![]() |
![]() |
![]() |
[D2 97 4.2PB/LPG ] Po wymianie cewek dalej wypadaja zaplony
[D2 97 4.2PB/LPG ] Po wymianie cewek dalej wypadaja zaplony
Witam
jakis czas temu pisalem o problemie ze nie wiem ktore cewki wymienic i poszukiwlaem testera cewek, podpowiedziano mi aby zrobic to komputerem, wedlug komputera diagnostycznego do wypadanie zaplonow na 5, 6, 7 . Wymienilem na zamiennik fimry Beru.
Teraz jest lepiej ale dalej czuc czasem jak wypdaja zaplony zarowno na benzynie po dluzszej trasie , jak i na lpg - czuc duzo mocniej niz na benzynie. Zaznacze ze na samym poczatku silnik chodzi idealnie dopiero po jezdzie dluzszej pojawiaja sie szarpniecia. Na komputerze brak bledow .
Koledzy pomozcie .
Pozdrawiam Blazej
W pierwszej kolejności należy odwiedzić ten dział http://www.a8team.pl/przywitaj-sie-i-pr ... .htm#99683.
Simone331
jakis czas temu pisalem o problemie ze nie wiem ktore cewki wymienic i poszukiwlaem testera cewek, podpowiedziano mi aby zrobic to komputerem, wedlug komputera diagnostycznego do wypadanie zaplonow na 5, 6, 7 . Wymienilem na zamiennik fimry Beru.
Teraz jest lepiej ale dalej czuc czasem jak wypdaja zaplony zarowno na benzynie po dluzszej trasie , jak i na lpg - czuc duzo mocniej niz na benzynie. Zaznacze ze na samym poczatku silnik chodzi idealnie dopiero po jezdzie dluzszej pojawiaja sie szarpniecia. Na komputerze brak bledow .
Koledzy pomozcie .
Pozdrawiam Blazej
W pierwszej kolejności należy odwiedzić ten dział http://www.a8team.pl/przywitaj-sie-i-pr ... .htm#99683.
Simone331
Ostatnio zmieniony 19 mar 2013, 23:24 przez dangerdx, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli nie ma błędów na VAGu to posprawdzałbym szczelność układu paliwowego. Czasami oringi na wtryskach mogą puszczać. Sprawdzałeś ciśnienie na listwie?dangerdx pisze:tak dalej chodzi nie rowno ale dopiero po dluzszej trasie jak sie rozgrzeje czuc jak wypadaja zaplony choc jest lepiej niz przed wymiana
[ Dodano: 2012-12-25, 18:12 ]
Dopiero zauważyłem, że masz LPG. Czy to wypadanie jest na gazie czy na Pb?
A tak to czytam i dochodzę do wniosku , że miałem podobny przypadek .
Wina leżała po stronie gwintu świecy w głowicy .
Był przedmuch i też telepało jak się rozgrzał , ale u mnie wyskakiwał błąd na tym cylindrze :-/ .
Podjedź gdzieś do mechanika nich sprawdzi kompresje .
Wina leżała po stronie gwintu świecy w głowicy .
Był przedmuch i też telepało jak się rozgrzał , ale u mnie wyskakiwał błąd na tym cylindrze :-/ .
Podjedź gdzieś do mechanika nich sprawdzi kompresje .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Właśnie wróciłem z zabiegu reanimacji auta kolegi. Cały czas wyskakiwało wypadanie na 8 cylindrze. Podmiana cewek, świec i innych bajerów nie pomogła. A przyczyna banalnie prosta. Dziurawy przewód gazowy, ten cienki od listwy narobił takiego zamieszania. A błędy sprawdzałem tylko vagiem i nawet do głowy mi nie przyszło podłączenie diagnostyki pod LPG, pewnie przyczyna odrazu by wyszła.dangerdx pisze:Dziekuje koledzy za popowiedzi dzis auto u mechanika i postramy sie wszytkiej przypadlosci sprawdzic jakie opisaliscie
jak bede wiedzila co i gdzie napisze
samchod i na lpg zle chodzi i na beznynie - chodz na berznynie pozniej sie objawia i w mniejdzym stopniu
