Witam,
Wczoraj byłem na wymianie opon i zbieżności zawieszenia niestety fachowcy mieli problem z ustawieniem tylnego prawego koła które powinno być w przedziale 0.26st a 0.14st a mogło być ustawione na max 10.23st. Czy orientuje się ktoś z forumowiczów czy to problem ramy czy może padł jakiś element zawieszenia? Poprzednia zbieżność zostałą tak fatalnie wykonana, że ścieło mi tylne opony do wewnątrz przy czym lewą aż do kordów prawa była w lepszym stanie, chciał bym teraz tego uniknąć. W załączeniu przesyłam mój raport zbieżności przed i po. Samochód nie brał udziału w żadnym wypadku stąd bardziej przychylał bym się do zużycia jakiegoś elementu zawieszenia.
Drugie pytanie to czy takie odchylenie tylnego koła przy tych ustawienia zbieżności jakie teraz mam będzie zauważalne przy zużyciu opony przy regularnych rotacjach opon? Czy może nie mam co się martwić bo ścieranie będzie minimalne?
Dziękuję za pomoc i Pozdrawiam
Karas
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Problem zbieżności tylnego koła
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI