[S8 D2 00 LPG ] 4,2 AQH problem z klepaniem w silniku
[S8 D2 00 LPG ] 4,2 AQH problem z klepaniem w silniku
Witam, może ktoś podpowie co może być przyczyną klepania silnika, wydaje mi się że tak jakby smarowania nie miał. Silnik po wymianie rozrządu, uszczelek pod głowicami, planowaniu głowic (wszystko złożone na nowych częściach z ASO), wlany olej Motul 5w40, blok, tłoki wyglądały jak nowe, zero rys. Po remoncie wszystko chodziło idealnie, aż w pewnym momencie zaczął klepać jak diesel (po przejechaniu około 3tys km), oczywiście odrazu zgaszony i nie jeżdżony ( zlałem olej i okazało się że jest w nim dosyć sporo opiłków, zrzuciłem miskę olejową, wyczyściłem wszytko ładnie, wyciągnąłem nawet pompę oleju, ale wyglada na sprawną). Ktoś wie o co mu może chodzić?
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez fafik, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapewne nastawniki ci sie odzywają.
Poszukaj tu na forum jest o tym cała encyklopedia, np tu
http://www.a8team.pl/d2-fl-all-nastawni ... vt9642.htm
Poszukaj tu na forum jest o tym cała encyklopedia, np tu
http://www.a8team.pl/d2-fl-all-nastawni ... vt9642.htm
to nie jest zwykły napęd...to
Wiem, że na pewno przy odpalaniu kilka sekund stukał któryś napinacz, ale możliwe że teraz stukają cały czas? Jak sprawdzić czy to na pewno te napinacze? Bo za dwa muszę dać około 4tys więc wolałbym być pewny że to tomartin_rs4 pisze:Zapewne nastawniki ci sie odzywają.
Poszukaj tu na forum jest o tym cała encyklopedia, np tu
http://www.a8team.pl/d2-fl-all-nastawni ... vt9642.htm
Ostatnio zmieniony 04 mar 2017, 13:36 przez fafik, łącznie zmieniany 1 raz.
no dokładnie, jak opiłki są to może zmieliło dolne ślizgi (które nie są widoczne po zdjęciu pokrywy, więc może się wydawać że nastawniki są ok), powpadało do głowicy i zrobiło zamieszanie.krisker pisze:Może ślizgi odfrunęły...
Ale to by było dziwne, skoro głowice były robione to było by widać przecież
chyba że wewnętrznie nie były ruszane, wałki nie były zdjęte to i nastawnika nikt nie obejrzał dokładnie
to nie jest zwykły napęd...to
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Forum Audi A8
- Posty: 116
- Rejestracja: 11 maja 2014, 07:18
- Lokalizacja: DE Hessen
ja obstawiam dolne ślizgi. Łańcuch już po aluminium lata i dlatego stuka.
najszybciej to zdjąć pokrywę klawiatury i obadać organoleptycznie czy ślizgi w szczególności dolne są całe oraz zobaczyć czy łańcuch jest napięty.
Jeśli wszystko ok to któryś popychać, zawór albo panewka
najszybciej to zdjąć pokrywę klawiatury i obadać organoleptycznie czy ślizgi w szczególności dolne są całe oraz zobaczyć czy łańcuch jest napięty.
Jeśli wszystko ok to któryś popychać, zawór albo panewka
to nie jest zwykły napęd...to
-
- Forum Audi A8
- Posty: 120
- Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
- Lokalizacja: Tychy