[D3 06 4.2MPI/LPG ] Na gazie głośniej ?
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk
[D3 06 4.2MPI/LPG ] Na gazie głośniej ?
witam kolegów,,, mam pytanie dzisiaj założyłem instalację gazową do mojej a8d3 2006 rok ...
stag 300 plus wtryski hana 2 parowniki zavoli...
i teraz pytanie czy praca na pb i lpg może się róznić głośnością.....tzn na pozycji Drive na lpg silnik wydaje jakieś delikatne brzęczenie jakby metaliczne - jak przełącze na benzyne cisza kompletna... jak na lpg przyspieszam to przy wcisnięciu gazu taki głośny jakby chrobot na benzynie tego nie ma....
gość mi mówi ze tak może być ze wtryskiwacze są głośniejsze itp.... oczywiście powiedział zebym podjechał i sprawdzi i się nie miga - ale ze niby tak może być..... trochę wstyd tak z kimś a8 na swiatłach stać i jakieś brzęczenie z silnika dochodzi..
przejechałem 50 km i mam już trochę dosyć tej instalacji i jestem wkur... ze ją założyłem...
ktoś się wypowie czy tak może być....
stag 300 plus wtryski hana 2 parowniki zavoli...
i teraz pytanie czy praca na pb i lpg może się róznić głośnością.....tzn na pozycji Drive na lpg silnik wydaje jakieś delikatne brzęczenie jakby metaliczne - jak przełącze na benzyne cisza kompletna... jak na lpg przyspieszam to przy wcisnięciu gazu taki głośny jakby chrobot na benzynie tego nie ma....
gość mi mówi ze tak może być ze wtryskiwacze są głośniejsze itp.... oczywiście powiedział zebym podjechał i sprawdzi i się nie miga - ale ze niby tak może być..... trochę wstyd tak z kimś a8 na swiatłach stać i jakieś brzęczenie z silnika dochodzi..
przejechałem 50 km i mam już trochę dosyć tej instalacji i jestem wkur... ze ją założyłem...
ktoś się wypowie czy tak może być....
Ostatnio zmieniony 29 mar 2015, 09:29 przez martinezzg, łącznie zmieniany 2 razy.
A8>eSka
Kolego , prosty sposób , otwórz maskę , odpal silnik na PB zobacz jak chodzi , przełącz na GAZ i zobaczysz że faktycznie wtryski pukają , jak przełączysz na PB ucichną , no chyba że coś innego jeszcze tam chrobocze to do gazownika .
u mnie jak odpalam silnik (rano chodzi na PB) chodzi cicho , a jak się przełączy na gaz to wtryski pukają , to jest jedyna różnica .
u mnie jak odpalam silnik (rano chodzi na PB) chodzi cicho , a jak się przełączy na gaz to wtryski pukają , to jest jedyna różnica .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk
nie nie nie mam FSI tylko normalny 4,2 ... kol mdamian ale jak to się objawia u Ciebie? jak przełączysz na lpg to silnik pracuje głosniej i słychać jakieś metaliczne dzwięki....
gazownik powiedział mi jeszcze ze jak podjadę to oni jakieś gumowe uszczelki wsadzą po wtryski bo to od tego może być ze one rezonują....
no i jeszcze toen dzwięk przy dodawaniu gazu mnie zastanawia.....
gazownik powiedział mi jeszcze ze jak podjadę to oni jakieś gumowe uszczelki wsadzą po wtryski bo to od tego może być ze one rezonują....
no i jeszcze toen dzwięk przy dodawaniu gazu mnie zastanawia.....
A8>eSka
nie u mnie to się objawia tak jak by 8 kolesi pukało w pudełko jakieś , taki głuchy stukot , jak przełączę na PB to to cichnie .martinezzg pisze:kol mdamian ale jak to się objawia u Ciebie? jak przełączysz na lpg to silnik pracuje głosniej i słychać jakieś metaliczne dzwięki....
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk
no i kur.... po przejechaniu na wieczór z Czeladzi do Chorzowa zapaliła mi się kontrolka silnika.....
ciekawe dlaczego.... więc chyba nie zostaje nic innego jak gnać do gazownika do Pszczyny i już... tyle ze ja tam mam 50 km w jedną stronę... :evil:
a mam pytanko czy ew mogę jeżdzić z zapaloną kontrolką silnika 2-3 dni czy lepiej nie bo coś mogę zrąbać w silniku? :evil:
ciekawe dlaczego.... więc chyba nie zostaje nic innego jak gnać do gazownika do Pszczyny i już... tyle ze ja tam mam 50 km w jedną stronę... :evil:
a mam pytanko czy ew mogę jeżdzić z zapaloną kontrolką silnika 2-3 dni czy lepiej nie bo coś mogę zrąbać w silniku? :evil:
A8>eSka
jakiś partacz zakładał ci gaz i potem z tego biorą sie takie opinie o lpg.
Graty masz dobre pod machą wiec jedyne co to montaz spaprany!
Instalacja gazowa faktycznie jest ciut głosniejsza w czasie pracy ale u mnie to słychać tylko przy otwartej masce silnika (pukające wtryski gazu, tłoczki w nich), ale po zamknieciu maski jest to praktycznie niesłyszalne, i nie jest to metaliczny dzwiek tylko raczej pukanie patykiem w pudełko
Zadne kontrolki w czasie pracy instalacji nie mają prawa sie zapalać
Graty masz dobre pod machą wiec jedyne co to montaz spaprany!
Instalacja gazowa faktycznie jest ciut głosniejsza w czasie pracy ale u mnie to słychać tylko przy otwartej masce silnika (pukające wtryski gazu, tłoczki w nich), ale po zamknieciu maski jest to praktycznie niesłyszalne, i nie jest to metaliczny dzwiek tylko raczej pukanie patykiem w pudełko
Zadne kontrolki w czasie pracy instalacji nie mają prawa sie zapalać
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk
no tak.... niby warsztat polecony przez kogoś kto gazował pożądne auta i sobie chwali..... u mnie słychać w kabinie takie metaliczne dzwięki po przełączeniu na pb znikają - przy dodawaniu gazu bruczenie w początkowej fazie przyśpieszania się pojawia i potem znika - coś jakby tarło - taki dzwięk ale tak jak mówię prze 1-2 sekundy....
masakra jak dla mnie .... normalnie jak mi gość nie poprawi to podaję tu jego dane publicznie :lol:
masakra jak dla mnie .... normalnie jak mi gość nie poprawi to podaję tu jego dane publicznie :lol:
A8>eSka
-
- Forum Audi A8
- Posty: 257
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
- Lokalizacja: Radom / Reading, UK
martinezzg, pod maską porządne wtryski-hana pracują cichutko, to na pewno nie o nie tu chodzi. Mi do głowy przychodzą 2 rzeczy:
1. parownik-mój brat miał tak, że parownik brzęczał, winna była sprężyna znajdująca się w środku.
2. Spalanie stukowe daje metaliczny dźwięk, ale to raczej wyłapałby ecu i wywalił check.... a może to właśnie ten błąd. Sprawdzałeś jaki to byk Ci wywaliło?
1. parownik-mój brat miał tak, że parownik brzęczał, winna była sprężyna znajdująca się w środku.
2. Spalanie stukowe daje metaliczny dźwięk, ale to raczej wyłapałby ecu i wywalił check.... a może to właśnie ten błąd. Sprawdzałeś jaki to byk Ci wywaliło?
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk