Witam.
Może krótko i na temat.
Auto zamknięte. Na szczęście stoi pod domem
Prądu brak czyli otwarcie auta z pilota niemożliwe.
Jeden jak i drugi kluczyk nie chcą wejść w zamek bagażnika.
Oba kluczyki pięknie wchodzą w drzwi kierowcy ale za cholerę nie idzie przekręcić ani w lewo ani w prawo.
Po przeczytaniu kilku postów próba podania prądu inną drogą.
W poprzedniej A8 kiedyś miąłem problem z odpalaniem i winne okazały się kable zasilające + które znajdują się pod prawym nadkolem. A więc koło zdjęte, osłony też i próba podania prądu przez owe, główne kable, zasilanie i masa.
I....
Nic...
Zero reakcji. Jedyne co mi przychodzi do głowy to że uwalił się bezpiecznik od centralnego i on będzie sprawcą całego zdarzenia.
(Akumulator nowy (roczny Centra) dzień wcześniej normalnie odpaliłem i jechałem autem, dlatego wykluczam aku jako winowajcę)
Tylko jak teraz wyjść z tej sytuacji.
Bić szybę czy na siłę spróbować przekręcić kluczyk w drzwiach (aż się złamie) ???
[D2 ALL ] Brak prądu. Auto zamknięte.
[D2 ALL ] Brak prądu. Auto zamknięte.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez PAlllUCH, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
- Lokalizacja: Konin
Możesz przez bagażnik dostać się do aku. Tylko trzeba zerwać blende rejestracji. Robisz mały otwór i drutem ciągniesz. Mi się udało przez małą dziurkę otworzyć ale miałem drugą klape żeby na niej dobrać długość drutu i poćwiczyć na sucho. Godzina i otwarte. Jak zrobisz większą dziure to palcami powinno udać się otworzyć
Dzięki Panowie za rady.
Udało się bezinwazyjnie. WD 40 zrobiło swoje.
Zamek w drzwiach od kierowcy odblokował się , chociaż siła która została użyta do przekręcenia kluczyka nie była mała, dobrze że kluczyki w A8 są stosunkowo pancerne, grube wytrzymałe.
A co do bagażnika to tęż się udało przekręcić w lewo i w prawo ale bez rezultatu, coś musi być zerwane w zamku.
Co do reszty działań to tak jak piszecie na forum , dostanie się do bezpieczników, plus do bezpiecznika centralnego, minus do śruby w mocowaniu drzwi i bagażnik otwarty.
A sprawcą całego zajścia jest padnięty akumulator, Centa Futura 100Ah, zakupiona w połowie 2022 roku szok. Co jej się stało tego nie wiem poleciała na gwarancje , ale nie chciała przyjmować prądu z prostownika. (poprzednia Centra sprawowała się bez zarzutu 7lat)
Teraz wybór padł na FIAMMA 110Ah.
Podsumowując warto tak jak ktoś już napisał raz w roku otworzyć auto z kluczyka manualnie,
a ja w wolnej chwili muszę przyjrzeć się mechanizmowi bagażnika i go spr. naprawić.
Dzięki za uwagę, temat do zamknięcia.
Udało się bezinwazyjnie. WD 40 zrobiło swoje.
Zamek w drzwiach od kierowcy odblokował się , chociaż siła która została użyta do przekręcenia kluczyka nie była mała, dobrze że kluczyki w A8 są stosunkowo pancerne, grube wytrzymałe.
A co do bagażnika to tęż się udało przekręcić w lewo i w prawo ale bez rezultatu, coś musi być zerwane w zamku.
Co do reszty działań to tak jak piszecie na forum , dostanie się do bezpieczników, plus do bezpiecznika centralnego, minus do śruby w mocowaniu drzwi i bagażnik otwarty.
A sprawcą całego zajścia jest padnięty akumulator, Centa Futura 100Ah, zakupiona w połowie 2022 roku szok. Co jej się stało tego nie wiem poleciała na gwarancje , ale nie chciała przyjmować prądu z prostownika. (poprzednia Centra sprawowała się bez zarzutu 7lat)
Teraz wybór padł na FIAMMA 110Ah.
Podsumowując warto tak jak ktoś już napisał raz w roku otworzyć auto z kluczyka manualnie,
a ja w wolnej chwili muszę przyjrzeć się mechanizmowi bagażnika i go spr. naprawić.
Dzięki za uwagę, temat do zamknięcia.