części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 97 4.2PB/LPG ] Nie chce odpałic...

Awatar użytkownika
KOPII
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 11 wrz 2009, 15:10
Lokalizacja: CWA

[D2 97 4.2PB/LPG ] Nie chce odpałic...

Post autor: KOPII » 17 paź 2011, 17:55

Witam Koledzy...
Od kilku dni nie wiem co jest ,bo Adela nie chce odpalic ... myslalem ze cos z pompa... bo byla wymieniana niedawno i myslalem ze znowu magicy zle włozyli .. dolałem paliwka zeby bylo ponad pol zbiornika i dalej nic ... przekrecam kluczyk pompa chodzi... odkrecilem przewód od listwy paliwowej .. podaje ... swiece suche ... co to moze byc ??

Pozdrawiam
;]

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 17 paź 2011, 18:10

Vaga podłącz ;-)

xixo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 24 paź 2009, 21:51
Lokalizacja: Ustka

Post autor: xixo » 17 paź 2011, 20:03

pompa moze podawac zbyt male cisnienie, dlatego swiece sa suche. Mialem podobny przypadek... niby pompa dawala ale nie wytwarzala odpowiedniego cisnienia

Awatar użytkownika
KOPII
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 11 wrz 2009, 15:10
Lokalizacja: CWA

Post autor: KOPII » 17 paź 2011, 21:51

Vaga dziś podlaczalem.. i nic nie wykazał..mogło sie coś tam rozszczelinic przy pompie i przez to nie domaga czy kolejna pompa do wymiany?
;]

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 17 paź 2011, 22:46

Podłącz manometr przy listwie. W parę minut będziesz wiedział czy pompa podaje właściwe ciśnienie. Zaoszczędzisz może wiele roboty szukając w niewłaściwym miejscu.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 18 paź 2011, 14:24

we wcześniejszych modelach było tak że aby odpaliła pompa musiał być
poprawny sygnał z rpm, aby ecu włączyło wtryski potrzebny był poprawny
sygnał z czujników położenia wału i wałka

podłączenie vaga i zczytanie błędów z ecu i ewentualnie z immo powinno pomóc
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
KOPII
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 11 wrz 2009, 15:10
Lokalizacja: CWA

Post autor: KOPII » 18 paź 2011, 18:16

A czy na zaworze powrotnym na listwie wtryskowej powinno sie pojawic paliwo czy nie ?
;]

pioery
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 11 wrz 2010, 21:03
Lokalizacja: Lublin

Post autor: pioery » 18 paź 2011, 19:12

Potwierdzam,żeby auto odpaliło musi mieć około 4 bar ciśnienia na listwie,u mnie było 1,1 bar i zmieniłem pompę na QUP pochodziła miesiąc i znowu to samo ,podtarła sie i jutro ją odnosze na gwarancji,pozdro

Awatar użytkownika
KOPII
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 11 wrz 2009, 15:10
Lokalizacja: CWA

Post autor: KOPII » 22 paź 2011, 15:33

Wymieniałem pompe na nowa.... popłynołemz cena prawie 600 zl i nadal nic ..nawet nie zagada... paliwo w listwie jest ..na powrocie jest aswiece nadal suche .. czy moze miec to powiazazanie z instalacją gazowa ??
;]

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 22 paź 2011, 18:08

Zobacz czy odpali na gazie , powinieneś mieś taką możliwość . Najczęściej trzeba przytrzymać przełącznik od gazu w momencie uruchamiania .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
lucek1142
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 08 paź 2010, 16:18
Lokalizacja: katowice

