![]() |
![]() |
[D2 99 4.2PB ] Dymi na biało
Więc tak Panowie chyba troszke na zapas panika mnie dopadła,po dolaniu tego płynu jest raczej oki,natomiast wiem że ubyło mi oleju od wymiany zrobiłem jakieś 800km i oleju na bagnecie ubyło dolałem jakieś 0,5l wiem że rano jak odpale troszke czuć olejem przez chwile jak jest zimny.Jak ja kupiłem to według wpisów był zalany 10w40 mam najechane 360tys. ja go zmieniłem na 5w40 może też dlatego znika tego oleju? zastanawiam sie nad wymianą na 10w40?
Wiem wiem kolego czytałem i wlaśnie dlatego mam mieszane myśli,tylko własnie zanim ja kupiłem i auto podobno stało troszke czasu to nawet jak odpaliłem to nie przepalał oleju na zimnym dopiera jak ja zmieniłem na 5w40 to widac że przepala rano dlatego sie zastanawiam czy nie zmienić spowrotem na 10w40 lub cos podobnego :-/ jedank jak nie patrzec autko ma juz 360tys przejechane...
A ja bym zapodał 10W60 to specyficzny olejek i może być lepsza alternatywą. Moja 10W40 chlała sporo a 5W30 jakoś juz tak nie złopie. 360tyś to nie żaden mega przebieg. To nie polonez co po 2tyś się konczy. Jak Auto stało sporo to pierścionki mogły się zastać,spróbuj zapodać na nowy olej ceramizera-wiem że niektorzy to wysmiewają ale u mnie w kazdym aucie efekty są odczuwalneVOLUS pisze:zastanawiam czy nie zmienić spowrotem na 10w40 lub cos podobnego :-/ jedank jak nie patrzec autko ma juz 360tys przejechane...

Co to za problem podjechać do ASO i zweryfikować książkę z faktycznymi przeglądami w ASO ??VOLUS pisze:Na szczecie jest jeszcze książka serwisowa która potwierdza ten przebieg.
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
