[D3 06 4,2MPI] LPG OPTIMA. Ktoś zna? Jakies rady?
To że wprowadza coś nowego co jakiś czas dobrze o nim świadczy, bo nie boi się nowości, przez to może mieć i pewnie ma porównanie pomiędzy instalacjami i będzie wiedział co wybrać, przynajmniej tak powinno być.
Co do Optimy do dostałem cennik zakupu i wiem dlaczego chętnie ją zamontuje, ja zresztą też, ale po testach w swoim aucie.
Co do sharków, są to bardzo dobre i polskie reduktory, ale nawet firma alex powyżej 200KM zaleca montaż 2 szt. 1200mb i 1500mb to nic innego jak ciśnienia na których optymalnie racują, przy czym trzeba pamiętać że wersją 1,5 bara nie da się zejść poniżej 1,35 a czasami by się przydało.
Dodam jeszcze, że żadnego audi v8 nie puściliśmy na jednym parniku, bo wystarcza to tylko do spacerowej jazdy. Czasami klient nawet się upiera że jeździ spokojnie, ale jak odsrzeda auto nowy właściciel z ciężką nogą zapyta co za gość wstawiał gaz, a po co to. Renomy dla 200 zł za dodatkowego sharka nie warto tracić.
Co do vega-i to zgadza się, że były z niektórymi problemy, ale są poprawione, tak samo jak silvery, goldy, zavoliki i sharki, które buczały, ac r01 no i szczególnie scorpoiny od damexu. A teraz te wszystkie parowniki dobrze jeżdżą, zawsze może się trafić felerny ale od tego jest gwarancja.
Optima + 2x shark 1200mb i barracudy pojedynczo wstawione na podstawkach pod wtryskiwacze boscha dobrze wróży i wszystko z jednej firmy.
A i tak najważniejszy ogarnięty gazownik
Co do Optimy do dostałem cennik zakupu i wiem dlaczego chętnie ją zamontuje, ja zresztą też, ale po testach w swoim aucie.
Co do sharków, są to bardzo dobre i polskie reduktory, ale nawet firma alex powyżej 200KM zaleca montaż 2 szt. 1200mb i 1500mb to nic innego jak ciśnienia na których optymalnie racują, przy czym trzeba pamiętać że wersją 1,5 bara nie da się zejść poniżej 1,35 a czasami by się przydało.
Dodam jeszcze, że żadnego audi v8 nie puściliśmy na jednym parniku, bo wystarcza to tylko do spacerowej jazdy. Czasami klient nawet się upiera że jeździ spokojnie, ale jak odsrzeda auto nowy właściciel z ciężką nogą zapyta co za gość wstawiał gaz, a po co to. Renomy dla 200 zł za dodatkowego sharka nie warto tracić.
Co do vega-i to zgadza się, że były z niektórymi problemy, ale są poprawione, tak samo jak silvery, goldy, zavoliki i sharki, które buczały, ac r01 no i szczególnie scorpoiny od damexu. A teraz te wszystkie parowniki dobrze jeżdżą, zawsze może się trafić felerny ale od tego jest gwarancja.
Optima + 2x shark 1200mb i barracudy pojedynczo wstawione na podstawkach pod wtryskiwacze boscha dobrze wróży i wszystko z jednej firmy.
A i tak najważniejszy ogarnięty gazownik
Dokładnie, że się da. Moja poprzednia 310 konna na jednym GOLDzie przy pełnym bucie nawet nie zająknęła. Nie sugierując się moją, to nie jedną widzianą przez mnie V8 dało się wykarmić jednym dobrym parownikiem.Apophis pisze:Żebym nie widział nie jechał to bym nie pisal teraz ale wiem że jeden potrafi dawać rade i to na bucie tez.mareczek pisze:Dodam jeszcze, że żadnego audi v8 nie puściliśmy na jednym parniku, bo wystarcza to tylko do spacerowej jazdy.
tylko się nie śmiać zmienię to
pracuje poprawnie to śmigam tak jak jest
ale jaja urwał bym za takie coś każdemu
i za to zapłacili 5,5 tys w 2008 roku
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... d76d7.html
[ Dodano: 2012-12-17, 19:30 ]
tylko niech patrzą ludzie o mocnych nerwach :mrgreen:
[ Dodano: 2012-12-17, 19:32 ]
mój drut BRC na jednym parowniku jest i rozpędziłem go na lpg do 260 :-P
to raczej nie jest spacerek
[ Dodano: 2012-12-17, 19:34 ]
podstawki pod wtryski to chybiony pomysł
i to stanowczo odradzam
pracuje poprawnie to śmigam tak jak jest
ale jaja urwał bym za takie coś każdemu
i za to zapłacili 5,5 tys w 2008 roku
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... d76d7.html
[ Dodano: 2012-12-17, 19:30 ]
tylko niech patrzą ludzie o mocnych nerwach :mrgreen:
[ Dodano: 2012-12-17, 19:32 ]
mój drut BRC na jednym parowniku jest i rozpędziłem go na lpg do 260 :-P
to raczej nie jest spacerek
[ Dodano: 2012-12-17, 19:34 ]
podstawki pod wtryski to chybiony pomysł
i to stanowczo odradzam
hohoho... Estetyka pierwsza klasa.
Apophis, Ty chciałeś BRC. Pepi niech daje Ci numer i umawiaj się na montaż.
Co do podstawek to ja też odradzam. U siebie miałem na początku i miałem problemy z rozruchem zimnego silnika. Musiałem musnąć pedałem gazu podczas kręcenia, żeby zaskoczył. :wpale:
Apophis, Ty chciałeś BRC. Pepi niech daje Ci numer i umawiaj się na montaż.
Co do podstawek to ja też odradzam. U siebie miałem na początku i miałem problemy z rozruchem zimnego silnika. Musiałem musnąć pedałem gazu podczas kręcenia, żeby zaskoczył. :wpale:
Ostatnio zmieniony 17 gru 2012, 19:46 przez Simone331, łącznie zmieniany 1 raz.
czy wydaje ci się po przodzie aby ktoś to zrobił :-D
wlew mam tam gdzie się hak wkręca
jak kupiłem to się nie spytałem gdzie jest -i był ubaw na stacji
chłopaki coś palili jak to auto gazowali
[ Dodano: 2012-12-17, 21:11 ]
jutro obaczę tak z ciekawości bo nawet nie wiem czy butla jest prawidłowo zamontowana może do jazdy na wstecznym :-P
wlew mam tam gdzie się hak wkręca
jak kupiłem to się nie spytałem gdzie jest -i był ubaw na stacji
chłopaki coś palili jak to auto gazowali
[ Dodano: 2012-12-17, 21:11 ]
jutro obaczę tak z ciekawości bo nawet nie wiem czy butla jest prawidłowo zamontowana może do jazdy na wstecznym :-P