[D2 98 2.5TDI ] Problem z immobilizerem pomocy
[D2 98 2.5TDI ] Problem z immobilizerem pomocy
witam zdarzylo mi sie juz 2 razy ze przekrecam kluczyk na grzanie swieczek a tu mruga mi immobilizer wylacZam zaplon i 2 proba juz jest ok gasnie immobilizer i auto zapala co to moze znaczyc jak narazie tylko 2 razy sie to stało czy to wina kluczyka a mam styzoryk kluczy
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2012, 14:22 przez ziege36, łącznie zmieniany 1 raz.
audi forever
sprzedam KAWASAKI 636 z 2002 roku 11 tys
sprzedam KAWASAKI 636 z 2002 roku 11 tys
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
A kluczyk masz ori czy dorabiany scyzoryk?
U mnie w poprzednim aucie pomogło rozebranie kluczyka i poczyszczenie z kurzu w środku,szczególnie tam gdzie siedział magnesik.Miałem dorabiany scyzoryk.
Magnesik w kluczyku to nadajnik,a bodajże na około stacyjki jest odbiornik.Tam też mógł nazbierać się kurz i po prostu słabiej trybi.Miejmy nadzieję że tutaj jest pies pogrzebany ;-)
U mnie w poprzednim aucie pomogło rozebranie kluczyka i poczyszczenie z kurzu w środku,szczególnie tam gdzie siedział magnesik.Miałem dorabiany scyzoryk.
Magnesik w kluczyku to nadajnik,a bodajże na około stacyjki jest odbiornik.Tam też mógł nazbierać się kurz i po prostu słabiej trybi.Miejmy nadzieję że tutaj jest pies pogrzebany ;-)
-
- Forum Audi A8
- Posty: 160
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
- Lokalizacja: Trójmiasto
Witam.
Do wymiany kabelek tu masz numer z Etki: 8D0 972 275
Tu masz linka z wymiany, problem nie zniknie tylko będzie się nasilał:
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... place.html
Do wymiany kabelek tu masz numer z Etki: 8D0 972 275
Tu masz linka z wymiany, problem nie zniknie tylko będzie się nasilał:
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... place.html
-
- Forum Audi A8
- Posty: 160
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
- Lokalizacja: Trójmiasto
Odkopane. W moim przypadku zaczęła mrugać kontrolka immo.
Błąd 1176. Wymieniłem baterię i dalej to samo.
Mam ustawioną kierownicę maksymalnie w dół i po wyjęciu kluczyka kierownica mi się podnosi. Nie sądziłem że to od tego. Ale wyłączyłem opcję podnoszenia/opuszczania i kontrolka zgasła. Zauważyłem zależność że gdy kierownica jest maksymalnie w dolnym położeniu immo zaczyna mrugać. Na dniach rozbiorę i przyjże się kabelkowi w/w.
Błąd 1176. Wymieniłem baterię i dalej to samo.
Mam ustawioną kierownicę maksymalnie w dół i po wyjęciu kluczyka kierownica mi się podnosi. Nie sądziłem że to od tego. Ale wyłączyłem opcję podnoszenia/opuszczania i kontrolka zgasła. Zauważyłem zależność że gdy kierownica jest maksymalnie w dolnym położeniu immo zaczyna mrugać. Na dniach rozbiorę i przyjże się kabelkowi w/w.
Masz ten sam model co ja-jesli kabelek to chyba da się go wymienic ale najczęsciej siadają styki na tej malutkiej wtyczce. Popatrz w tematach bo juz dwa razy zapodawałem w takim temacie linki jak to sie je Ja uciąłem wtyczke,wyłamałem kawałeczek plastyku w gniazdku i zalutowałem kabelki a potem zaizolowałem silikonem. Problem znikł.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Odkop kolejny raz.
U mnie dzisiaj pojawił się problem z migającym immo, nie pomagało ustawianie kiery góra/doł, ani stukanie pukanie. Do kabla i wtyczki na razie nie mam jak sie dostać bo zwyczajnie nie mam czasu. Myślę jednak, że u mnie winna jest sama stacyjka, bo kluczyk jest w niej dosyć luźny, jak jest u Was ? Gdy włożę go idealnie prosto, wtedy immo mryga i auta nie udaje sie odpalić, jednak gdy włożę go precyzyjnie pod delikatnym kątem wtedy problemu nie ma, immo nie daje o sobie znać i odpalam bez problemu. Miał ktoś takie coś ?
U mnie dzisiaj pojawił się problem z migającym immo, nie pomagało ustawianie kiery góra/doł, ani stukanie pukanie. Do kabla i wtyczki na razie nie mam jak sie dostać bo zwyczajnie nie mam czasu. Myślę jednak, że u mnie winna jest sama stacyjka, bo kluczyk jest w niej dosyć luźny, jak jest u Was ? Gdy włożę go idealnie prosto, wtedy immo mryga i auta nie udaje sie odpalić, jednak gdy włożę go precyzyjnie pod delikatnym kątem wtedy problemu nie ma, immo nie daje o sobie znać i odpalam bez problemu. Miał ktoś takie coś ?