![]() |
![]() |
[S8 D2 98 LPG ] Silnik nie odpala
[S8 D2 98 LPG ] Silnik nie odpala
Witam, dopadł mnie dziś problem a mianowicie, postanowiłem sprawdzić kompresje po odpinałem cewki i moduły zapłonowe i dawaj po kolei wykręcałem świece i dokonywałem pomiaru. Po złożeniu wszystkiego i odpaleniu silnik zaczął falować po przełączeniu na LPG wszystko normalnie. Na benzynie przy dodawaniu gazu silnik się dusił, żeby wszedł na wyższe obroty trzeba było bardzo delikatnie dodawać gazu. Potem silnik zgasł i już nie chciał odpalić. Po 30 minutach z problemami zapalił i dalej te same objawy, a na LPG wzorowo, aktualnie już nie odpala... Zbieg okoliczności i padła pompa paliwa? Czy mogłem coś innego uszkodzić ? Wcześniej po przekręceniu na zapłon za każdym razem było słychać bulgotanie przez 1-2s aktualnie tego nie ma. Można bez jakiś profesjonalnych narzędzi sprawdzić pompę?
"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździł dieslem" - J. Clarkson
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Powiem tak, auto postało z 2h i postanowiłem sprawdzić czy odpali łapał jak by chciał ale zaraz gasł za 5 razem kulejąc ale odpalił wskoczyło LPG i normalnie równo pracował, podjechałem na stacje wlałem 10 litrow benzynki i pali od strzała bez żadnych problemow... powaliło się coś w kompie że cewki i moduły odpięte? czy standardowy problem rezerwowy? sam nie wiem, wydaje mi się że gdyby była to pompa to kulał by już cały czas. Zobaczymy jak po nocy odpali
może to cudowne auto i samo się naprawia
Jak będą problemy to odkręcę te przewody i zobaczymy co się będzie działo


"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździł dieslem" - J. Clarkson
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Miejmy nadzieje ze to tylko taka pierdoła, dziwi mnie ze przy przekrecaniu na zapłon nie chlupocze tak jak przedtem. Auto stalo praktycznie na rownym, a wskazówka dopiero wchodziła na rezerwe. Zobaczyny co bedzie rano i jak wyjezdze paliwko do rezerwy czy jakies problemy się pojawią.
Rano auto odpalilo bez najmniejszego problemu
znikneło chlupotanie. Teraz pozostaje sprawdzić pompe jakie cisnienie generuje.
Rano auto odpalilo bez najmniejszego problemu

"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździł dieslem" - J. Clarkson