nie pali

Post autor: lucek1142 » 22 paź 2011, 19:01

Witam
To ja sie dołączem z takim problemem:od paru dni auto palilo rano coraz trudniej-po zapaleniu silnikiem trzęsło jakby nie palil na wszystkie gary.MAlo tego,byl taki słaby ,że nawet przełączenie tipa z "P" na "D" potrafilo go zadlawic.Wreszcie przestal palic w ogole.Dokladnie to zapala ,kilka sekund pracuje bardzo nierowno na bardzo niskich obrotach i gasnie.Vag pokazal bład czujnika wału.Wymienilem-nic nie pomogło.Paliwa ma prawie full-pompe wykluczam.Jeszcze jedno -nawet zak zapalil to bardzo czuc etylina za autem-klade to na karb niewlasciwej pracy silnika na tych niskich,trzęśacych obrotach.Pytanie do praktykow:
1.Przeczytalem duzo postow z podobnymi objawami jak u mnie,czy ktos w modelu poliftowym wyeliminowal trwale i jednoznacznie ten problem?Jesli tak to jak?co bylo przyczyna?
2.Zastanawiam sie czy nie jest tu problemem niezalanczanie sie ssania?Jesli tak to co nim steruje-czujnik temp?Jesli tak to gdzie on sie znajduje w modeli poliftowym,ktoredy go wymienic?Moze ktos posiada jakis nr oryginalny takiego czujnika
3.Zastanawiam sie jeszcze nad jednym rozwiazaniem:jesli problemem jest brak ssania wynikajacy z uszkodzonego czujnika temp to moze sprobowac uruchomic go na samostarcie?
4.Ostatnie pytanie :co jeszcze moge sprawdzic,sprobowac aby zdiagnozowac problem.
Acha rzecz oczywista wylalem i przeczyscilem swiece.Zastanawiam sie jeszcze czy mozna w tym aucie bezpiecznie sprawdzic iskre??Nie spale przy tym cewek czy tam cewkomodulow ???
Bede zobowiazany za wszelkie sugestie

ricov6
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 130
Rejestracja: 12 sie 2009, 23:09
Lokalizacja: Lubin

Post autor: ricov6 » 22 paź 2011, 20:12

koledzy problem jest skomplikowany, spróbujcie palcem otworzyć przepustnicę i zakręcić silnikiem kiedyś mi pomogło przy alfie 166 3.0

Awatar użytkownika
lucek1142
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 08 paź 2010, 16:18
Lokalizacja: katowice

nie pali

Post autor: lucek1142 » 23 paź 2011, 11:18

......jeszcze jedno pytanie:na forum jak widze jest sposo osob ktorym auta zle pala,badz nie zapalaja w ogole,badz strasznie szarpia silniki po zapalaniu w zwiazku z tym:
-czy problemy te wystepuja odkad pojawili sie nizsze temperatury?
-czy kazdy ktory ma ten problem/przypadlosc posiada LPG czy sa tez z takimi objawami auta tylko na PB?
-problemy o ktorych tutaj czytamy zwiazane z pompa paliwa-tzn auto nie ciegnie paliwa ponizej polowy czy tam 3/4 zbiornika-czy problem ten wystepuje po wymianie pompy /czyli po prostu zle wlozona do kosza,czy tam zly model pompy /albo tez oryginalna pompa w ten sposob sie zuzywa,ze wymaga wiekszego stanu paliwa aby dzialac?czy po prostu ktoregos dnia przestaje po prostu dzialac???
Bardzo prosze aby wypowiedzieli sie koledzy ktorzy borykaja sie ,badz borykali z tymi problemami.

Awatar użytkownika
KOPII
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 11 wrz 2009, 15:10
Lokalizacja: CWA

Post autor: KOPII » 23 paź 2011, 16:05

Własnie gaz wogóle nie reaguje ... przytrzymuje guziczek ale nic sie nie zapala ...
;]

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 24 paź 2011, 18:19

Też miałem podobny przypadek. Jeżdziłem do wieczora i było wszystko OK , a rano nawet nie zamruczała ,aż do wyczerpania aku.Świece też były suche , iskra była a paliwo z przewodu doprowadzającego też dawało. Okazało się że nie ma sterowania listwą .prąd nie dochodził do przekażnika ,a bezpiecznik był sprawny. tego dowiedziałem się po z ciągnięciu obudowy z ECU . W wiązce z ecu do przekażnika ,1 kabelek rozszedł mi się w palcach .po zastapieniu go innym wszystko wróciło do normy . Po wykasowaniu błędów dotyczących składu mieszanki między innymi . już żaden błąd nie powrócił do dziś wszystko gra jak w zegarku .opisywałem ten przypadek w innym dziale. Dodam że kabelek był niebieski cieńki .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl