Witam, mam kilka problemow z moja audi a8 4.2 quattro 2000:
1) Gdy samochod stoi w miejscu ( korek )
To temperatura dochodzi do 120 i wiatrak sie nie wlancza
Niewiem czemu moze to byc od bezpiecznika albo przelaznika albo moze to jest termostat?
2) Niekiedy skrzynia zle przezuca biegi tzn jak spada z 2 na 1 to tak troche szarpie (robi bump lol)
Przedtem mialem problem z Valve
Ale wymienile
I przestalo robic bump prz zmianie biegu na nizszy, terz auto bardzo sie trzeslo ale przestalo po wymianie
Jak myslicie dlaczego robi skszynia bump przy zmianie biegu?
3) Gdy wylaczam auto to robi takie cssss jak by powietsze wychodzilo zkas
4) lekka wibracja samochodu i gdy rano odpalam silnik to bardzo glosno robi brr jak zawory przez 3-4 sekundy
Bardzo prosze o pomoc .
[D2 4.2] Kilka prób: skrzynia,temperatura,wibracja silnika.
[D2 4.2] Kilka prób: skrzynia,temperatura,wibracja silnika.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Rob5603, łącznie zmieniany 2 razy.
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Kolego chyba trochę o tym było - http://www.a8team.pl/search.htm
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
http://www.a8team.pl/topics12/2268.htm , http://www.a8team.pl/topics12/250.htm , http://www.a8team.pl/topics12/97.htm , http://www.a8team.pl/topics12/159.htm , http://www.a8team.pl/topics12/399.htm , http://www.a8team.pl/topics12/521.htm , http://www.a8team.pl/topics12/953.htm , http://www.a8team.pl/topics12/1036.htm , http://www.a8team.pl/topics12/1198.htm , http://www.a8team.pl/topics12/2181.htm .
Zacznij od podpięcia i sprawdzenia błędów .
Zacznij od podpięcia i sprawdzenia błędów .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
Kolego Rob5603 ,
Co do punktu 3 i 4
3 - wydaje mi się że to twoje cssss podczas wyłańczania silnika to jest dźwięk jaki wydaje klimatyzacja po wyłaczeniu zapłonu .
4 - co do tego punktu to koledzy pisali w poprzednich postach , że klekotanie zaworów objawia się przez to że masz mało oleju w silniku .
Tak mi się wydaje po tym jak to opisujesz
Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-09-11, 11:42 ]
kolego a co do żarówek w chalogenach to wydaje mi się że łatwiej tobie będzie dojść do nich jak zdejmiesz światła . mam samochodzik przed liftem tak że przeciwmgielne światełka mam w reflektorach i nie mam z wymiana problemu , a po lifcie jeszcze jak do tej pory to nie miałem do czynienia .
Co do punktu 3 i 4
3 - wydaje mi się że to twoje cssss podczas wyłańczania silnika to jest dźwięk jaki wydaje klimatyzacja po wyłaczeniu zapłonu .
4 - co do tego punktu to koledzy pisali w poprzednich postach , że klekotanie zaworów objawia się przez to że masz mało oleju w silniku .
Tak mi się wydaje po tym jak to opisujesz
Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-09-11, 11:42 ]
kolego a co do żarówek w chalogenach to wydaje mi się że łatwiej tobie będzie dojść do nich jak zdejmiesz światła . mam samochodzik przed liftem tak że przeciwmgielne światełka mam w reflektorach i nie mam z wymiana problemu , a po lifcie jeszcze jak do tej pory to nie miałem do czynienia .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Jeżeli chodzi Ci o światła przeciwmgielne to zdejmujesz kratkę w zderzaku tą przy halogenie, odkręcasz halogen (3 śruby) i jak masz go już na wierzchu to wymiana jest dziecinnie prosta.Rob5603 pisze:(...) Wie ktos jak wymienic zatowki halogenowe ?
Możesz też próbować od spodu ale jak pod spodem masz osłonę silnika to jest z tym więcej roboty niż to warte (podniesienie auta, ściągnięcie osłony) a tak robisz wszystko od przodu na parkingu pod blokiem.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-