witam problem dotyczy auta mojegeo kolegi d3 4.2 po 2 drugim lifcie wersja usa
zacytuje go
a8 d3 4.2 . Mam problem z kolumną kierownicy podczas jazdy sama potrafi się schować albo przybliżyć i "joystick" od regulacji raz działa raz nie i to nie we wszystkich kierunkach, jest to denerwujące podczas jazdy i nie wiem co to może być i jak się za to zabrać. Robiłem adaptacje, kierownica niby sie ruszyla adaptacja sie zrobiła ale dalej to samo. Będę wdzięczny za wszystkie porady
ddress 09: Cent. Elect. Labels: 4E0-910-279.lbl
Control Module Part Number: 4E0 910 279 S HW: 4E0 907 279 S
Component and/or Version: ILM Fahrer H16 0240
Software Coding: 0143123
Work Shop Code: WSC 02313 785 00200
Additional Info: 4E1910113C Wischer WWS D3 H60 0420 8K0910557 REGENLICHTSENSORH04 0002
VCID: 387F32B34B985CDE637-806D
1 Fault Found:
02510 - Steering Column Adjustment
014 - Defective
Freeze Frame:
Fault Status: 01101110
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 5
Reset counter: 106
Address 16: Steering wheel Labels: 4E0-910-549.lbl
Control Module Part Number: 4E0 910 549 A HW: 4E0 953 549 C
Component and/or Version: J0527 0410
Software Coding: 0012041
Work Shop Code: WSC 02311 785 00200
Additional Info: XXXXXXXXXXX E0221 H02 0030
Additional Info: Geraet 00200
VCID: 2643ECCB912CDA2EC1B-8073
1 Fault Found:
02031 - Switch for Steering Column Adjustment (E167)
014 - Defective - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101110
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 20
Reset counter: 161
edit1:
nie wiem czemu al enie moge tych tagow ustawic
[D3 02 4.2MPI ] kolumna kierownicy
[D3 02 4.2MPI ] kolumna kierownicy
Ostatnio zmieniony 08 sie 2014, 17:13 przez zgiel, łącznie zmieniany 2 razy.
U Ciebie silniki z kolumny kierowniczej, sterowane są sygnałem z wyłącznika regulacji E167 w jednostce sterującej pod siedzeniem kierowcy. Monitorowanie w tym zmienne położenia kolumny dla sygnałów z magistrali CAN, następuje dla "joystick" G357 i dla wysuwania i chowania kierownicy - G358. Na początek sprawdź bezpieczniki SC38 i SC40.