[D2 99 4.2PB/LPG ] Śmierdzi paliwem.
[D2 99 4.2PB/LPG ] Śmierdzi paliwem.
Witam.
Panowie czy to jest normalne że rano po odpaleniu śmierdzi benzyną?
Rozumiem że chodzi wtedy na ssaniu ale zaczęło mnie to ciekawić czy to normalne.
Dodam że silnik pracuje dobrze i po paru minutach przestaje śmierdzieć.
Czy to jest możliwe że na ssaniu leje za dużo benzyny?
Czy u was też tak jest?
Pozdro.
Panowie czy to jest normalne że rano po odpaleniu śmierdzi benzyną?
Rozumiem że chodzi wtedy na ssaniu ale zaczęło mnie to ciekawić czy to normalne.
Dodam że silnik pracuje dobrze i po paru minutach przestaje śmierdzieć.
Czy to jest możliwe że na ssaniu leje za dużo benzyny?
Czy u was też tak jest?
Pozdro.
może puszcza paliwo bokiem przez węże , zdejmij plastiki z silnika i popatrz czy nie masz tam przy przewodach mokro , a może któryś z wtrysków puszcza :?: :?:
Sprawdź jeszcze czy w bagażniku tobie nie śmierdzi paliwem .
Sprawdź jeszcze czy w bagażniku tobie nie śmierdzi paliwem .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Pod środkową osłoną z napisem V8 a dokładnie z lewej strony masz przewód elastyczny doprowadzający paliwo do silnika. Łączy się on z metalowym króćcem od listwy wtryskowej benzyny, jest tam opaska i może tylko się poluzowała. Opaskę i połączenie przewodów możesz zobaczyć bez zdejmowania osłony silnika i tak samo sprawdzić czy akurat nie cieknie paliwo z tego połączenia. Nalepiej zdemontuj osłonę (chwila roboty, chyba że się ma do osłony listwy gazu przykręcone ale one też nie stanowią problemu) dokręć opaskę lub załóż nową, może okazać się że końcówka przewodu elastycznego paliwa jest już sparciała i popękana, wówczas utnij ją i zaciśnij opaską. Ja tak zrobiłem u siebie i jest już ok.
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Chodzi o te połączenia http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... epari.html zobacz czy tam się nie poci paliwo .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
raczej to bez różnicy , bo wydaje mi się że przez ten przewód płynie jednakowe ciśnienie PB , czy to na ssaniu , czy na rozgrzanym silniku ;-)
Ale .... warto sprawdzić ten przewód , no chyba że z wtrysków się przelewa i któryś jest nie szczelny .
Ale .... warto sprawdzić ten przewód , no chyba że z wtrysków się przelewa i któryś jest nie szczelny .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.