Witam serdecznie...
W tygodniu mam zamiar wymienic pasek rozrzadu, w zwiazku z tym chcialbym sie dowiedziec co mnie czeka, na co musze sie przygotowac tzn. ile czasu musze przeznaczyc na to, co musze zdemontowac, aby najlatwiej/najszybciej dostac sie do starego paska itd :roll: .
Jeszcze jedna sprawa - kupilem pasek i zastanawia mnie w nim sprawa rowkow. Nie sa one identycznej wielkosci i sa umieszczona jakby pod katem. Czy to ma tak byc? :roll:
Za wszelka pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Cruiser, łącznie zmieniany 3 razy.
Cruiser pisze:Witam serdecznie...
W tygodniu mam zamiar wymienic pasek rozrzadu, w zwiazku z tym chcialbym sie dowiedziec co mnie czeka, na co musze sie przygotowac tzn. ile czasu musze przeznaczyc na to, co musze zdemontowac, aby najlatwiej/najszybciej dostac sie do starego paska itd :roll: .
Jeszcze jedna sprawa - kupilem pasek i zastanawia mnie w nim sprawa rowkow. Nie sa one identycznej wielkosci i sa umieszczona jakby pod katem. Czy to ma tak byc? [url=http://images48.fotosik.pl/249/5021d3c23fa22b9bm.jpg]Obrazek[/URL] :roll:
Nie raczej a na pewno. Na rozrządzie nie mogą być różne grubości zębów i rowków wzdłuż paska. Ponieważ słabo by się trzymał na zębacz a tam działają duże siły na zęby paska.
Marcin B. pisze:To jest raczej pasek wieloklinowy, a nie pasek rozrządu :mrgreen:
Zgadza sie kupilem nie ten co trzeba...sprzedawca podal, a ja bezmyslnie zapakowalem do siaty ehhh. Ale ten rowniez sie przyda, no chyba, ze nie bedzie pasowal to oddam :roll: .
pet3r pisze:..kolego Ty chcesz wymieniać rozrząd, jak nie wiesz jak wygląda pasek? :shock:
Hehe...nie no nie sam. Mam kolege mechanika, a ja przy okazji podpatrujac bym sie czegos nauczyl. Jak bym sam to zrobil, to po zlozeniu wszystkiego do kupy jeszcze by mi pewnie czesci troche zostalo :lol: .
gierobiala pisze:..to co pokazałeś to w ogóle do audi jest? W 4.2 nawet nie ma takiego paska.
Jak nie jak tak :mrgreen: Na opakowaniu pisze, ze do Audi 4.2L.
polbed pisze:A tak na marginesie , kto wymienia tylko pasek!!! :shock: jak sie wymienia to sie wymienia wszystko!!!
Dzieki za bardzo dobry pomysl. Skontaktowalem sie z "moim" mechanikiem i zasugerowalem mu, ze jak juz sie tam dobierze, to przy okazji moglby wymienic termostat na nowy, no i moze pompe wodna. Z tym, ze do tego bede musial sie przygotowac lepiej finansowo ;-)
Na razie dzieki koledzy, za sugestie i odpowiedzi w tym temacie - pozdrawiam serdecznie.
Po wstukaniu wszystkich danych mojego Audika, ukazuje sie dokladnie ten sam pasek. http://www.summitracing.com/search/Bran ... Rank%7cAsc
Niby wykonany jest w najnowszej technologii, a te male kanaly wyciszaja jego prace i redukuja jakiekolwiek wibracje.
P.S.
Sprawdzilem rowniez jego dlugosc, wiec dl. "efektywna" wynosi 104.5, a dlugosc na zewnatrz 105.25. Jezeli ktos ma jakies dane dotyczace "orginalu" instalowanego w [A8L][4.2][Q][2001][Pb], to moze bysmy porownali czy to jest to samo :roll: .
Oczywiscie nie mowimy juz tu o pasku rozrzadu ;-)
pet3r pisze:na Twoim miejscu oddałbym kupowanie części w ręce mechanika.
Pomylka wyszla mi na dobre, a najbardziej mojemu Audikowi :mrgreen:
gierobiala pisze:... i chyba pasuje do A8 +2000r.
Ten pasek, ktory pomylkowo kupilem (wieloklinowy)juz nie oddawalem do sklepu. Dzisiaj rano go zalozylem i wszystko jest OK, wiec mysle, ze jak kupie pasek rozrzadu tej samej firmy to bedzie rowniez pasowal.