[D3 04 4.0TDI ] update MMI 2G 0350
[D3 04 4.0TDI ] update MMI 2G 0350
Witam
Czy ktoś z Was aktualizował MMI 2G z wersji 0350 do 5150/5570 ? Udało się ? Jakieś wskazówki ?
Odbywa się to standardowo za pomocą 3xCD czy jednak z takim starym softem muszę udać się do ASO ?
Czy ktoś z Was aktualizował MMI 2G z wersji 0350 do 5150/5570 ? Udało się ? Jakieś wskazówki ?
Odbywa się to standardowo za pomocą 3xCD czy jednak z takim starym softem muszę udać się do ASO ?
bez problemu wgrasz zestawem 3cd nie widzę przeciwwskazań. jak będzie coś źle to mmi nie dopuści do wgrania niewłaściwej wersji.
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
0350 to chyba nie jest wersja softu :roll: ja chyba czytam inne liczby ;-)
Wg. kolegów z ASO jak jest bardzo stara wersja to lepiej użyć płyty 8T0.906.961 do podniesienia do wersji 5150.
Ostatnio podnosiłem koledze od wersji 1110 do 5150 i korzystałem właśnie z tej jednej płyty - wszystko przebiegło bez żadnych niespodzianek.
Wcześniej innemu koledze podnosiłem soft z 1200 do 5570 zestawem 3 płytowym 4L0.998.961 i teoretycznie wszystko było OK ale przy aktualizacji wywalił się sterownik telefonu i trzeba go było wymienić na inny sprawny :evil:
Poza jednym przypadkiem kiedy aktualizacja nie powiodła się wogóle to kilka innych samochodów włącznie ze swoim robiłem zestawem 3-płytowym i wszystko chodzi bez zastrzeżeń ale myślę, że jak soft jest bardzo stary to nic nie zaszkodzi robić update z tej jednej płyty j.w.
Wg. kolegów z ASO jak jest bardzo stara wersja to lepiej użyć płyty 8T0.906.961 do podniesienia do wersji 5150.
Ostatnio podnosiłem koledze od wersji 1110 do 5150 i korzystałem właśnie z tej jednej płyty - wszystko przebiegło bez żadnych niespodzianek.
Wcześniej innemu koledze podnosiłem soft z 1200 do 5570 zestawem 3 płytowym 4L0.998.961 i teoretycznie wszystko było OK ale przy aktualizacji wywalił się sterownik telefonu i trzeba go było wymienić na inny sprawny :evil:
Poza jednym przypadkiem kiedy aktualizacja nie powiodła się wogóle to kilka innych samochodów włącznie ze swoim robiłem zestawem 3-płytowym i wszystko chodzi bez zastrzeżeń ale myślę, że jak soft jest bardzo stary to nic nie zaszkodzi robić update z tej jednej płyty j.w.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
0350 to jest wersja softu ;]
Niestety ale to nie była taka łatwa sprawa. Każdy mówił żeby włożyć cd z najnowszym softem i po sprawie...dla potomnych napiszę, że z tej wersji (najwczesniejsza wersja oprogramowania jak była instalowana do tego samochodu) nie dało się od razu migrować do 5570.
Po włożeniu cd 5570 - brak update
5150 - brak update
1210 - brak update
0770 - brak update
jakieś 05xx - brak update
Za pomocą kolegi Pablo200 który posiadał cd w wersji serwisowej udało się upgrade do 05xx , następnie do 0770 , 1210, 31xx aż w końcu do 5150 - więc nie tak szybko można to zrobić z bardzo starego softu
Niestety ale to nie była taka łatwa sprawa. Każdy mówił żeby włożyć cd z najnowszym softem i po sprawie...dla potomnych napiszę, że z tej wersji (najwczesniejsza wersja oprogramowania jak była instalowana do tego samochodu) nie dało się od razu migrować do 5570.
Po włożeniu cd 5570 - brak update
5150 - brak update
1210 - brak update
0770 - brak update
jakieś 05xx - brak update
Za pomocą kolegi Pablo200 który posiadał cd w wersji serwisowej udało się upgrade do 05xx , następnie do 0770 , 1210, 31xx aż w końcu do 5150 - więc nie tak szybko można to zrobić z bardzo starego softu
U mnie była wersja 1200 i tak też się baliśmy z FOSSem, że może trzeba stopniowo, ale odrazu poszło na 5150 i później 5570 ale u Ciebie to chyba najstarsze jakie było oprogramowanie tak jak piszesz to nic dziwnego, że nie ruszyło
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
05xx... 0770... :roll:nymeria pisze:Za pomocą kolegi Pablo200 który posiadał cd w wersji serwisowej udało się upgrade do 05xx , następnie do 0770 , 1210, 31xx aż w końcu do 5150 - więc nie tak szybko można to zrobić z bardzo starego softu
najstarsza wersja jaką do tej pory widziałem to 1110 i z niej, jak pisałem powyżej, robiłem 5150 jedną płytą (numer j.w.)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Kolego nymeria, pisanie na forum należałoby rozpocząć od działu powitań:
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
Proszę uczyń to jak najprędzej, w innym wypadku Twoje posty/tematy mogą być usuwane bez podawania przyczyny.
