Wymieniałem u siebie i stwierdziłem, że zrobie mały opis i dodam kilka fotek.
Cała operacja jest stosunkowo prosta i szybka, aż sam sie dziwiłem.
Ok wiec zaczynamy.
Musimy ściągnąć podszybie, do tego przyda nam sie grzechotka z nasadką 13 oraz 10 oraz 8.
Zaczynamy od zdjemowania wycieraczek, które są przykręcone 13 oraz kierowcy dodatkowo 8.
Zdjęcie ich może zająć chwile, dobrze po odkręceniu wypsikać je WD40 albo czymś pdobnym, bo lubią opornie schodzić. Przy zdjemowaniu uważajcie na szybe.
Jak już uda nam się zdjąć wycieraczki okręcamy 3 sruby "10" trzymające podszybie, środkowa jest ukryta pod zaślepką.
Po odkreceniu podszybia odkladamy je gdzies do góry tak by nie pourywac weży i pdogrzewania od spryskiwaczy.
Bierzemy sie za odkrecanie kratki osłaniającej klapy - 3 sruby "krzyżakowe"
Następnie trzeba odkecić osłone z klapami, jest ona przykrecona na 6 srubek "krzyżakowych", 3 są z tyłu - zaznaczone, oraz 3 są wewnątrz(dwie pod prawą klapą, jedna pod lewą) - jak zajrzymy pod klapy to je ujrzymy.
Po odkręceniu śrub zostaja nam dwie zapinki, po jednej z każdej stron, odczepiaja sie łatwwo, palcami wiec nie robilem fotek.
Po rozczepieniu możemy wyciągnąć góre obudowy i mamy wszystko na wierzchu.
Nalezy pamietąc by nie uszkodzić klap i przewodu do silniczka przy wyciąganiu, nie szarpać wyjdzie gładko.
Sam rezystor jest przykręcony na dwie srubki krzyżakowe oraz polaczony czarną wtyczką.
Odkrecamy je, wypinamy wtyczke i zakladamy inny.
Proces składania nie będzie juz problemem.
od siebie dodam, że rezystor jest zamienny między przed, a poliftem.
Pozrdrawiam
Mam nadzieje, że sie komuś przyda!
Jezeli mod uważa, że przydatne to mozna przenieść do warsztatu.