[D2 96 4.2PB ] dorobienie pilota
[D2 96 4.2PB ] dorobienie pilota
Wydaje mi się odpowiedni dział na temat.
Kupiłem jakiś czas temu a8 gdzie dostałem 1 org klucz plus 1 nieorg. Pilot który to nie steruje zamkiem tylko zalacza nieoryginalny alarm. Czyli zamykam audi z wkładki.
Nielezy mi to. Stad pytanie czy jest możliwe poza aso dorobienie pilota fabrycznego (nie wiem czy niewystepuje w kluczu) aby działał..? Ten klucz co mam jest z przyciskiem ale on chyba uruchamia żarówkę na kluczu.
Kupiłem jakiś czas temu a8 gdzie dostałem 1 org klucz plus 1 nieorg. Pilot który to nie steruje zamkiem tylko zalacza nieoryginalny alarm. Czyli zamykam audi z wkładki.
Nielezy mi to. Stad pytanie czy jest możliwe poza aso dorobienie pilota fabrycznego (nie wiem czy niewystepuje w kluczu) aby działał..? Ten klucz co mam jest z przyciskiem ale on chyba uruchamia żarówkę na kluczu.
Poszperaj na forum to znajdziesz jak się koduje. Nie potrzeba żadnego drugiego. WIem że chyba zamykałem auto i przytrzymałem kluczyk po czym pik na pilota i sie otworzyło już. COś w tym stylu ale robiłem to bardzo dawno to nie pamiętam dokładnie.
Tylko pamiętaj irda to nie radio. Działa z niedużej odległości(max kilka metrów) i po nacelowaniu na odbiornik na słupku środkowym.
Tylko pamiętaj irda to nie radio. Działa z niedużej odległości(max kilka metrów) i po nacelowaniu na odbiornik na słupku środkowym.
- Nyku
- Super Klubowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Dobrze wiedzieć. Sam się ostatnio zastanawiałem do czego ten przycisk. Gdy byłem u gościa co dorabia klucze rozebrał mi kluczyk i powiedział że wchodzą tutaj 4 baterie ale obsługują one tylko latareczkę więc olałem temat. Skoro to jest faktycznie przycisk od centralki to jutro jadę go okrzyczeć i karze wkładać te baterie bo jak to wygląda żeby (starą bo starą) ale w końcu limuzynę otwierać z kluczyka
Dziękuje koledze za pomoc.
Faktycznie nie jest potrzebny drugi klucz w stacyjkę do zapłonu.
Można tylko jednym zakodować pilota.
Zamykamy kluczem centralny z wkładki kierowcy, przytrzymując na zamkniętym naciskamy po sekundzie przycisk (nic się nie dzieje)
Następnie otwieramy auto i na otwartym przytrzymując klucz naciskamy przycisk, (auto sie zamyka - od tej chwili pilot działa)
Może ktoś by to przypiął do tematu adaptacji pilota, dla tych co mają jeden pilot, nie będą kombinowali żeby dorobić drugi tylko po to aby zaadaptować sobie jednego pilota.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc Apophis
Faktycznie nie jest potrzebny drugi klucz w stacyjkę do zapłonu.
Można tylko jednym zakodować pilota.
Zamykamy kluczem centralny z wkładki kierowcy, przytrzymując na zamkniętym naciskamy po sekundzie przycisk (nic się nie dzieje)
Następnie otwieramy auto i na otwartym przytrzymując klucz naciskamy przycisk, (auto sie zamyka - od tej chwili pilot działa)
Może ktoś by to przypiął do tematu adaptacji pilota, dla tych co mają jeden pilot, nie będą kombinowali żeby dorobić drugi tylko po to aby zaadaptować sobie jednego pilota.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc Apophis