[S8 D2 98 LPG ] Pęknięty wąż wodny
[S8 D2 98 LPG ] Pęknięty wąż wodny
Mam problem, wówczas w mojej S8 puściła kogoś ciapanina, kiedyś ktoś zlepił i już się nie trzyma, cieknie woda od chłodnicy. Wąż o nr. fabr. 4DO 121 101D znajdujący się między silnikiem, a chłodnicą (z trójnikiem), czy ktoś posiada coś takiego do odsprzedaży? Proszę o kontakt.
Ostatnio zmieniony 02 maja 2012, 15:48 przez MeglieS8, łącznie zmieniany 2 razy.
:shock:zeber pisze:Jutro idę do sklepu z rurami i kształtkami miedzianymi do centralnego ogrzewania, może coś tam wynajdę.
Co nie którzy się dziwią , że ktoś zakłada zamienniki do A8 i że to nie wypada .
A co w takim razie powiedzieć na coś takiego :shock: :?: :?:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
No, no no, tak, tak... Jakieś miedziane rureczki i samemu taki trójnik zrobić i wstawić tam, aby już więcej to już się nie psuło w tym miejscu. No i aby tanio było. Daj znać jak coś wykombinujesz z tymi rurkami czy mają tam w sklepie coś takiego. Dobrać miedziane rureczki, dobrze je powycinać i ukształtować i ja myślałam, dobry lut z cyny puścić 'ala spawik z cyny i powinno chyba trzymać, nie?! :lol: Chyba nie ma takiej temperatury, żeby cyna puściła. :-Pzeber pisze:Witam. Wymieniam aktualnie w swojej silnik i urwałem wąż co idzie do zbiorniczka. Jutro idę do sklepu z rurami i kształtkami miedzianymi do centralnego ogrzewania, może coś tam wynajdę.
Madziu,mówisz i masz ;-)MeglieS8 pisze:(...)No i aby tanio było(...)
W ubiegłym roku robiłem to u kumpla w A8 i do tej pory trzyma się idealnie.
Musisz udać się do sklepu po coś takiego http://allegro.pl/lacznik-prosty-weza-m ... 85479.html ja kupiłem plastikowy i do tego klej,ja kupiłem ten http://tanie-lakierowanie.pl/475-klej-d ... elder.html.
Co do grubości łącznika Fi 8 nie jestem pewien,najlepiej uciąć kawałek tego cienkiego przewodu,który idzie do zbiorniczka i dobrać jakiś łącznik już w sklepie,później już tylko wiertło tej samej grubości co łącznik i rozwiercić otwór w felernym wężu(tam jest jakiś metal)
łącznik na klej do węża,na łącznik cienki przewód od zbiorniczka (skręcić opaską) odczekać z godzinę aż wyschnie,upewnić się że wszystko skręcone,zalać płynem i śmigać dalej :-P
Ja kupowałem ten łącznik i klej w sklepie z częściami do traktorów i maszyn rolniczych,ogólnie mają tam wszystkiego po trochu tj.jakieś gwoździe,śrubki hydraulika,węże itp.
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli
Nieraz to nazywa się "druciarstwem", ale jak ktoś się przyłoży i ma trochę pojęcia to może tym sposobem zrobić coś lepiej niż fabryka wypuściłamdamian pisze::shock:zeber pisze:Jutro idę do sklepu z rurami i kształtkami miedzianymi do centralnego ogrzewania, może coś tam wynajdę.
Co nie którzy się dziwią , że ktoś zakłada zamienniki do A8 i że to nie wypada .
A co w takim razie powiedzieć na coś takiego :shock: :?: :?:
Byłem w sklepie i szukałem w :miedzi, stali, plastiku i w mosiądzu. Wynalazłem takiego dziwaka z mosiądzu który leżał w sklepie od dwóch lat.
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 426xa.jpg/
Koszta;
Dziwak 37
mufa 8
nypel 2 x 9
razem 63zł.
I nie kupiłem.
Dlatego że nie jestem pewny czy to będzie szczelne ponieważ wąż który będzie nałożony na gwint nypla i ściśnięty obiemką to przez gwint może uciekać płyn.
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 426xa.jpg/
Koszta;
Dziwak 37
mufa 8
nypel 2 x 9
razem 63zł.
I nie kupiłem.
Dlatego że nie jestem pewny czy to będzie szczelne ponieważ wąż który będzie nałożony na gwint nypla i ściśnięty obiemką to przez gwint może uciekać płyn.
Poszukaj takiego trójnika miedzianego , bez gwintu :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
mdamian dobrze radzi np.cos takiego tylko odpowiedniej średnicy http://allegro.pl/trojnik-miedziany-row ... 91299.html albo coś tego typu http://allegro.pl/rehau-rozne-i2290404200.html
123mielony, moim zdaniem to pierwsze było by dobre tylko odpowiednich rozmiarów tak jak napisałeś , dzisiaj byłem w Castoramie i tam widziałem coś takiego . ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.