![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 98 LPG ] Tryb awaryjny, brak wstecznego, ASB wariuj
[S8 D2 98 LPG ] Tryb awaryjny, brak wstecznego, ASB wariuj
witam, pisalem juz kiedys o moim problemie ze skrzynia (kompletny remont)
naprawa miala miejsce w anglii, koszt 1700f nowy konwerter, pompa, filtr prawie wszystko.
pare dni temu jeszcze pojechalem na sprawdzenie okazalo sie ze trzeba jeszcze wymienic jeden oring (na szczescie na gwarancji)
wczoraj wyruszylem z anglii na urlop do Polski autem, wszystko bylo ok, 500 km bez problemu, po tankowaniu gazu w belgii (z doswiadczenia wiem ze jest duzo lepszy - wiecej mocy). wzyjezdzam ze stacji, po przejechaniu kilkuset metrow, przy zmianie na gaz skrzynia wariuje.
kontrolka kat, tryb awaryjny skrzyni, dzialaly biegi 1,2,3. probowalem resetowac (wylaczac, wlaczac) nic. musialem jechac dalej, na 3 biegu, po jakims czasie wrzucilo 4.
nie wyswietlalo poprawnie biegu, tip tronic dzialal tylko biegi 2,3,4. po kolejnym postoju wlaczyl sie typowy tryb awaryjny, podswietlilo wszystkie biegi, startuje z 3 ale 4 tez dziala (5 bieg juz nie wchodzi). wsteczny dziala ale szarpie. przejechalem tak prawie 400 km na 4 biegu. dojechalem do Bochum, tutaj u jakiegos mechanika podpialem vaga, wyswietlilo 4 bledy na silniku (cos z 8 cylindrem) jeden blad na skrzyni. po kolejnym odpaleniu auta po skasowaniu bledow znikla konrolka CAT, ale dalej nie wyswitla biegu, PRZESTAL DZIALAC WSTECZNY, ale na D dziala prawie normalnie (oprocz 5 biegu).
w skrzyni nie ma zadnych widocznych wyciekow, wg mnie cos z elektronika, jakis czujnik? # teraz pytanie, czy na takim trybie moge jechac do Polski, jaki mechanik ? poludnie Polski.
niestety nie mam numerow bledow, jakis ten vag byl ubogi...
prosze o pomoc i pozdrawiam!
naprawa miala miejsce w anglii, koszt 1700f nowy konwerter, pompa, filtr prawie wszystko.
pare dni temu jeszcze pojechalem na sprawdzenie okazalo sie ze trzeba jeszcze wymienic jeden oring (na szczescie na gwarancji)
wczoraj wyruszylem z anglii na urlop do Polski autem, wszystko bylo ok, 500 km bez problemu, po tankowaniu gazu w belgii (z doswiadczenia wiem ze jest duzo lepszy - wiecej mocy). wzyjezdzam ze stacji, po przejechaniu kilkuset metrow, przy zmianie na gaz skrzynia wariuje.
kontrolka kat, tryb awaryjny skrzyni, dzialaly biegi 1,2,3. probowalem resetowac (wylaczac, wlaczac) nic. musialem jechac dalej, na 3 biegu, po jakims czasie wrzucilo 4.
nie wyswietlalo poprawnie biegu, tip tronic dzialal tylko biegi 2,3,4. po kolejnym postoju wlaczyl sie typowy tryb awaryjny, podswietlilo wszystkie biegi, startuje z 3 ale 4 tez dziala (5 bieg juz nie wchodzi). wsteczny dziala ale szarpie. przejechalem tak prawie 400 km na 4 biegu. dojechalem do Bochum, tutaj u jakiegos mechanika podpialem vaga, wyswietlilo 4 bledy na silniku (cos z 8 cylindrem) jeden blad na skrzyni. po kolejnym odpaleniu auta po skasowaniu bledow znikla konrolka CAT, ale dalej nie wyswitla biegu, PRZESTAL DZIALAC WSTECZNY, ale na D dziala prawie normalnie (oprocz 5 biegu).
w skrzyni nie ma zadnych widocznych wyciekow, wg mnie cos z elektronika, jakis czujnik? # teraz pytanie, czy na takim trybie moge jechac do Polski, jaki mechanik ? poludnie Polski.
niestety nie mam numerow bledow, jakis ten vag byl ubogi...
prosze o pomoc i pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 24 lut 2013, 09:09 przez ktptomas, łącznie zmieniany 2 razy.
