Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 94 2.8PB/LPG ] Uszczelka pod głowicą w AAH

Jarek1988
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 426
Rejestracja: 08 gru 2013, 17:06
Lokalizacja: LUB

[D2 94 2.8PB/LPG ] Uszczelka pod głowicą w AAH

Post autor: Jarek1988 » 19 gru 2016, 22:04

Witam! Pacjent to 2,8 AAH. Na 99% cieknie mi uszczelka pod jedną głowicą więc czeka mnie zwalanie dwóch czapek. Zaznaczam, że niecałe 13 000 km temu wymieniałem kompletny rozrząd z pompą wody, wszystkimi rolkami i kołem zębatym paska, pasek klinowy, uszczelki wału i wałków rozrządu, uszczelka obudowy pompy oleju, uszczelki obu misek olejowych. Więc to mam z głowy, pójdzie tylko nowy pasek.
Po dłuższej konwersacji z [/b]michalwruszak[/b] i poczytaniu forum wytypowałem rzeczy które należy zrobić i mam prośbę do Was o podpowiedzi czy coś jeszcze można wymienić, sprawdzić, jakie uszczelnienia i gdzie, itp.
Na pewno do zrobienia:
uszczelki głowicy
uszczelki kolektora ssącego
uszczelki kolektora wydechowego
uszczelki pokrywy zaworów
nowe śruby głowicy
planowanie, sprawdzenie szczelności głowicy
nowe uszczelniacze zaworów
sprawdzenie zaworów , ewentualnie wymiana, docieranie gniazd
prowadnice zaworowe ? (wymiana czy tylko sprawdzenie?)
popychacze hydrauliczne (też nie wiem czy wymieniać czy zweryfikować?)
uszczelki skrzyni korbowej?
zaworki ciśnieniowe w głowicy?

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 19 gru 2016, 22:20

Jak oddasz głowicę do dobrego warsztatu to powiedzą co trzeba zrobić.
Po wymianie prowadnic jeśli mają duże luzy zwykle poprawia się kultura pracy silnika.
Mniej klepie i bieg jałowy staje się bardziej równomierny.

Popychacze bym zostawił jak rano nie klepały. Ja sprawdzałem je ściskając z mocną sprężyną i zerkałem jak siadają. Wtedy można wyłapać słabsze bo czasem się jakiś trafi.
Kot też jest Quattro

czarny
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 39
Rejestracja: 07 cze 2012, 22:26
Lokalizacja: łuków

Post autor: czarny » 08 sty 2017, 09:02

jak tam po wymiania ile przelechałes km? problemy nie wracaja?

Jarek1988
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 426
Rejestracja: 08 gru 2013, 17:06
Lokalizacja: LUB

Post autor: Jarek1988 » 08 sty 2017, 19:05

W tym tygodniu dopiero odstawiam do warsztatu

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 08 sty 2017, 19:26

Części już ogarniać ? :)
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Jarek1988
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 426
Rejestracja: 08 gru 2013, 17:06
Lokalizacja: LUB

Post autor: Jarek1988 » 25 sty 2017, 18:40

Mechanik jak rozbierze wszystko to ma mi dać znać jakie części ja mam ogarnąć a co on kupi więc Michał będziemy w kontakcie:)

[ Dodano: 2017-01-25, 18:40 ]
Sprawdzanie szczelności, planowanie głowic
Nowe uszczelki pod głowice
Nowe uszczelniacze zaworowe
Sprawdzone prowadnice i popychacze hydrauliczne
Nowe uszczelki kolektora ssącego
Nowe uszczelki kolektora wydechowego
Nowe uszczelki pokrywy zaworów
Nowe śruby głowic
Nowe śruby kolektorów wydechowych
Olej+filtr
Świeży płyn chłodniczy
Nowe podciśnienia (przewody, zawory)
Większość gumowych przewodów wymieniona przy silniku
Oringi gdzieś w układzie chłodzenia plus jakieś duperelki;)
aa jeszcze nowe simmeringi wałków rozrządu i wału
Już chyba nie ma skąd lecieć olej bo wszystkie możliwe uszczelnienia w tym silniku są wymienione. Co zauważyłem to spadło spalanie paliwa-pewnie gdzieś te podciśnienia miały nieszczelności i więcej palił (chociaż i tak mało jak na V6 ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl