[D2 99 4.2PB/LPG ] Spalanie benzyny równocześnie z LPG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 164
- Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Załóż sobie ten przekaźnik i dzięki temu będziesz miał pewność, że nie spala benzyny a i pompka dłużej wytrzyma. Co do wyświetlania spalania na fisie to nie sugierowałbym się tym za bardzo bo przekłamuje. Spróbuj ruszyć i po chwili się zatrzymać a napewno pokaże mniej. Jeśli chodzi o wypadanie zapłonów to vag jest na tyle cwanym urządzonkiem, że napewno pokaże coś więcej. Wrzuć tu wszystkie błędy.mariuszjp100 pisze:a to moze sobie zrobie tak czytalem juz cos o tym ale jestem nowy tu i tak nie do konca czaje tu wszystko jeszcze. a spalanie to czy zimny czy cieply jest to 40 litrow. a i wiswietla mi blad ten cat nie wiem jak sie to nazywa dokladnie na vagu pokazuje wypadanie zaplonow.
Jeszcze sprawa wyświetlania się CAT. Ty masz Fl i napewno takiej kontrolki z tym napisem tam nie masz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 164
- Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Nie spotkałem się jeszcze z tym, żeby na wszystkich cylindrach wypadały zapłony. Pozmieniaj świece i może podmień cewki od kogoś, bo tylko to mi do głowy przychodi.mariuszjp100 pisze:pisze tylko wypananie zaplonu na 1 cylindrze i tak 2,3,3....8.
sprawdzalem i zawsze 40 litrow .ja mam taka kontrolke taki silniczek jakby pomaranczowy tak to nazwe z prawej strony zegara predkosci .
-
- Forum Audi A8
- Posty: 164
- Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
- Lokalizacja: Nowy Sacz
swiece nowe mam. tez mysle ze moze cewki.nie mam skad zalatwic na podmiane a nowe to robia znaczna sume a na marne kase wydawac to lipa. patrzylem na allegro na cewki to ceny uzywabych w miare ale skad wiediec ze nie beda gorsze od tych co mam.myslalem ze to moze modolm zaplonowy ale wyczytle ze po Fl nie maja to prawda?
Nie ma modułów w Fl, występowały tylko w przedliftach. Najlepszym sposobem byłaby podmiana od kogoś. Może ktoś z forumowiczów jest z Twoich stron i użyczy Ci ich na sprawdzenie. Zadzwoń do serwisu bo wiem, że była jakaś akcja z cewkami ale nie wiem czy dotyczyła 4.2. Jak podasz vin to powinni Ci powiedzieć.mariuszjp100 pisze:swiece nowe mam. tez mysle ze moze cewki.nie mam skad zalatwic na podmiane a nowe to robia znaczna sume a na marne kase wydawac to lipa. patrzylem na allegro na cewki to ceny uzywabych w miare ale skad wiediec ze nie beda gorsze od tych co mam.myslalem ze to moze modolm zaplonowy ale wyczytle ze po Fl nie maja to prawda?
Pisałem już dziś w swoim temacie żeby nie rozłaczać pompki paliwa bo to morduje wtryski-szczególnie na dłuższej trasie. Zdecydowanie mi to odradził kolega co ma mi LPG zakladac bo miał juz wiele przypadków zapieczonych wtrysków przez taki patent. Oszczędzamy pompe ale padają wtryski bo sie syf odkłada z odparowanego paliwa jak nie ma obiegu na listwie.Simone331 pisze:Załóż sobie ten przekaźnik i dzięki temu będziesz miał pewność, że nie spala benzyny a i pompka dłużej wytrzyma. Co do wyświetlania spalania na fisie to nie sugierowałbym się tym za bardzo bo przekłamuje. Spróbuj ruszyć i po chwili się zatrzymać a napewno pokaże mniej. Jeśli chodzi o wypadanie zapłonów to vag jest na tyle cwanym urządzonkiem, że napewno pokaże coś więcej. Wrzuć tu wszystkie błędy.
A widzisz nawet nie czytałem o tym. Patent z przekaźnikiem samemu wymyśliłem i zastosowałem już w paru autach nawet u siebie ale żaden nie skarżył się na jakieś dolegliwości. Docelowo miałabyć ochrona pompki ale nawet przez myśl mi nie przeszło, że może to wtryskom zaszkodzić. Ale dzięki za info. Warto wziąść sobie to do serca.Pisałem już dziś w swoim temacie żeby nie rozłaczać pompki paliwa bo to morduje wtryski-szczególnie na dłuższej trasie. Zdecydowanie mi to odradził kolega co ma mi LPG zakladac bo miał juz wiele przypadków zapieczonych wtrysków przez taki patent. Oszczędzamy pompe ale padają wtryski bo sie syf odkłada z odparowanego paliwa jak nie ma obiegu na listwie.
Na logike to jest realne bo jesli duże trasy na gazie robimy to jest wieksza szansa że paliwko odparuje z wtrysków i zostanie tylko osad ktory zawsze w minimalnej ilośc bedzie stopniowo nam niszczył wtrysk. Jak ktos pokonuje krótkie odcinki i cześciej uzywa benzyny to wiadomo że to się może nie uwidocznić tak predko. Kumpel sporo tych auto robi więc ma doswiadczenie i sam mi dziś przyznał że na początku stosował ten patent ale przestał ze względu na awarie. Układ wtryskowy musi mieć obieg paliwa i dlatego ta pompka musi jednak pompować...Ja patent z odłaczaniem pompy miałe zastosowac własnie ze względu na trasy i pewnie szybko bym miał niespodzianke..Simone331 pisze:ale nawet przez myśl mi nie przeszło, że może to wtryskom zaszkodzić.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 164
- Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
- Lokalizacja: Nowy Sacz
podczas jazdy na gazie wyciągnij bezpiecznik od pompki i bedziesz widział czy silnik Ci paliwo pożera.mariuszjp100 pisze:to nie polecacie rozlaczac ta pompke? To co z tym zrobic jak jade na gazie a mskazowka benzyny spada a nie powinna przeciez a nie smierdzi benzyna w aucie zeby byl gdzies wyciek.
Ja mam ten paten z rozłączaniem u siebie zastosowany i raczej go nie zdemontuję. Nie robię mega długich dystansów, a też czasami przeganiam autko na paliwie.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 164
- Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Jeśli wiedziałbym jaki masz komputer od gazu to powiedziałbym Ci więcej na ten temat. Są centralki, które komunikują się przez OBD i one co jakiś czas same przepalają benzynę i przez to korygują sobie gazową mapę paliwową i są centralki które podczas mocniejszego wciśnięcia pedału w podłogę dopomagają sobie wtryskami benzynowymi i są takie które spalają tylko gaz i nie potrzebują dodatkowych wspomagaczy. Każdą centralkę można ustawić tak, że naprzykład 7 wtrysków chodzi na gazie a jeden na benzynie i nie bedziesz czuł różnicy w jeździe.mariuszjp100 pisze:a czyli jak odlacze pompe jak jade to silnik bedzie inaczej pracowal tak swyjdzie to ze bierze paliwko?
Jedynym sensownym sprawdzeniem czy nie pobierane jest dodatkowo paliwo z baku to jak wyciągniesz bezpiecznik od pompki.
Też tak mi się wydaje. Nie wiadomo jaki ten gaz tam ma założony.może gazownicy ustawili podpieranie się paliwem ?
Niby tak, ale nie musi jeździć w ten sposób tygodniami. Wystarczyłoby jakieś dwa dni i zauważyłby różnicę.pepi pisze:co do odłączania pompy to jeszcze dochodzi aspekt że paliwo chłodzi wtryski bo krąży w układzie