[D2 4.2PB ] Jaka instalacja LPG ??
Dołączam się do tematu na razie jeżdżę na PB ale wcześniej jeździłem A6 V6 150KM założoną miała instalację PRINS naprawdę żadnych problemów filtry i membrany mieniane w czas a co najważniejsze regulacji Prins ma to do siebie że po jakichkolwiek ingerencjach można go łatwo zresetować do ustawień początkowych zaprogramowanych do auta przy ostatniej regulacji po przez wyjęcie bezpiecznika. Miałem Jeepa z BRC i powiem że też bez kłopotów chociaż założyłem instalację i po 8 miesiącach zamieniłem na A6 więc zakładam jedną z tych dwóch instalacji.
4,2 ABZ
-
- Forum Audi A8
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 sty 2010, 13:27
- Lokalizacja: lublin
-
- Forum Audi A8
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 sty 2010, 13:27
- Lokalizacja: lublin
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
Witam ja jutro odbieram właśnie swoją A8 od gazownika zdecydowałem sie na STAGA 300-8 koszt założenia 4000zł zdecydowałem się na taka instalke ponieważ sam mi polecił ją i stwirdził że nie ma sensu przepłacać za Prinsa którego oczywiście też mi zakładał ale w mercedesie Clk a po drugie mam do niego zaufanie bo już mi w 3 autach zakładał w tym tez w silniku V6 i wszystko było ok! Ale jak odbiore autko to napisze jakie wrażenia i jak chodzi! Adres zakładu to Wieluń ul. warszawska nr nie pamiętam ale jak ktos bedzie potrzebował to sprawdzę Pozdrawiam !!!
$$$Domin$$$
.
.
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
-
- Forum Audi A8
- Posty: 160
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
- Lokalizacja: Trójmiasto
Witam moja a8 na gaziku chodzi rewelacyjnie myślałem że będzie gorzej ale jest prawie tak samo jak na bp a czemu prawie ponieważ jak jej depne do spodu to jak dojdzie obrotomierz do 6tyś to ciągnie równomiernie ale jak przekroczy 6 tyś to dostaje jeszcze lepszego kopa i tak do prawie 7 tyś i następny bieg i tak w koło. Jest to fajny efekt bo czujesz się jak by turbo się załączało! Ale myśle że to jest spowodowane tym że jest teraz ustawiona instalacja na ułożenie się i dopiero po 1000km na przeglądzie ustawi mi jak powidło być! A bebechy jakie mi wsadził pod maskę to 2 parowniki- AVOLI ZETA/S, Układ sterujący - STAG 300-8, Listwa wtryskowa - VALTEC i butla 69l. Pozdrawiam :-)
$$$Domin$$$
.
.
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
domin1212 pisze:Witam moja a8 na gaziku chodzi rewelacyjnie myślałem że będzie gorzej ale jest prawie tak samo jak na bp a czemu prawie ponieważ jak jej depne do spodu to jak dojdzie obrotomierz do 6tyś to ciągnie równomiernie ale jak przekroczy 6 tyś to dostaje jeszcze lepszego kopa i tak do prawie 7 tyś i następny bieg i tak w koło. Jest to fajny efekt bo czujesz się jak by turbo się załączało! Ale myśle że to jest spowodowane tym że jest teraz ustawiona instalacja na ułożenie się i dopiero po 1000km na przeglądzie ustawi mi jak powidło być! A bebechy jakie mi wsadził pod maskę to 2 parowniki- AVOLI ZETA/S, Układ sterujący - STAG 300-8, Listwa wtryskowa - VALTEC i butla 69l. Pozdrawiam :-)
Raczej chodziło ci o Zavoli Zeta/S . Jeśli masz nową instalke to jakoś będzie ale z doświadczenia wiem że przy większych pojemnościach silników nie zdają egzaminu. Samochód po prostu się dławi.