D3 '03 4.2 MPI by mf
robertas, No ja mialem takie przypadki a troche sie aut przewineło przez warsztat Mi chodziło właśnie o wzrokowa analize a niestety dziadostwo paska polega na tym że tak samo nowy może se strzelić ot tak bo miał jakies qq Jeśli pasek wygląda jak nowy lub poprostu bardzo dobrze to taka sama ma szanse dojechac swojego przebiegu co nowy. No ale jesli sie kruszy juz to lepiej wymienic prawda?
Apophis, hehe no ja Ci powiem ze nie spotkalem sie jeszcze z paskiem w takim stanie ktory sugerowalby definitywnie ze trzeba go natychmiast wymienic A tez juz troche aut przeroznych marek sie zrobilo...ale faktem jest ze jak pasek sie kruszy czy cos...to rownie dobrze jakby pisalo na nim "Uwaga bo zaraz Pier..ne" Paski to sliski temat i wymienialem kilka, kilkanascie razy pasek ktory serio wygladal na calkiem spoko ( napisy, grubosc) a mial powiedzmy ok 70....80 tys, ale to tak stricte a propos tylko moich doswiadczen
robertas, No ja Ci powiem że wiele razy paski krzyczały o emeryture wiec nie wiem ile one miały naklepane czy jakiej wogule były marki ale coz sie spodziewac po autach świeżo kupionych. prawda jest też że czesto nawet w swoich autach wymieniane paski bo już było naklepane wyglądały całkiem zdrowo Ale przebieg był i szły do kosza. Gdy nie wiem czy auto miało maly przebieg na rozrządzie to nie ryzykuje ale tak jak w przypadku mojej A8 wiem ile zrobiłem i moge zaryzykować i zostawic pasek na rok czy dwa jesli bedzie ladnie wyglądał