Dokładnie ten 1500 daje radę do 300KM. Ja mam u siebie dwa GOLDy i przy takiej pogodzie jak teraz mam duże spadki temperatury na nich. Swego czasu chciałem założyć właśnie dwa SHARKi zamiast tych co mam bo są dużo bardziej stabilniejsze termicznie ale czar wymiany prysł,gdy postanowiłem zmodzic instalacje i żaden parownik nie bedzie mi już potrzebny.Czy to prawde ze ten SHARK bodaj ze SHARK1500 jest do 200KM ale spokojnie wydale do 300KM i jest taki dobry jak on twierdzi...?
[D3 06 4,2MPI] LPG OPTIMA. Ktoś zna? Jakies rady?
Znajomy też ze Słupska ma wsadzonego SHARKa w 4.2 preFl i nie ma prawie żadnych spadków ciśnieniowych, a termicznie lepiej wyrabia niż moje dwa GOLDy dlatego wiem, że do 300KM wyrabia. Wiem, że jeszcze jest jakiś GOLD turbo i niby do 350 czy 360KM ale nie znam na jego temat opini, tak samo jak wiedza na temat ELPI jest mi obca. Ale patrząc na realia życiowe to połowa rzeczy codziennego użytku jest MADE IN CHINA. :wpale:Tajco pisze:o prosze bardzo:)
Dobrze wiedziec ze SHARK ogarnia az do 300KM. I to wszystko MADE IN POLAND
A nie masz wiedzy czy faktycznie ELPIGAZ leca w kulki i daja chinskie podzespoly elektroniczne...I reduktory od nich ponoc padaja..?
Powiem szczerze że przy tej mocy i zapotrzebowaniu na paliwo tylko dwa reduktory wchodzą w grę aby było stabilnie nie tylko ciśnieniowo ale także termicznie, to tak samo ważne. Jednego golda lub sharka można zamrozić po 6- 12 km gazu w podłodze.
ps. Shark 1500 nie ogarnia dobrze 200KM
Dodam jeszcze, że jedyny reduktor który można polecić jako samodzielny powyżej 300KM to Vego-I Sport elpigazu, gold jest za słaby termicznie, ja często pakuję dwa silvery i jest super stabilnie pod każdym względem - polecam tzw nowe silvery pod nazwą KME TUR - są mniejsze i mają regulację klapkową przez co nie są podatne na syfiasty gaz i ilość gazu w butli. Termika też dużo lepsza niż w goldzie.
ps. Shark 1500 nie ogarnia dobrze 200KM
Dodam jeszcze, że jedyny reduktor który można polecić jako samodzielny powyżej 300KM to Vego-I Sport elpigazu, gold jest za słaby termicznie, ja często pakuję dwa silvery i jest super stabilnie pod każdym względem - polecam tzw nowe silvery pod nazwą KME TUR - są mniejsze i mają regulację klapkową przez co nie są podatne na syfiasty gaz i ilość gazu w butli. Termika też dużo lepsza niż w goldzie.
Jak to powiedziałem mojemu gazownikowi to mnie zbył usmiechem i powiedział że się sam przekonam. Skoro troche mocniejsze D3 dają radę to moja D2 bez problemu da tez radę na jednym. Zobaczymy. Ale są inni posiadacze A8 których znam, mają juz te BRC od nawet 2,3lat i żadnych problemów jak tu z tymi stagami i innymi wynalazkami co czytam...mareczek pisze:Powiem szczerze że przy tej mocy i zapotrzebowaniu na paliwo tylko dwa reduktory wchodzą w grę aby było stabilnie nie tylko ciśnieniowo ale także termicznie, to tak samo ważne.
mareczek, Jeszcze nie wiem jaki to jest ale na niejednej jeździe testowej byłem i dawały rade. Ja byłem przeciwnikiem LPG i nie przekonywały mnie przez wiele lat oszczędnosci jakie dawało-ten gazownik jako mój kolega nieomal sie nie przewrócił jak usłyszał odemnie po 5 latach że wkońcu chce LPG. Argumenty musiały być mocne :mrgreen:
mareczek..ja tam nie znam sie za bardzo na instalacjach LPG stad ten post zalozony przezemnie. Ale pisalec cos apropo reduktorow i wymieniles tam VEGA-i SPORT.
