[D2 ALL ] Na LPG nie pracuje jeden cylinder
-
- Forum Audi A8
- Posty: 160
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
- Lokalizacja: Trójmiasto
Witam
Paweł, sytuacja wygląda następująco: rano po odpaleniu i przełączeniu na LPG, przymarza ci wtryskiwacz gazu (albo się rozjechał albo kiepskiej jakości), ponieważ temperatura w nocy na zewnątrz jet tak niska, że mimo odparowania gazu do 30 stopni i po przełączeniu na zasilanie LPG, gaz i tak powtórnie zamarza w wężach za reduktorami, co powoduje złą pracę wtryskiwacza, dopiero jak cały układ się nagrzeje sytuacja się poprawi, nie wiem który i czy jeden wtryskiwacz, bo nie masz vaginy, więc szybko się nie dowiemy. Cewki i inne graty myślę że masz sprawne, ponieważ piszesz, że po przełączeniu na PB silnik chodzi ok. Najprościej - proponuje dołożyć ogrzewanie listwy wtryskiwaczy LPG. Powinno pomóc. Możesz jeszcze ręcznie przełączyć układ po około 20 minutach, jak cały układ LPG dostanie odpowiedniej temperatury (reduktory,filtry,węże,wtryski).
Edit by MorgothV8: przeniosłem do odpowiedniego działu
Paweł, sytuacja wygląda następująco: rano po odpaleniu i przełączeniu na LPG, przymarza ci wtryskiwacz gazu (albo się rozjechał albo kiepskiej jakości), ponieważ temperatura w nocy na zewnątrz jet tak niska, że mimo odparowania gazu do 30 stopni i po przełączeniu na zasilanie LPG, gaz i tak powtórnie zamarza w wężach za reduktorami, co powoduje złą pracę wtryskiwacza, dopiero jak cały układ się nagrzeje sytuacja się poprawi, nie wiem który i czy jeden wtryskiwacz, bo nie masz vaginy, więc szybko się nie dowiemy. Cewki i inne graty myślę że masz sprawne, ponieważ piszesz, że po przełączeniu na PB silnik chodzi ok. Najprościej - proponuje dołożyć ogrzewanie listwy wtryskiwaczy LPG. Powinno pomóc. Możesz jeszcze ręcznie przełączyć układ po około 20 minutach, jak cały układ LPG dostanie odpowiedniej temperatury (reduktory,filtry,węże,wtryski).
Edit by MorgothV8: przeniosłem do odpowiedniego działu
Ostatnio zmieniony 22 sty 2010, 06:39 przez wojti_sopot, łącznie zmieniany 1 raz.
glinka skąd Ty bierzesz ceny?
8x NGK ok 180 zł w InterCarsglinka pisze:tkosz tswiec takich w miare dobrych to około 250 zł
49 zł - http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=246glinka pisze:koszt waga to około 150 zł
8x NGK ok 180 zł w InterCars
mozna kupic i boscha za 10zł sztuka ale czy warto???
49 zł - http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=246[/quote]
nie powiem ze nie jak sie pokrecisz to i za darmo mozna miec :mrgreen: :mrgreen:
[ Dodano: 2010-01-22, 09:58 ]
mozna kupic i boscha za 10zł sztuka ale czy warto???
49 zł - http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=246[/quote]
nie powiem ze nie jak sie pokrecisz to i za darmo mozna miec :mrgreen: :mrgreen:
[ Dodano: 2010-01-22, 09:58 ]
paweł napisz jeszcze czy po rozgrzaniu i lpg i pb jest ok?pawel pisze:tak zapala mi sie ale tylko jak jest wiekszy mroz to przy pierwszym przelaczaniu z pb na gaz zapala mi sie cat samochod zaczyna chodzic nie na wszystki cylidry ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu zaczyna chodzic normalnie
swiece jak są zuzyte to mają tendencje do gubienia iskry na zimnym gorzej ma ciepłym mniej i praca silnika staje sie nie równa ale moze to byc i listwa wtryskiwaczy sprawdz czy trzymają cisnienie gazu
Ostatnio zmieniony 22 sty 2010, 12:10 przez glinka, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 160
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
- Lokalizacja: Trójmiasto
Witam
Kolego napisałem ci dokładnie co i jak, nie zaczynaj od świec, bo to nie rozwiąże twojego problemu, szkoda twojego czasu i kasy, jeżeli cylinder kuleje na LPG i po przełączeniu na PB wszystko jest ok, to na pewno nie są to świeczki, a wina leży tylko po stronie LPG. Zacznij od sprawdzenia wtryskiwaczy LPG, a nie od wymiany sprawnych części. Łatwiej by było jak byś jeszcze napisał co tam za graty masz w tej LPG. dobry gazownik szybko zdiagnozuje problem.
Kolego napisałem ci dokładnie co i jak, nie zaczynaj od świec, bo to nie rozwiąże twojego problemu, szkoda twojego czasu i kasy, jeżeli cylinder kuleje na LPG i po przełączeniu na PB wszystko jest ok, to na pewno nie są to świeczki, a wina leży tylko po stronie LPG. Zacznij od sprawdzenia wtryskiwaczy LPG, a nie od wymiany sprawnych części. Łatwiej by było jak byś jeszcze napisał co tam za graty masz w tej LPG. dobry gazownik szybko zdiagnozuje problem.
pisałem to samo wczesniej zeby sprawdził lpgwojti_sopot pisze:Witam
Kolego napisałem ci dokładnie co i jak, nie zaczynaj od świec, bo to nie rozwiąże twojego problemu, szkoda twojego czasu i kasy, jeżeli cylinder kuleje na LPG i po przełączeniu na PB wszystko jest ok, to na pewno nie są to świeczki, a wina leży tylko po stronie LPG. Zacznij od sprawdzenia wtryskiwaczy LPG, a nie od wymiany sprawnych części. Łatwiej by było jak byś jeszcze napisał co tam za graty masz w tej LPG. dobry gazownik szybko zdiagnozuje problem.
jesli paweł kupił auto rok temu i nie wymieniał swiec i niewie kiedy to robił poprzedni własciciel to chyba warto sie nadtym zastanowic i z doswiadczenia wiem ze jak swiece są stare to na pb bedzie lepiej chodzic niz na lpg
to niejest jakiśtam polonez ze sobie prychnie kichnie i pojedzie tu musi byc wszystko dopięte na maxa
Ostatnio zmieniony 22 sty 2010, 15:45 przez glinka, łącznie zmieniany 1 raz.