[D2 99 4.2PB/LPG ] Dławi i szarpie po długim postoju
[D2 99 4.2PB/LPG ] Dławi i szarpie po długim postoju
Witam. Mam dziwny problem otóż po nocnym postoju mam problem z odpaleniem auta trzeba długo krecić i nie zawsze odpali za pierwszym razem. Zaczeło sie od tego ze około 2 tyg temu nie moglem odpalic auta i po około 20 próbach zaskoczył ale straszcie śmierdziało nie spalonym paliwem a do tego strasznie nie równo chodził silnik przy dodaniu gazu dławił sie i prawie gasł, przegoniłem go troche i wszsytko wróciło do normy. Po jakims czasie zaczeły sie te problemu z odpaleniem rano, jak juz odpali to to czasami ale nie zawsze tez sie dławi w jeździe po puszczeniu gazu chodzi normalnie, w dzień po dłuzszym postoju tez czasami sie tak dzieje ale nie zawsze, dodam ze dzieje sie tak tylko jak silnik jest zimny i jak trszke sie rozgrzeje to juz wszsytko jest ok. Mam gaz i na LPG nie ma zadnego problemu chodzi ok. Miał ktos podobny problem bo szukałem w necie ale nigdzie nic nie ma.
Z pół roku temu przerabiałem podobny problem w aucie żony. Też zimny ciężko palił. Ciepły od razu. I była to pompa paliwa. Ale zanim wymienisz sprawdź jakie daje ciśnienie. W aucie żony co ciekawe pompa "dobijała" do właściwej wartości ciśnienia, ale wciśnięcie pedału gazu powodowała od razu duży spadek ciśnienia. Wymiana pompy wyeliminowało problemy z odpalaniem i poprawiło dynamikę pracy silnika - zaczął żwawiej reagować na pedał gazu :-)
A pompa która padła już wcześniej raz wymieniałem, ale na produkt "Made in China", i niestety nie udało mi się odnaleźć paragonu z gwarancją. Na Chińczyku przejechała żona z 6-7 tys km :-(
A pompa która padła już wcześniej raz wymieniałem, ale na produkt "Made in China", i niestety nie udało mi się odnaleźć paragonu z gwarancją. Na Chińczyku przejechała żona z 6-7 tys km :-(
zazwyczaj jak puszcza gaz do kolektora, to przez podciśnienie łączące reduktor LPG z kolektorem ssącym, wystarczy po zgaszeniu silnika zdjąć przewód podciśnieniowy z reduktora i sprawdzić czy leci tam gaz
Ile lat ma instalacja/reduktor?
Jeżeli masz ustawiony w sterowniku LPG dozwolony rozruch awaryjny na LPG, to możesz rano zrobić pierwszy rozruch silnika od razu na LPG i wyciągnij wnioski z jego skutków
Ile lat ma instalacja/reduktor?
Jeżeli masz ustawiony w sterowniku LPG dozwolony rozruch awaryjny na LPG, to możesz rano zrobić pierwszy rozruch silnika od razu na LPG i wyciągnij wnioski z jego skutków
jak to było? "Vorsprung durch Technik" ?
zakreciłem na noc gaz na butli i teraz byłem sprawdzić, nie odpalił za 1 razem tylko za 2 jak zawsze, zauwazyłem tez ze jak juz odpalił to dym z rury byl jakby niebieski, po tym zabiegu wykluczam ze gaz moze miec cos wspolnego z tym
Ostatnio zmieniony 17 sie 2013, 19:10 przez grzybek86, łącznie zmieniany 1 raz.
Potrzebny manometr do pomiaru ciśnienia który podłączasz w układ zasilania paliwem. Podjedź do jakiegoś mechanika, parę minut roboty. Tylko u ciebie lepiej by było sprawdzić jak jest zimny i zobaczyć czy po przekręceniu stacyjką pompa dobija do właściwego ciśnienia.grzybek86 pisze: a tak nawiasem zeby sprawdzic, jakie ciśnienie prawidłowe daje pompa paliwa?