![]() |
![]() |
![]() |
[D2 96 ] Nie działa sterowanie szyb
[D2 96 ] Nie działa sterowanie szyb
Otóż jak w temacie napisałem nie działa sterowanie szyb tzn. po stronie pasażera nie można otworzyć , ale jesli odsune ją z drzwi kierowcy to zamknąć pasażer może już sam. podobny problem jest z tylnymi tzn. z drzwi kierowcy nie mozna nimi sterować. Vag nic nie wykrył bezpieczniki są ok. Miał może ktos podobny problem?
Ostatnio zmieniony 22 gru 2012, 23:00 przez kamilson, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 85
- Rejestracja: 03 lis 2011, 08:30
- Lokalizacja: Toruń
Miałem podobną sytuację po przekładne boczka drzwi od kierowcy...
Szyba potrafiła się sama opuścić, i nie działało podnoszenie....
Wymieniłem przycisk i śmiga elegancko
ps. mam na zbyciu ok. 5 przycisków (wszystkie chyba są takie same tj. o każdych drzwi)
do wersji preLift - pasują też idealnie do wer. poliftowej - ale nie wiem czy intensywność podświetlenia jest taka sama... wg. mnie poliftowe są delikatnie mocniej podświetlane...
Jak by ktoś był chętny - pisać.
Wymiana na 15 min roboty - i bez ściągania boczka
Szyba potrafiła się sama opuścić, i nie działało podnoszenie....
Wymieniłem przycisk i śmiga elegancko

ps. mam na zbyciu ok. 5 przycisków (wszystkie chyba są takie same tj. o każdych drzwi)
do wersji preLift - pasują też idealnie do wer. poliftowej - ale nie wiem czy intensywność podświetlenia jest taka sama... wg. mnie poliftowe są delikatnie mocniej podświetlane...
Jak by ktoś był chętny - pisać.
Wymiana na 15 min roboty - i bez ściągania boczka

Po kolei:
masz wersje pre-lift: więc zakładam że sama rączka od zamykania drzwi nie jest całością z panelem na którym jest przełącznik.
Musisz ściągnąć osłonkę raczki od zamykania drzwi od spodu (masz ją pod palcami jak zamykasz drzwi) - jest wyłącznie na zatrzaskach - ale delikatność nie zaszkodzi - to najdelikatniejszy element w tej pracy
jak ją zdejmiesz - pod nią masz 2 śrubki gwiazdkowe - one trzymają górną część tej rączki.
Po ich odkręceniu możesz śmiało wyciągać tą rączkę do góry - można podważyć śrubokrętem od spodu - tam gdzie były te 2 śrubki (UWAGA - tam są też śrubki od odkręcania buczka drzwi - ich nie trzeba ruszać - są to zwykle śruby na klucz 8 w przednich drzwiach 2 szt. w tylnich 1 - tak czy inaczej - tego nie ruszamy
)
Jak wyjdzie górna część rączki, to już mamy panel z przyciskiem praktycznie na wierzchu: on również jest na zatrzaskach.... tak więc delikatnie po woli i wychodzi...
Aby wyciągnąć sam przycisk z tego panelu trzeba go delikatnie od spodu podważyć
dookoła śrubokrętem - i wychodzi do środka.
Wtyczka spora 4-ro pinowa - również łatwo wychodzi po podważeniu...
W wer. po liftowej różnica polega na tym że obie części są zespolone drewienkiem na wierzchu...
Ale całość tak samo trzyma się na 2-ch wkrętach... no i kilku zatrzaskach.
Sprawa do rozebrania nawet w nocy przy latarce w 5-10 min
Jakbyś przejeżdżał przez Legionowo (pod wawą) - daj znać - pomogę za symbolicznego browara
ps. jeśli chcesz to mogę jutro zapodać jakieś foto.
masz wersje pre-lift: więc zakładam że sama rączka od zamykania drzwi nie jest całością z panelem na którym jest przełącznik.
Musisz ściągnąć osłonkę raczki od zamykania drzwi od spodu (masz ją pod palcami jak zamykasz drzwi) - jest wyłącznie na zatrzaskach - ale delikatność nie zaszkodzi - to najdelikatniejszy element w tej pracy

jak ją zdejmiesz - pod nią masz 2 śrubki gwiazdkowe - one trzymają górną część tej rączki.
Po ich odkręceniu możesz śmiało wyciągać tą rączkę do góry - można podważyć śrubokrętem od spodu - tam gdzie były te 2 śrubki (UWAGA - tam są też śrubki od odkręcania buczka drzwi - ich nie trzeba ruszać - są to zwykle śruby na klucz 8 w przednich drzwiach 2 szt. w tylnich 1 - tak czy inaczej - tego nie ruszamy

Jak wyjdzie górna część rączki, to już mamy panel z przyciskiem praktycznie na wierzchu: on również jest na zatrzaskach.... tak więc delikatnie po woli i wychodzi...
Aby wyciągnąć sam przycisk z tego panelu trzeba go delikatnie od spodu podważyć
dookoła śrubokrętem - i wychodzi do środka.
Wtyczka spora 4-ro pinowa - również łatwo wychodzi po podważeniu...
W wer. po liftowej różnica polega na tym że obie części są zespolone drewienkiem na wierzchu...
Ale całość tak samo trzyma się na 2-ch wkrętach... no i kilku zatrzaskach.
Sprawa do rozebrania nawet w nocy przy latarce w 5-10 min

Jakbyś przejeżdżał przez Legionowo (pod wawą) - daj znać - pomogę za symbolicznego browara

ps. jeśli chcesz to mogę jutro zapodać jakieś foto.