Pozdrawiam
Simone331
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
Proszę uczyń to jak najprędzej, w innym wypadku Twoje posty/tematy mogą być usuwane bez podawania przyczyny.
Pozdrawiam
Simone331
Z niskich wersji softu w ASO korzystają z jednej płyty i robią update na 5150.Dworek pisze:Hej, a jeśli w Car --> Version widzę:
SW: D3-HU 34.6.0. 0647
To z jakiej płyty polecicie zrobić update do najnowszej możliwej polecacie?
A masz jakąś porządną wersję tego PL?..... bo badziewia w necie to jest pełno ale pozostawiają dużo do życzeniaDworek pisze:Potem chciałbym wrzucić język PL.
Tak, po kolei, poczytaj forum, jest do tego instrukcja.Dworek pisze:orkaskawina - widzę, ze na chomiku masz updejty, tylko, że CD1 i 2 sa 5150, a CD3 jest 5570 - to się wgrywa je po kolei?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
To znaczy, że updejtują z wersji jedno-płytowej? Czy z pierwszej płyty wersji 3płytowej?FOSS pisze:Z niskich wersji softu w ASO korzystają z jednej płyty i robią update na 5150.
Nie mam. orkaskawina widzę, że ma na chomiku, nada się to?FOSS pisze:A masz jakąś porządną wersję tego PL?
No właśnie poczytałem i zaczynam zadawać pytania ;-p orkaskawina ma na chomiku instrukcję updejtu do wyższej wersji oprogramowania, i ją przeczytałem, jest zrozumiała i jasna i przejrzysta i logiczna i nią się chciałem posiłkować - taka sama procedura jest przy wgraniu języka PL, jak i przy wykonywaniu update do wyższej wersji oprogramowania?FOSS pisze:poczytaj forum
Brakuje m tylko płyt - i nie wiem skąd ściągać, co wypalić. No i czekam na interfejs do VAG-COM PRO bo musiałem odesłać wadliwy.
Z wersji jedno-płytowej ale można też z pierwszej z zestawu 3 płyt.Dworek pisze:To znaczy, że updejtują z wersji jedno-płytowej? Czy z pierwszej płyty wersji 3płytowej?
Ogólnie rzecz biorąc to serwisuję trochę tych klubowych ósemek, mechanikę, elektronikę.... soft też robiłem ale PL nigdy nie wgrywałem. Generalnie to mam uczulenie na spolszczenie oryginału bo 90% tego co mają koledzy wgrane to niestety szajs.Dworek pisze:Nie mam. orkaskawina widzę, że ma na chomiku, nada się to?FOSS pisze:A masz jakąś porządną wersję tego PL?
Som u siebie sofu PL nie robiłem i nie mam żadnej jego wersji na płycie gotowej do wgrania.
Nie jestem też w stanie ocenić co ma orkaskawina bo nie wiem jak po pliku ISO odróżnic coś dobrego od złego ale jak wgrasz to po menu będzie widać czy to porządna wersja czy kupa - kolegę wypytaj, może ma to u siebie wgrane to może powie coś więcej.
Jeżeli chcesz zassać bezpłatnie to oczywiście gdzieś z netu - niestety nie wiem co polecić, ja mam oryginały.Dworek pisze:Brakuje m tylko płyt - i nie wiem skąd ściągać, co wypalić.
A będzie to chodzić w twoim aucie?... bez złośliwości pytam.... od kilku lat użytkuję ori VCDS i wiedzy nt. innych sprzętów zbyt wiele nie posiadamDworek pisze:No i czekam na interfejs do VAG-COM PRO bo musiałem odesłać wadliwy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Wersję PL chcę jako gadżet bardziej. Myślę, ze sa robione tak, że wersja EN jest nieruszona, a PL jest dodana - więc jak PL nie będzie trybić, to można zawsze zmienić na EN.
A w serwisie mi sprzedadzą jak poproszę o jedno-płytową wersję do zrobienia update to mi sprzedadzą?
Powinno działać, obsługuje wszystkie auta z CAN, kupiłem wersję CAN+K, więc starsze auta z diagnoza po linii K tez obsłuży, co mi się przyda również. VAG CAN+K kosztuje 944, VCDS chyba 1800?
A w serwisie mi sprzedadzą jak poproszę o jedno-płytową wersję do zrobienia update to mi sprzedadzą?
Powinno działać, obsługuje wszystkie auta z CAN, kupiłem wersję CAN+K, więc starsze auta z diagnoza po linii K tez obsłuży, co mi się przyda również. VAG CAN+K kosztuje 944, VCDS chyba 1800?
Ale ceny niektórzy mają praktycznie takie jak w ASO <tjaa>shaqal pisze:Na allegro mozna kupic oryginalne plyty do aktualizacji mmi.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-