części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 3.7MPI/LPG ] NIe chce odpalić, Cyka

mmmat
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 02 cze 2015, 18:28
Lokalizacja: Lubań

[D3 03 3.7MPI/LPG ] NIe chce odpalić, Cyka

Post autor: mmmat » 06 lis 2015, 10:42

Witam, wczoraj odstawiłem auto a dziś rano nie chce odpalić, po przekręceniu kluczyka auto robi cyk, pompa paliwa pracuje i kontrolki przygasają i nic więcej, błędy vcds-em to
19510 - Starter Will Not Turn
P3054 - 001 - Jammed or Electrical Malfunction
próbowałem coś robić czytając różne posty i rozebrałem coś takiego

Obrazek

wyskakuje mi jeszcze błąd
02137 - Battery Cut-Out Relay (J655)
007 - Short to Ground - MIL ON
Proszę bardzo o pomoc




Tagi wybieramy z rozwijanej listy obok napisu temat.
Nie piszemy ręcznie. Jeśli występuje problem z zapisaniem tagów, edytuj temat i dopisz w poście wzmiankę a moderatorzy poprawią.
Ostatnio zmieniony 06 lis 2015, 22:00 przez mmmat, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 06 lis 2015, 11:08

Czy auto przy którejś próbie odpaliło?
Kontakt: nick + @wp.pl

mmmat
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 02 cze 2015, 18:28
Lokalizacja: Lubań

Post autor: mmmat » 06 lis 2015, 11:14

nie, ani razu a kręcę od 4 godzin z przerwami, prąd przechodzi przez ten wyłącznik akumulatora mimo błędu. I czy ten błąd bezpiecznika spowoduje brak rozruchu? czy mimo niego powinien odpalić jak przechodzi prąd? bo nie wiem czy jutro rozrusznik ściągać czy to zamawiać
Ostatnio zmieniony 06 lis 2015, 17:15 przez mmmat, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 06 lis 2015, 13:52

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

mmmat
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 02 cze 2015, 18:28
Lokalizacja: Lubań

Post autor: mmmat » 06 lis 2015, 21:29

Próbowałem rozbieram ten bezpiecznik i za którymś razem przestało wywalać ten błąd
02137 - Battery Cut-Out Relay (J655)
007 - Short to Ground - MIL ON
niestety auto dalej nie odpalało a moja radość nie trwała długo ponieważ gdy podpiąłem drugie aku kablami do pierwszego to znów wywala błąd :( i jeszcze dodam że nie ważne czy ten kabel z lewej strony bezpiecznika idący do rozrusznika jest odpięty czy podpięty to auto zachowuje się tak samo.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 06 lis 2015, 23:23

Rozumiem, że rozrusznik nie kręci?! ...i tu szukałbym przyczyny. By to potwierdzić wystarczy dać plus na kabel sterujący przy rozruszniku ;)

mmmat
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 02 cze 2015, 18:28
Lokalizacja: Lubań

Post autor: mmmat » 06 lis 2015, 23:59

Danishow czyli w ten sposób mogę sprawdzić mechanicznie czy sam rozrusznik kręci czy go rozbierać trzeba? który to jest ten plus sterujący? ten gruby kabel co idzie od akumulatora? a ten bład battery cut-off może spowodować brak roruchu czy tym się narazie nie przejmować. Dziękuję za odpowiedz

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 07 lis 2015, 07:04

Przy rozladowanym aku tez tak jest. Tylko przekaźnik cykl dość szybko a rozrusznik nie kręci.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 07 lis 2015, 11:09

mmmat pisze:ten gruby kabel co idzie od akumulatora?
Ten gruby to główny zasilający a Ty musisz podać prąd pod sterujący (znacznie cieńszy kabel, chyba przykręcony nakrętką M6).
mmmat pisze:a ten bład battery cut-off może spowodować brak roruchu
Oczywiście, że tak ...przyczyn może być wiele <bezradny>

mmmat
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 02 cze 2015, 18:28
Lokalizacja: Lubań

Post autor: mmmat » 07 lis 2015, 15:58

dziś auto odpaliło, i odpala cały czas teraz, raz tylko się zawiesiło coś jakby rozrusznik zakręcił raz i stanął, ale przy kolejnej próbie już normalnie, może to dzięki wilgoci bo dziś padało, styk się polepszył i wystarczy wyczyścić połączenia. Oby obyło się bez wyciągania rozrusznika, choć to pojedyncze zawieszenie się daje do myślenia że to wina rozrusznika.
Odpala mimo błędu, tylko denerwuje teraz kontrolka ABS, jest jakiś sposób by ten bezpiecznik tanio naprawić?
Przxy próbach po kilku godzinach auto odpala ale jakoś ciężej.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 07 lis 2015, 20:14

mmmat pisze:dziś auto odpaliło, i odpala cały czas teraz, raz tylko się zawiesiło coś jakby rozrusznik zakręcił raz i stanął, ale przy kolejnej próbie już normalnie
To najprawdopodobniej wina styków w elektromagnesie, radziłbym się tym zająć dopóki odpala bo może się okazać że zostaniesz uziemiony w najmniej oczekiwanym momencie.

mmmat
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 02 cze 2015, 18:28
Lokalizacja: Lubań

Post autor: mmmat » 10 lis 2015, 23:40

odpalało, po którymś razem znów brak reakcji... ale na szczęście po 30 próbie jednak zapaliło, dziś rano odpaliło a po zgaszeniu już nie tylko po którejś próbie rozrusznik zrobił tak jakby pół obrotu i stop i do tej pory nic. Więc zabieram się za wyciągnięcie rozrusznika, mam już nowy bendiks i szczotki, starczy?? i najważniejsze proszę doświadczonych kolegów o pomoc i udzielenie informacji jak się do tej wymiany trzeba zabrać, od czego zacząć, trzeba odkręcać sanki i łapę?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 lis 2015, 08:08

ale jak coś pykało czyli elektromagnes wyskakiwał :]
czyli raczej szczotki
połącz jeszcze dwa m8 i czy będzie kręcił na pusto .
Ja w w starszym modelu robiłem sanki w dół i łapę od motoru trzeba wykręcić
tylko sanki wystarczy z jednej strony opuścić

mmmat
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 02 cze 2015, 18:28
Lokalizacja: Lubań

Post autor: mmmat » 11 lis 2015, 12:59

Dziękuję kolego, tak właśnie będę dziś robił jak napisałeś, miałem tylko nadzieję że jest już jakiś szybszy sposób :) dwa m8 to te 2 kabelki cienkie w kostce przed rozrusznikiem?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 lis 2015, 17:01

jeden jest m6 i dwa m8 tak praktycznie symetrycznie
które spina magnes a raczej ten bolec w nim
na jeden masz podany stały plus który po tym idzie na tą drugą m8 która jest szczotkami

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl