Cześć.
Mam problem z mocą w samochodzie jest wycięty EGR jednak ostatnio pojawił się błąd 4891 - zawór recyrkulacji spalin(N18).
Samochód pracował cały czas dobrze, podjechałem na stację po zatankowaniu nagle zapaliły się kontrolki i ten błąd, co dziwne auto po ok. 8 godzinach stania lub jak ostatnio zauważyłem kiedy samochód stoi pod górkę ok 30min-1h moc wraca na ok 300m i znowu ją odcina, błąd wraca od razu po skasowaniu nie musi być odpalony silnik.
EGR jest zaślepiony od strony ssącego, macie jakieś pomysły gdzie szukać problemu ?
Pozdr.
[inne] Brak mocy, błąd EGR 3.0 240km.
[inne] Brak mocy, błąd EGR 3.0 240km.
Ostatnio zmieniony 22 lis 2019, 10:42 przez fitman, łącznie zmieniany 1 raz.
Co to za auto??
TAGI są po to aby określić z czym mamy do czynienia.
[D3 ALL ] dotyczy każdego D3 niezależnie od rocznika czy silnika czyli w twoim przypadku jest źle.
Popraw TAGI, a jeżeli nie jest to A8 to napisz konkretnie co to za auto i z jakim silnikiem.
TAGI są po to aby określić z czym mamy do czynienia.
[D3 ALL ] dotyczy każdego D3 niezależnie od rocznika czy silnika czyli w twoim przypadku jest źle.
Popraw TAGI, a jeżeli nie jest to A8 to napisz konkretnie co to za auto i z jakim silnikiem.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Auto to Audi A5 (2007) 3.0tdi 240KM, Kod CAPA, dlatego ustawiłem TAG [d3 all].
Niestety A8 sprzedane, ale wiedza na tym forum jest o wiele większa niż a5 więc wolę zostać tutaj.
[ Dodano: 2019-11-25, 13:43 ]
Co udało się ustalić, pękło cięgno od gruszki EGR sterowanej podciśnieniowo przez zawór N18.
Dopóki nie dotrze nowa gruszka, naprawiłem to doraźnie aby działało, jednak komputer będę mieć dopiero dzisiaj i dzisiaj sprawdzę czy to coś zmieni
Niestety A8 sprzedane, ale wiedza na tym forum jest o wiele większa niż a5 więc wolę zostać tutaj.
[ Dodano: 2019-11-25, 13:43 ]
Co udało się ustalić, pękło cięgno od gruszki EGR sterowanej podciśnieniowo przez zawór N18.
Dopóki nie dotrze nowa gruszka, naprawiłem to doraźnie aby działało, jednak komputer będę mieć dopiero dzisiaj i dzisiaj sprawdzę czy to coś zmieni