Witam.
od niedawna jestem posiadaczem A8 D2 4.2 z 96 roku, chociaz pierwsza rejestracja 2000. autko wydaje sie calkiem zadbane ale wczoraj wracajac z tracy przytrafil mi sie problem.
Otoz pierwszym objawem (jeszcze na zimnym silniku) bylo zgasniecie auta w momencie kiedy dodalem troche gazu a zaraz potem wychamowalem do zera. Pozniej po jakkichs 20-30km zapalila sie kontrolka CAT i czuc bylo mocne wibracje (brak pracy jednego cylindra). Objaw tylko na LPG.
Dzis udalo mi sie go podlaczyc pod VAG oto wynik:
16515 - Obwód czujnika O2 - niskie napięcie (bank 1 czujnik 1), - ten błąd jest prawie cały czas na silniku i na PB i na LPG.
+ po przełączeniu LPG i przejechaniu kawałka brak pracy jednego cylindra i nast. błędy:
16684 - Wykryto przerwę zapłonu (jakikolwiek cylinder)
16685 - Wykryto przerwę zapłonu (cylinder #1)
Oraz błąd który na VAGu pokazywalo jako blad skrzyni ale nie wiem czy zle zczytalem czy czegos nie rozumiem:
00526 - błąd przełącznika świateł hamowania,
Prosze o pomoc czy moze byc to kwestia wtrysku LPG czy moze jakis czujnik lub cos. Dzien przed trasa wymienialem waz od chlodnicy + dwa weze od chlodzenia gazu (te grube z reduktora). Trasa w tamta strony byla ok ale na powrocie od rana problemy
Zalezy mi na czasie bo na niedziele planowałem wyjazd i nie wiem czy kupować wtrysk czy szukać problemu gdzie indziej.
[D2 96 4.2PB/LPG ] Brak pracy 1 cylindra na LPG
[D2 96 4.2PB/LPG ] Brak pracy 1 cylindra na LPG
Ostatnio zmieniony 09 lis 2012, 22:25 przez ezez, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
moim zdaniem wtryskiwacz gazowy tego cylindra nie wyrabia, albo sie przytkal jakims syfkiem. Zamien miejscami z sasiednim wtryskiwaczem wtyczke i rurke gazową. Wtedy zobaczysz czy blad zostal czy tez przenosl sie na drugi cylinder..
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Jeżeli na benzynie jest ok to szukaj przyczyny we wtryskiwaczach LPG, zamień je miejscami jak radził kolega i zobaczysz, a i jeszcze jedno nie ma węży od chłodzenia gazu :roll: one tam są do grzania reduktorów aby zmienić gaz z fazy ciekłej w lotną....proponuję trochę poczytać http://lpg-forum.pl/
Odpowiedziałeś prawie po miesiącu. Myślę że do tego czasu zdążył się z tym uporać. Nie lepiej podjechać do gazownika? Ten komputerem potrafi odłączyć uszkodzony wtryskiwacz i odrazu będzie wiadomo co i jak.
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2013, 09:20 przez Simone331, łącznie zmieniany 1 raz.