[D3 03 3.7MPI/LPG ] NIe chce odpalić, Cyka
[D3 03 3.7MPI/LPG ] NIe chce odpalić, Cyka
Witam, wczoraj odstawiłem auto a dziś rano nie chce odpalić, po przekręceniu kluczyka auto robi cyk, pompa paliwa pracuje i kontrolki przygasają i nic więcej, błędy vcds-em to
19510 - Starter Will Not Turn
P3054 - 001 - Jammed or Electrical Malfunction
próbowałem coś robić czytając różne posty i rozebrałem coś takiego
wyskakuje mi jeszcze błąd
02137 - Battery Cut-Out Relay (J655)
007 - Short to Ground - MIL ON
Proszę bardzo o pomoc
Tagi wybieramy z rozwijanej listy obok napisu temat.
Nie piszemy ręcznie. Jeśli występuje problem z zapisaniem tagów, edytuj temat i dopisz w poście wzmiankę a moderatorzy poprawią.
19510 - Starter Will Not Turn
P3054 - 001 - Jammed or Electrical Malfunction
próbowałem coś robić czytając różne posty i rozebrałem coś takiego
wyskakuje mi jeszcze błąd
02137 - Battery Cut-Out Relay (J655)
007 - Short to Ground - MIL ON
Proszę bardzo o pomoc
Tagi wybieramy z rozwijanej listy obok napisu temat.
Nie piszemy ręcznie. Jeśli występuje problem z zapisaniem tagów, edytuj temat i dopisz w poście wzmiankę a moderatorzy poprawią.
Ostatnio zmieniony 06 lis 2015, 22:00 przez mmmat, łącznie zmieniany 3 razy.
nie, ani razu a kręcę od 4 godzin z przerwami, prąd przechodzi przez ten wyłącznik akumulatora mimo błędu. I czy ten błąd bezpiecznika spowoduje brak rozruchu? czy mimo niego powinien odpalić jak przechodzi prąd? bo nie wiem czy jutro rozrusznik ściągać czy to zamawiać
Ostatnio zmieniony 06 lis 2015, 17:15 przez mmmat, łącznie zmieniany 2 razy.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Próbowałem rozbieram ten bezpiecznik i za którymś razem przestało wywalać ten błąd
02137 - Battery Cut-Out Relay (J655)
007 - Short to Ground - MIL ON
niestety auto dalej nie odpalało a moja radość nie trwała długo ponieważ gdy podpiąłem drugie aku kablami do pierwszego to znów wywala błąd i jeszcze dodam że nie ważne czy ten kabel z lewej strony bezpiecznika idący do rozrusznika jest odpięty czy podpięty to auto zachowuje się tak samo.
02137 - Battery Cut-Out Relay (J655)
007 - Short to Ground - MIL ON
niestety auto dalej nie odpalało a moja radość nie trwała długo ponieważ gdy podpiąłem drugie aku kablami do pierwszego to znów wywala błąd i jeszcze dodam że nie ważne czy ten kabel z lewej strony bezpiecznika idący do rozrusznika jest odpięty czy podpięty to auto zachowuje się tak samo.
Przy rozladowanym aku tez tak jest. Tylko przekaźnik cykl dość szybko a rozrusznik nie kręci.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
dziś auto odpaliło, i odpala cały czas teraz, raz tylko się zawiesiło coś jakby rozrusznik zakręcił raz i stanął, ale przy kolejnej próbie już normalnie, może to dzięki wilgoci bo dziś padało, styk się polepszył i wystarczy wyczyścić połączenia. Oby obyło się bez wyciągania rozrusznika, choć to pojedyncze zawieszenie się daje do myślenia że to wina rozrusznika.
Odpala mimo błędu, tylko denerwuje teraz kontrolka ABS, jest jakiś sposób by ten bezpiecznik tanio naprawić?
Przxy próbach po kilku godzinach auto odpala ale jakoś ciężej.
Odpala mimo błędu, tylko denerwuje teraz kontrolka ABS, jest jakiś sposób by ten bezpiecznik tanio naprawić?
Przxy próbach po kilku godzinach auto odpala ale jakoś ciężej.
To najprawdopodobniej wina styków w elektromagnesie, radziłbym się tym zająć dopóki odpala bo może się okazać że zostaniesz uziemiony w najmniej oczekiwanym momencie.mmmat pisze:dziś auto odpaliło, i odpala cały czas teraz, raz tylko się zawiesiło coś jakby rozrusznik zakręcił raz i stanął, ale przy kolejnej próbie już normalnie
odpalało, po którymś razem znów brak reakcji... ale na szczęście po 30 próbie jednak zapaliło, dziś rano odpaliło a po zgaszeniu już nie tylko po którejś próbie rozrusznik zrobił tak jakby pół obrotu i stop i do tej pory nic. Więc zabieram się za wyciągnięcie rozrusznika, mam już nowy bendiks i szczotki, starczy?? i najważniejsze proszę doświadczonych kolegów o pomoc i udzielenie informacji jak się do tej wymiany trzeba zabrać, od czego zacząć, trzeba odkręcać sanki i łapę?