![]() |
![]() |
[D3 02 4.2MPI ] Adaptacja akumulatora poprzez VAG 5053
[D3 02 4.2MPI ] Adaptacja akumulatora poprzez VAG 5053
Witam
Chciałem przeprowadzić adaptację akumulatora w swoim aucie,gdyż sprawność mojego akumulatora wynosi 100% ,na MMI pokazuje zaś 50-60%. Odpiąłem akumulator i podłączyłem ponownie,ale wskazania na MMI nie zmieniły się.Chciałem przeprowadzić adaptację skanerem VAG 5053 wg instrukcji z forum,ale nie potrafię tego zrobić.Czy ktoś używał tego skanera do przeprowadzenia tej operacji i czy w ogóle da się ją przeprowadzić tym skanerem?
Chciałem przeprowadzić adaptację akumulatora w swoim aucie,gdyż sprawność mojego akumulatora wynosi 100% ,na MMI pokazuje zaś 50-60%. Odpiąłem akumulator i podłączyłem ponownie,ale wskazania na MMI nie zmieniły się.Chciałem przeprowadzić adaptację skanerem VAG 5053 wg instrukcji z forum,ale nie potrafię tego zrobić.Czy ktoś używał tego skanera do przeprowadzenia tej operacji i czy w ogóle da się ją przeprowadzić tym skanerem?
Ostatnio zmieniony 12 paź 2013, 22:03 przez greg26, łącznie zmieniany 2 razy.
Ja mam (chyba ciut nowszą wersję) bo VAG 5053 ITS i u mnie pokazuje komunikat że funkcja nie dostępna w tym aucie (mam 03r) chociaż odczytać umie jaki mam akumulator
Mówimy o parametrach
61 potem 07 (kodowanie)
Mówimy o parametrach
61 potem 07 (kodowanie)
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Kolega (greg26) wie o czym pisze tylko prawdopodobnie jego urządzenie nie radzi sobie z zaprogramowaniem (moje też nie) może po prostu spróbuj zwykłym kabelkiem i laptopem (jak masz), ja w wolnym czasie też z ciekawości poszukam swojego starego kabelka jeszcze z czasów D2 i podepnę pod RS w latopie - to dam znać czy chodzi
Procedura:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... eplacement
Procedura:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... eplacement
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Adaptacji podlega sterownik zarządzania energia, to jego się przyucza do parametrów nowego aku. procedura vasem bez prowadzonych funkcji jest nie do ogarnięcia (czyt. po diagnozie własnej) bo kodowanie jest długie i vas rozbija na pojedyńcze bity odrazu bez jakiś podpowiedzi
więc VCDS tu jest dużo fajniejszy ale jak masz płytke audi do vasa to prowadzone funkcje i pare kliknięć i zrobione 
5053--- mordęga tym ogarnąć


5053--- mordęga tym ogarnąć
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
hehe dobre ale raczej tam jest CAN i nie bedzie działaćcolln pisze:Kolega (greg26) wie o czym pisze tylko prawdopodobnie jego urządzenie nie radzi sobie z zaprogramowaniem (moje też nie) może po prostu spróbuj zwykłym kabelkiem i laptopem (jak masz), ja w wolnym czasie też z ciekawości poszukam swojego starego kabelka jeszcze z czasów D2 i podepnę pod RS w latopie - to dam znać czy chodzi
Procedura:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... eplacement
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Kombinatoryka, czyli dobieranie kodowania z szeregu od aku o takich samych parametrach i co jest na liście kodowan. Varta moll banner i cos jeszcze.
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.