujnik skrętu ??
[ Dodano: 2012-11-09, 20:35 ]
bo wychodzi że taśmę miałem dobrą :-P
bo dzisiaj rozebrałem nawet ją
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
tak
opowiem jak to było
człowiek jest głupi i zachciało mi się sprawdzać co audi w terenie
a mój naleśnik jest nisko obsadzony stanowczo za nisko
i jechałem na takiej glince bo drodze polnej aż mnie zawiesiło to potem na wstecznym wydostałem się i troszkę gazu dałem
i po tym fakcie
miałem tak że jak jechałem to nie dało się jechać bo esp wariowało
było tak ze 2 razy
i raz mi się zrobiło tak że po wyłączeniu esp jak skręcałem to mnie rzuciło na 2 pas samo
potem zmieniałem taśmę i mam 10 44 :-x
opowiem jak to było
człowiek jest głupi i zachciało mi się sprawdzać co audi w terenie
a mój naleśnik jest nisko obsadzony stanowczo za nisko
i jechałem na takiej glince bo drodze polnej aż mnie zawiesiło to potem na wstecznym wydostałem się i troszkę gazu dałem
i po tym fakcie
miałem tak że jak jechałem to nie dało się jechać bo esp wariowało
było tak ze 2 razy
i raz mi się zrobiło tak że po wyłączeniu esp jak skręcałem to mnie rzuciło na 2 pas samo
potem zmieniałem taśmę i mam 10 44 :-x
VOLUS, ale co mz zbieznosc do ABS'u??
[ Dodano: 2012-11-11, 16:05 ]
pepi, jak moge Ci doradzic, to sprawdz sobie dynamicznie wskazania predkosci z czujnikow przy kolach, bycmoze ktorys z czujnikow wariuje... ja mam tez problem z abs bo czasem mi sie zapala...z tym ze u mnie dziwne...nie ma bledow i jedyne co vag sugeruje to czujnik zalaczenia swiatla stop...wymienie i zobacze czy to pomoze bo juz mnie to wkur... :-/
[ Dodano: 2012-11-11, 16:05 ]
pepi, jak moge Ci doradzic, to sprawdz sobie dynamicznie wskazania predkosci z czujnikow przy kolach, bycmoze ktorys z czujnikow wariuje... ja mam tez problem z abs bo czasem mi sie zapala...z tym ze u mnie dziwne...nie ma bledow i jedyne co vag sugeruje to czujnik zalaczenia swiatla stop...wymienie i zobacze czy to pomoze bo juz mnie to wkur... :-/
Kolega ma polifta, wiec jesli cokolwiek stanie sie z abs to i esp bedzie mu sie zaswiecac, bo oba te systemy dzialaja na podstawie odczytow z czujnikow obrotu kol, tak wiec zbieznosc nie ma tu moim zdaniem nic do rzeczy... po tym ze piszesz ze sie gdzie topiles, obstawiam ze moglo wejsc Ci bagno, glina czy inny syf do koronki z przegubu i albo zasyfilo koronke albo czujnik abs... wez wyciag czujnik i go przeczysc, najlepiej zrob to z wszystkimi