Załuję że nic sensownego nie mogę Ci poradzić, ale wyobraziłem sobie siebie w tej sytuacji, i szczerze Ci współczuję
audi jeżdżę od ok 25 lat, ale obecna E-ska, to mój pierwszy automat i często się zastanawiam co by było gdyby ...... Cały czas obserwuje Twój temat i ciekawy jestem finału. Trzymaj się kolego
Pozdrawiam.

Tu masz jeszcze
okolice Wrocławia
http://www.asb-dlugoleka.pl/
ASB Długołęka P.H.U.
ROBERT DOLIŃSKI
ul. Wrocławska 6g
55-095 Długołęka
tel./fax 71 315-26-72
tel./fax 71 315-23-27
kom. 609-100-340
Wrocław
http://www.skrzynie-biegow.wroclaw.pl/
MECHANIK
ul. Rakowa 40a
51-421 Wrocław
tel. 71 325-53-23
tel. 509 797 121 (Robert)
tel. 693 667 507 (Przemek)
Filia Bolesławiec
ul. Drzymały 5
59-700 Bolesławiec
tel. 509 609 012
tel. 693 667 507
a jakbyś jechał przez Poznań
http://www.teomotors.pl/
Teo Motors Teodor Myszkowski
Swadzim ul. Ogrodowa 3
62-080 Tarnowo Podgórne
Tel. +48 61 663 65 65
okolice Wrocławia
http://www.asb-dlugoleka.pl/
ASB Długołęka P.H.U.
ROBERT DOLIŃSKI
ul. Wrocławska 6g
55-095 Długołęka
tel./fax 71 315-26-72
tel./fax 71 315-23-27
kom. 609-100-340
Wrocław
http://www.skrzynie-biegow.wroclaw.pl/
MECHANIK
ul. Rakowa 40a
51-421 Wrocław
tel. 71 325-53-23
tel. 509 797 121 (Robert)
tel. 693 667 507 (Przemek)
Filia Bolesławiec
ul. Drzymały 5
59-700 Bolesławiec
tel. 509 609 012
tel. 693 667 507
a jakbyś jechał przez Poznań
http://www.teomotors.pl/
Teo Motors Teodor Myszkowski
Swadzim ul. Ogrodowa 3
62-080 Tarnowo Podgórne
Tel. +48 61 663 65 65
dziekuje za wspolczucie..
nie wiem co jeszcze dodac do tego tematu, teraz jestem troche uziemiony z tym jednym biegiem. wg mnie to jest cos z elektroniką. myslalem ze wiem juz wszystko o tej skrzyni. wszystko stalo sie po przelaczeniu z benzyny na ten belgijski gaz.
no i kontrolka katalizatora - cos z mieszanka?..
oglądałem go dokładnie od spodu, oslona prawego przegubu jest dziurawa, wycieka smar, ale to chyba nie powinien byc powod. do tego jest jakis luz w skrzyni w przednich kolach (jak rusze ktores z przednich kol slychac luz w skrzyni)
dodam jeszcze ze jak jeszcze dzialaly biegi, najlepiej dzialaly na 4 (PRND432)
migal wyswietlacz, tak jakby cos przerywalo, nie widzial ktory mode jest wlaczony, raz podswietlalo 4, raz 3 raz n ale nigdy D. - wszystko to wyswietlalo tylko przez pare sekund.
normalnie nie podswietlalo zadnego biegu. Jak jest na P to pokazuje n, tak samo na 2 - pokazuje n, nawet bez wlaczenia silnika, na zaplonie jak jest na P to wyswietla sie N.
Przy wlaczeniu R nic nie rusza, nic nie slychac w skrzyni, ale za to swiatla wstecznego dzialają! cos dziala... wiem ze vag wykryl blad pedalu hamulca, ale z tego co wiem zawsze wykrywa bez wcisnietego pedala przy pomiarze. mam nadzieje ze znajdzie sie ktos kto moze skojarzyc problem.. pozdrawiam

no i kontrolka katalizatora - cos z mieszanka?..
oglądałem go dokładnie od spodu, oslona prawego przegubu jest dziurawa, wycieka smar, ale to chyba nie powinien byc powod. do tego jest jakis luz w skrzyni w przednich kolach (jak rusze ktores z przednich kol slychac luz w skrzyni)
dodam jeszcze ze jak jeszcze dzialaly biegi, najlepiej dzialaly na 4 (PRND432)
migal wyswietlacz, tak jakby cos przerywalo, nie widzial ktory mode jest wlaczony, raz podswietlalo 4, raz 3 raz n ale nigdy D. - wszystko to wyswietlalo tylko przez pare sekund.
normalnie nie podswietlalo zadnego biegu. Jak jest na P to pokazuje n, tak samo na 2 - pokazuje n, nawet bez wlaczenia silnika, na zaplonie jak jest na P to wyswietla sie N.
