[D2 94 4.2PB/LPG ] Zakład regeneracji zawieszenia pneumaty
-
- Forum Audi A8
- Posty: 67
- Rejestracja: 20 paź 2016, 21:07
- Lokalizacja: Warszawa
[D2 94 4.2PB/LPG ] Zakład regeneracji zawieszenia pneumaty
Koledzy!
Czy ktokolwiek z Was zna i poleca zakład zajmujący się regeneracją miechów pneumatycznych do Audi A8 D2 z 1994 roku (rocznik modelowy 1995). Same siłowniki są suche, nic nie cieknie, samochód nie opada, kompresor działa normalnie, błędów brak. ALe podczas jazdy prawa strona z tyłu jest bardzo twarda i zachowuje się trochę jak "piłka". Znając ten objaw z Mercedesa 124 kombi domyślam się, że jest to objaw zużytego miecha zawieszenia pneumatycznego.
Proszę Was koledzy o pomoc w znalezieniu zakładu zajmującego się regeneracją tego typu urządzeń. Z góry uprzedzę odpowiedzi o firmach Limak z Wrocławia i Nagengast z Gdańska: pierwsza nie zajmuje się D2 (robią od D3 w górę), a druga regeneruje tylko siłowniki (bez miechów).
Oczywiście pytałem się w ASO i jak zwykle w takich przypadkach cena zwala z nóg - 8160 zł za sztukę
Chcę również podkreślić, ze chciałbym zachować oryginalną konfigurację samochodu i zmiana na zwykłe sprężyny oraz amortyzatory raczej nie wchodzi w grę.
Z góry dziękuję Kolegom za pomoc!!!
Czy ktokolwiek z Was zna i poleca zakład zajmujący się regeneracją miechów pneumatycznych do Audi A8 D2 z 1994 roku (rocznik modelowy 1995). Same siłowniki są suche, nic nie cieknie, samochód nie opada, kompresor działa normalnie, błędów brak. ALe podczas jazdy prawa strona z tyłu jest bardzo twarda i zachowuje się trochę jak "piłka". Znając ten objaw z Mercedesa 124 kombi domyślam się, że jest to objaw zużytego miecha zawieszenia pneumatycznego.
Proszę Was koledzy o pomoc w znalezieniu zakładu zajmującego się regeneracją tego typu urządzeń. Z góry uprzedzę odpowiedzi o firmach Limak z Wrocławia i Nagengast z Gdańska: pierwsza nie zajmuje się D2 (robią od D3 w górę), a druga regeneruje tylko siłowniki (bez miechów).
Oczywiście pytałem się w ASO i jak zwykle w takich przypadkach cena zwala z nóg - 8160 zł za sztukę
Chcę również podkreślić, ze chciałbym zachować oryginalną konfigurację samochodu i zmiana na zwykłe sprężyny oraz amortyzatory raczej nie wchodzi w grę.
Z góry dziękuję Kolegom za pomoc!!!
-
- Forum Audi A8
- Posty: 67
- Rejestracja: 20 paź 2016, 21:07
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A8
- Posty: 67
- Rejestracja: 20 paź 2016, 21:07
- Lokalizacja: Warszawa
Panowie nie jestem pewien, czy to jest nivo, a nie pneumatyczne tak jak podaje rozkodowany nr VIN tego auta. Jak "wejdę pod samochód", zdam relację. A odnośnie zakładów regenerujących nivo: czy znacie Koledzy zakłady z których ktoś z naszych forumowiczów już korzystał i wie, że wykonują dobrą robotę oraz możecie polecić? Z góry dziękuję za odpowiedź!
-
- Forum Audi A8
- Posty: 67
- Rejestracja: 20 paź 2016, 21:07
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Forum Audi A8
- Posty: 67
- Rejestracja: 20 paź 2016, 21:07
- Lokalizacja: Warszawa
jak napisałem w pierwszym poście: firma nagengast zajmuje się tylko naprawami siłowników do A8 powyżej D2: tylko D3 i D4. Chyba, że Kolega ma doświadczenie, że mu w niedawnym czasie zregenerowali takie zawieszenie do jego samochodu. Dziś dzwoniłem do tej firmy i powiedzieli mi, że do D2 nie robią już od bardzo dawna.michalwruszak pisze:http://www.nagengast.pl/
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Wybacz kolego - nie doczytałem
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Forum Audi A8
- Posty: 52
- Rejestracja: 26 maja 2015, 20:05
- Lokalizacja: częstochowa
znalazłem takie coś w google o ile koledze pomoże
http://allegro.pl/regeneracja-amortyzat ... 36997.html
http://www.mechlab.pl/regeneracja_amort ... oznan.html
http://autoblonski.pl/oferta/regeneracja/
http://allegro.pl/regeneracja-amortyzat ... 36997.html
http://www.mechlab.pl/regeneracja_amort ... oznan.html
http://autoblonski.pl/oferta/regeneracja/
-
- Forum Audi A8
- Posty: 67
- Rejestracja: 20 paź 2016, 21:07
- Lokalizacja: Warszawa
Kolego pomogłeś! W autojabłońśki regenerowałem kiedyś amortyzatory do mojego Moto Guzzi i zrobili mi tip top! Będę dzwonił do nich w poniedziałek i dowiem się gdzie zregenerują moje siłowniki i gruszki.smakosz000 pisze:znalazłem takie coś w google o ile koledze pomoże
http://allegro.pl/regeneracja-amortyzat ... 36997.html
http://www.mechlab.pl/regeneracja_amort ... oznan.html
http://autoblonski.pl/oferta/regeneracja/
-
- Forum Audi A8
- Posty: 67
- Rejestracja: 20 paź 2016, 21:07
- Lokalizacja: Warszawa
Panowie jest dramat na forach Jaguara... Czytając posty można odnieść wrażenie, że użytkownicy układu Nivo mają jedną radę na problemy: wywalić i wstawić zwykłe sprężyny oraz amortyzatorymiaziol pisze:Zalukaj na fora jaguara xj40 one też były na nivo i oni tam mają obcykany temat warsztatów regenerujących.
A przecież Nivo jest naprawdę dobrym układem - w końcu montowany jest nie w jednym modelu samochodu, a nawet w uważanych za pancerne MB W124 (sam miałem dwa egzemplarze - jeden mam zresztą nadal. Zero problemów, a dzięki niemu nie boję się, że jeśli wsiądą na tylną kanapę 3 solidnie zbudowane osoby i do bagażnika wrzucę torby podróżne, to będę skrobał d.pą po asfalcie. Inna sprawa, że w W124 wymienne są "gruszki nivo". A w naszych A8 D2 nie za bardzo... Co nie zmienia faktu, że zregenerować się to musi dać!