Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 94 4.2PB/LPG ] Olej w skrzyni po wymianie rozrządu

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 27 lut 2013, 11:11

Apophis Czemu kolega sie tak irytuje. Też możesz zadzwonić do Pawła Ignatiuka i on Tobie też wytłumaczy to najlepiej. Tak samo jak twój mechanik M. Łoboda, Paweł Ignatiuk ma niski procent reklamacji.
Tutaj masz link http://www.automat.gd.pl/ z nr. tel. do niego.

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 27 lut 2013, 11:20

Apophis pisze: O fabryce nie ma co gadać nawet bo tam są inne warunki i zresztą serwisy nie zalecają wymian oleju nawet w silniku co 10-12tys co jest koniecznością!
Czemu co 10-12 kkm trzeba wymieniać olej?? Ja w swojej T4 wymieniam co prawda 12 - 15 kkm i mam go zalane minerałem i jakos przechulałem nim 500 kkm i jest ok. Jak masz dobry olej to do 15 kkm mozna dobić i sie nic nie stanie (chodzi o lepkość oleju). Chyba że sie mylę :)

Awatar użytkownika
Detter
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 18 cze 2012, 14:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Detter » 27 lut 2013, 11:46

oho, widzę, że ładna dyskusja się wywiązała :)
Chyba nie ma sensu się przekomarzać kto ma rację: i tak każdy robi tak jak uważa :)
Z jednej strony faktycznie: wszystko nowe, nowy olej, jest czysty filtr - i to ma prawo działać dłuuugo. Natomiast, z drugiej strony: jeśli ładuje 7k w remont, to różnica 600 zł nie jest wielka i dla świętego spokoju można zrobić.
Inna sprawa, że sporo warsztatów nie uwzględnia gwarancji jeśli się nie zmieni po remoncie jeszcze raz oleju...
Tak czy inaczej: osobiście wychodzę z założenia, że lepiej zmienić i być pewniejszym - w końcu ASB to element mechaniczny i ma prawo się docierać...


Ale nikogo nie chce przekonywać do takiego toku myślenia: Twoje auto, Twoja decyzja, Twoje konsekwencje :)
To tak jak z podzielonymi zdaniami na temat wymiany oleju w ogóle (niektórzy twierdzą że nie trzeba, inni - że koniecznie), instalacjami gazowymi i masą innych rzeczy...

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 27 lut 2013, 13:07

Panowie jeśli chodzi o zbieranie drobinek metalu to chyba po to jest zamontowany magnez w misce olejowej.Wiadomo nowy czysty olej jest lepszy od starego brudnego i zużytego i to nie podlega dyskusji,ale tak jak kolega wyżej napisał każdy zrobi jak zechce.

Gość

Post autor: Gość » 27 lut 2013, 15:03

Panowie własnie rozmawialem z Markiem Łobodą i potwierdził jedynie to co z własnego doświadczenia wiem że pierwsza szybka wymiana ma na celu odświeżyć olej i przede wszystkim wymienić trzeba filter bo po remoncie olej płucze skrzynie ze wszystkich paproszków. Niech sobie ktoś wierzy w longlife,ktos inny oddaje wiare magnesom a ja sobie wymienie oleum jak logika nakazuje i bede spokojniejszy a i nie zbiednieje zbytnio :) Każdy robi co chce.
Pozdawiam ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl