[D2 97 4.2PB ] Znikło zasilanie, Gdzie sobie poszło ?
[D2 97 4.2PB ] Znikło zasilanie, Gdzie sobie poszło ?
Mam na ukończeniu swoją a8. Jeździłem dwa dni po czym auto stało w garażu dwa dni i nie chciało zapalić. VAG nie komunikował się z immo oraz z sterownikiem silnika. Wszystko reszta było ok. Błąd w skrzyni brak komunikacji z sterownikiem silnika. Sprawdziłem sterownik imma był ok. Już chciałem wymieniać komputer silnika gdy nagle przypadkowe trzaśnięcie mocno drzwiami pasażera ożywiło samochód. :-) Rozebrałem prawy próg, skrzynkę bezpieczników i przekaźników. Wszystko okazało się czyściutkie, bez najmniejszego śladu korozji czy utleniania. Wszytko popsikałem specjalnym preparatem do elektryki i na razie jest dobrze. Ale martwi mnie to że nie zauważyłem żadnego śladu awarii. Ktoś może miał już taki przypadek ?
A zobacz kolego główne kable zasilające które idą od aku do przodu auta , znajdziesz je w takiej czarnej skrzynce pod prawą podłużnicą .
Otwórz ją i zobacz , może tam się tobie kabel ułamał .
Otwórz ją i zobacz , może tam się tobie kabel ułamał .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Przewód pod podłużnicą idzie tylko do alternatora i rozrusznika. Ja bym sprawdził przewód który wchodzi w skrzynkę pod nogami pasażera (dolna listwa) bo raczej on daje plus na wszystkie podzespoły elektryczne w naszych autach.mdamian pisze:A zobacz kolego główne kable zasilające które idą od aku do przodu auta , znajdziesz je w takiej czarnej skrzynce pod prawą podłużnicą .
Otwórz ją i zobacz , może tam się tobie kabel ułamał .