[D2 ALL] Jakie amorki ? Sachs, Bilstein ?
[D2 ALL] Jakie amorki ? Sachs, Bilstein ?
Witam,
Przymierzam się do wymiany amorków...
Słyszałem różne opinie o sachs... w cenie różnica znikoma od bilstein...
Jakie polecacie ?
Ostatnio w mercu od rodziców były wymieniane i zostały wsadzone sachs'y i jest ok...
no ale to lekkie autko w porównaniu do A8...
Przymierzam się do wymiany amorków...
Słyszałem różne opinie o sachs... w cenie różnica znikoma od bilstein...
Jakie polecacie ?
Ostatnio w mercu od rodziców były wymieniane i zostały wsadzone sachs'y i jest ok...
no ale to lekkie autko w porównaniu do A8...
Ostatnio zmieniony 30 lis 2010, 10:51 przez grim, łącznie zmieniany 1 raz.
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
Witam dołączę się do tematu. Też chce wymienić tylne amorki z tym że W S8 podobno są inne i nie pasuja od A8 (inny skok). Byłem w kilku hurtowniach i nie ma zamienników czy pozostaje tylko oryginał??
Edit by MorgothV8: poprawiłem błędy
Edit by MorgothV8: poprawiłem błędy
Ostatnio zmieniony 21 sty 2010, 05:47 przez Pers, łącznie zmieniany 2 razy.
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
Oryginał to właśnie SACHS,takie montują seryjnie.A8 i S8 nie różnią się od siebie konstrukcyjnie,nie ma żadnego innego skoku.Jak nie możesz kupić u siebie to może spróbuj TUTAJ
Według tej stronki to jest to samo,przy każdym produkcie masz podane numery OEM .Możesz porównać ze swoimi.
http://www.iparts.pl/ -strona główna.Ktoś kiedyś antenki szukał.Myślę że tutaj znajdzie,jest sporo części.Pozdro.
Według tej stronki to jest to samo,przy każdym produkcie masz podane numery OEM .Możesz porównać ze swoimi.
http://www.iparts.pl/ -strona główna.Ktoś kiedyś antenki szukał.Myślę że tutaj znajdzie,jest sporo części.Pozdro.
Z tego co mi wiadomo i o ile dobrze pamiętam to do A8 i do S8 są chyba takie same...
Pamiętam jak kiedyś przeglądałem katalog z Bilsteina... i tam chyba było do S8...
z katalogu Bilstein
S 8 quattro 07.96 - 06.99 250 340 4172 8 AHC, AKH
S 8 quattro 06.99 - 09.02 265 360 4172 8 AQH, AVP
sam katalog...
http://www1.carparts-cat.com/webkat.asp ... 004&ROOT=1
Druga sprawa to sprężyny...
Eibach robi wersje sport... obniżenie ileś tam... chyba 20mm gleba
Pamiętam jak kiedyś przeglądałem katalog z Bilsteina... i tam chyba było do S8...
z katalogu Bilstein
S 8 quattro 07.96 - 06.99 250 340 4172 8 AHC, AKH
S 8 quattro 06.99 - 09.02 265 360 4172 8 AQH, AVP
sam katalog...
http://www1.carparts-cat.com/webkat.asp ... 004&ROOT=1
Druga sprawa to sprężyny...
Eibach robi wersje sport... obniżenie ileś tam... chyba 20mm gleba
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
Ciężko się dowiedzieć... szczególnie w ASO ci nic nie powiedzą... oni tym bardziej się nie znają...pet3r pisze:a to ciekawe, co piszecie, bo byłem święcie przekonany, że S8 ma inne amorki.
nawet kody wyposażenia podają: 1BE sport suspension/shock absorption, co wskazuje, że amorek też inny.
W sumie też mi się wydaje że powinien być inny amor... ale czy faktycznie tak było, jest...
Pamiętam że ktoś kiedyś sprzedawał amorki CZERWONE z S8 na all... i niby że ten kolor amora to wyznacznik zawiasu Sport... ?
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
Advantage są jakoścowo jak Bilsteiny B6, ale ich cena jest tak wysoka, ze mało kto je sprowadza. Na twoim miejscu zainteresowałbym się raczej B6 jeżeli chcesz mieć sztywniejsze zawieszenie przy seryjnej wysokości, albo B8 jeżeli masz obniżone zawieszenie. Sachs jest dostępny niemal wszędzie w wersji touring i jest ponoć minimalnie lepszy od B4. Są również wersje touring do obniżonego zawieszenia oznaczane jako sportowe dla zawieszenia do -30 mm