Przy wlaczeniu R nic nie rusza, nic nie slychac w skrzyni, ale za to swiatla wstecznego dzialają! cos dziala... wiem ze vag wykryl blad pedalu hamulca, ale z tego co wiem zawsze wykrywa bez wcisnietego pedala przy pomiarze. mam nadzieje ze znajdzie sie ktos kto moze skojarzyc problem.. pozdrawiam
mam nadzieje jednak ze to cos innego, jakis czujnik? moze jakis czujnik polozenia biegu? w koncu regenerowalem skrzynie niecale 2 tys km temu. wszystko bylo ok do czasu zatankowania tego innego paliwa. Sprawdzilem przed chwila, silnik troche ostygl i na pozycji P przez chwile wyswietlilo p i 4 dzialala, wsteczny dalej nie dziala ani nie wyswietla. zobaczymy co rano.. jade do jakiegos "specjalistycznego" zakladu...
Nowe info... Rano, zupełnie simny silnik, na wyswietlaczu juz widzi P, 3 bieg tez. Przezuca juz biegi do 3, nie wiem czy do 4. Bylem jeszcze raz na VAGu, tylko jeden blad, na skrzyni, podobno jakis ktory zazwyczaj pojawia sie przy uszkodzeniu mechanicznym (jakies szyny prowadzace olej do reversu?) dodzwonilem sie do mechanika z wroclawia - dzieki Apophis , no i jade na zywiol, podobno jak nie bede wylaczal zaplonu to powinien byc ciagle ten tryb awaryjny.. najwyzej bede jechal na 3 100km/h.
Moze to byc jakis czujnik 125? przy skrzyni, zawilgotnialy albo cala elektryka, dodam ze przed tankowaniem byla bardzo zla pogoda od francji do belgii, mocny deszcz. mam nadzieje ze to przez wode..
Moze to byc jakis czujnik 125? przy skrzyni, zawilgotnialy albo cala elektryka, dodam ze przed tankowaniem byla bardzo zla pogoda od francji do belgii, mocny deszcz. mam nadzieje ze to przez wode..
a wiec udalo sie dojechac do wroclawia, auto juz w serwisie, gwarantuja szybka naprawe.. oby..
Poczatek drogi byl taki jak planowalem, zatankowalem do pelna, chcialem przejechac jak najdalej - na 4 biegu 160km/h - tak zeby nie meczyc silnika.
po zatankowaniu za berlinem, myslalem ze jestem w ciemnej dupie, znowu tylko 1 bieg.. po kilku resetach wlaczyl sie tryb awaryjny - taki typowy - podswietlone wszystkie biegi i zaczal dzialac wstedzny! start z 3 biegu i wrzucila sie 5. - tak juz dojechalem do samego wroclawia. mi tez po calej analizie wydaje sie ze to jest cos z elektryka.. oby..
wstepna wycena to 1200 za wyjecie i wlozenie skrzyni - jezeli trzeba bedzie oczywiscie plus czesci - jaka to cena jak na Polske? pozdrawiam i dziekuje wszystkim
Poczatek drogi byl taki jak planowalem, zatankowalem do pelna, chcialem przejechac jak najdalej - na 4 biegu 160km/h - tak zeby nie meczyc silnika.
po zatankowaniu za berlinem, myslalem ze jestem w ciemnej dupie, znowu tylko 1 bieg.. po kilku resetach wlaczyl sie tryb awaryjny - taki typowy - podswietlone wszystkie biegi i zaczal dzialac wstedzny! start z 3 biegu i wrzucila sie 5. - tak juz dojechalem do samego wroclawia. mi tez po calej analizie wydaje sie ze to jest cos z elektryka.. oby..
wstepna wycena to 1200 za wyjecie i wlozenie skrzyni - jezeli trzeba bedzie oczywiscie plus czesci - jaka to cena jak na Polske? pozdrawiam i dziekuje wszystkim