Witam,
Nowy przywitany, ale raz jeszcze siemka all
Zastanawiam sięczy 22" nie będzie przegięcie na codzienne użytkowanie... Głównie przeloty autostradowe. Jakieś doświadczenia ? na 21" wiem że jest komfortowo
opona w 22" 265 lub 285/30r22
No i pyt. za 100 pkt. czy koło z SQ8 podejdzie ... szerokie 10" et21
Chodzi oczywiście o obsadzenie ... na zagranicznych forach latają na 10,5" na et30 285/30r22 i mówiąże jest na styk ale git. Ale tu to by było minimalnie szerzej jeszcze:)
pzdr.
22" ?
Nie wiem jak z 22 bo jeżdze na 20 , ale co do odsadzenia to swego czasu ta firma z linku proponowała mi 10.5 et30 twierdząc że sprawdzali w Vossenie i jest ok . Ty miałbyś jeszcz ejakieś 2mm mocniej wysunięte ale do zawieszenia dalej. Ta realizacja jest dokładnie na takich felgach
https://www.premiumfelgi.pl/audi-a8-d4-vossen-cv3-r
Też planuję coś zmienić i dokładnie felga o takich parametrach mnie interesuje bo fabrycznie jest mocno wciągnieta pod błotnik i wygląda to średnio.
Tylko czy tu ktoś odpowie?
https://www.premiumfelgi.pl/audi-a8-d4-vossen-cv3-r
Też planuję coś zmienić i dokładnie felga o takich parametrach mnie interesuje bo fabrycznie jest mocno wciągnieta pod błotnik i wygląda to średnio.
Tylko czy tu ktoś odpowie?
Kolega jeździł na codzień na 22" Vossen i jakoś nie narzekał.
Inna sprawa, że oni mają akurat dużą wulkanizację więc nawet jak coś mu się tam wydarzyło to pewnie szybko zrobił i się nie chwalił
Poza tym znam takich co 22" wrzucali do D3 do codziennej jazdy i też dają radę.
Inna sprawa, że oni mają akurat dużą wulkanizację więc nawet jak coś mu się tam wydarzyło to pewnie szybko zrobił i się nie chwalił
Poza tym znam takich co 22" wrzucali do D3 do codziennej jazdy i też dają radę.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-