Gazwonik u ktorego montowalem w poprzednim aucie gaz - notabene ten sam ktory proponuje kumplowi OPTIME zakladal wczesniej ELIPGAZ i dal mi tam wlasnie Vega-i Soptra.
Reasumujac zrezygnowal z montarzu ELPIGAZU bo twierdzi ze sie zepsuli ( daja Chinska elektronike) a ten reduktor VEGA mial wady i czesto ponoc zdarzly sie reklamacje. Pokazal mi caly karton roznzch reduktorow od ELPIGAZu. Ja tez mialem problem ze podczas dodawania bardeziej gazu i calkowitym odjeciu nogi z pedalu gazu i ponownym dodaniu bylo takie walniecie/ szarpniecie. Gazownik twierdzi ze to problem reduktora...Ach i jeszce jak ostro dalem w palnik- wyprzedzalem z 2,3 tiry i dodalem bardzo bardzo mocno w gaz automatycznie kontrolki na wyswietlaczy LPG zanikaly, a jak uspokoilem jazde znow sie pojawialy i auto dopiero po tyem zaczelo z benzyny przelaczac sie na gaz. Twierdzil ze to problemy z parownikiem...
Gazwonik u ktorego montowalem w poprzednim aucie gaz - notabene ten sam ktory proponuje kumplowi OPTIME zakladal wczesniej ELIPGAZ i dal mi tam wlasnie Vega-i Soptra.
Reasumujac zrezygnowal z montarzu ELPIGAZU bo twierdzi ze sie zepsuli ( daja Chinska elektronike) a ten reduktor VEGA mial wady i czesto ponoc zdarzly sie reklamacje. Pokazal mi caly karton roznzch reduktorow od ELPIGAZu. Ja tez mialem problem ze podczas dodawania bardeziej gazu i calkowitym odjeciu nogi z pedalu gazu i ponownym dodaniu bylo takie walniecie/ szarpniecie. Gazownik twierdzi ze to problem reduktora...Ach i jeszce jak ostro dalem w palnik- wyprzedzalem z 2,3 tiry i dodalem bardzo bardzo mocno w gaz automatycznie kontrolki na wyswietlaczy LPG zanikaly, a jak uspokoilem jazde znow sie pojawialy i auto dopiero po tyem zaczelo z benzyny przelaczac sie na gaz. Twierdzil ze to problemy z parownikiem...
BORN FROM JETS
tylko dobrzy gazownicy się trzymają tych samych gratów nie zmieniają jak ich naleci ochota
a wiesz dlaczego
bo nowe inne jest nie sprawdzone i może być wpadka
pierwsze się czeka aż ręka rynku sama oceni towar
pomijam fakt że 85% wkłada co ma dostępnego jak najtaniej aby zarobić jak najwięcej potem się dowiadujemy że taki parownik obrabia 300 km
lub waldemary czerwone są najlepsze
sam zakładam lpg do swych aut i wiem o czym mówię
np takie BRC jest ok tylko powiem tak montaż tego zazwyczaj jest poniżej krytyki
A i jeszcze jedno są sterowniki lepsze i gorsze i nie prawdą jest że wszystkie są takie same
jedne sterowniki palą około 10-15 % więcej niż paliwa a inne 30 % -do niedawna tak palił stag kme :mrgreen:
a wiesz dlaczego
bo nowe inne jest nie sprawdzone i może być wpadka
pierwsze się czeka aż ręka rynku sama oceni towar
pomijam fakt że 85% wkłada co ma dostępnego jak najtaniej aby zarobić jak najwięcej potem się dowiadujemy że taki parownik obrabia 300 km
lub waldemary czerwone są najlepsze
sam zakładam lpg do swych aut i wiem o czym mówię
np takie BRC jest ok tylko powiem tak montaż tego zazwyczaj jest poniżej krytyki
A i jeszcze jedno są sterowniki lepsze i gorsze i nie prawdą jest że wszystkie są takie same
jedne sterowniki palą około 10-15 % więcej niż paliwa a inne 30 % -do niedawna tak palił stag kme :mrgreen:
To niestety chyba tylko Tajco może coś tu wrzucić, bo on u niego montował.pepi pisze:mam małą prośbę dajcie fotki z pod maski butli itp
jak ten pan to montuje bom ciekaw
Ja widziałem parę jego prac i co mogę się tylko przyczepić to do ewentualnej estetyki (nie zawsze) pod maską, ale wiadomo jak ktoś robi dla siebie to zrobi to miodzio. :-D