[D3 03 4.2MPI ] Nie chodzi na wszystkie cylindry
[D3 03 4.2MPI ] Nie chodzi na wszystkie cylindry
Witam !!
Mam poważny problem choc bardzo dziwny , mechanicy rozkładają już ręce. Nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny , czy stoi 2 dni czy minute, po odpaleniu przez jakieś 5 min nie chodzi na wszystkie cylindry. Potem zaskakuje i wszystko jest OK bez żadnych zastrzeżeń, do czasu kiedy znowu się auta nie zgasi i nie odpali, wtedy jest znowu to samo .
W samochodzie zostały już wymienione wszystkie sondy , przepływomierz , świece , cewki , filtr paliwa i czujnik położenia walka rozrządu.
Mam poważny problem choc bardzo dziwny , mechanicy rozkładają już ręce. Nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny , czy stoi 2 dni czy minute, po odpaleniu przez jakieś 5 min nie chodzi na wszystkie cylindry. Potem zaskakuje i wszystko jest OK bez żadnych zastrzeżeń, do czasu kiedy znowu się auta nie zgasi i nie odpali, wtedy jest znowu to samo .
W samochodzie zostały już wymienione wszystkie sondy , przepływomierz , świece , cewki , filtr paliwa i czujnik położenia walka rozrządu.
a ja tobie powiem tak , jak stać ciebie na serwis , żeby zapłacić za roboto godzinę 100-150złbadyl pisze:ja ci zasugeruje oddać auto do serwisu a nie po mechanikach jezdzić i pół auta wymienić pewnie taniej wyjdzie
to dawaj , a jak masz mechanika a nie partacza to daj do mechanika , zapłacisz na 100% taniej .
Jak bym miał auto na firmę to na pewno dawał bym do ASO na naprawy auto , ale iż jestem osobą prywatną to ASO odpada . Wolę dać zarobić znajomemu niż złodziejom , po za tym nie masz pewności że ASO nie wymieni tobie połowy niepotrzebnych rzeczy w aucie i skasują tam jak za zborze . Dla czego zwykłemu mechanikowi zrobienie czegoś przy samochodzie zajmuje np 3godź a w ASO 2 dni :?: :?:
Bo mechanik bierze za robotę a aso nie dość że za robotę to jeszcze za roboto godzinę , skoro mogą przetrzymać auto 24h na kanale to czemu nie skasować frajera :?: :?:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
oj nie przesadzaj też wole dać dobremu mechanikowi auto do naprawy niż ASO ale jak kolega pisze że dawał auto do jakiś tam mechaników i wymienili mu nie potrzebie rzeczy skoro auto dalej tak samo chodzi dlatego zasugerowałem asomdamian pisze:a ja tobie powiem tak , jak stać ciebie na serwis , żeby zapłacić za roboto godzinę 100-150złbadyl pisze:ja ci zasugeruje oddać auto do serwisu a nie po mechanikach jezdzić i pół auta wymienić pewnie taniej wyjdzie
to dawaj , a jak masz mechanika a nie partacza to daj do mechanika , zapłacisz na 100% taniej .
Jak bym miał auto na firmę to na pewno dawał bym do ASO na naprawy auto , ale iż jestem osobą prywatną to ASO odpada . Wolę dać zarobić znajomemu niż złodziejom , po za tym nie masz pewności że ASO nie wymieni tobie połowy niepotrzebnych rzeczy w aucie i skasują tam jak za zborze . Dla czego zwykłemu mechanikowi zrobienie czegoś przy samochodzie zajmuje np 3godź a w ASO 2 dni :?: :?:
Bo mechanik bierze za robotę a aso nie dość że za robotę to jeszcze za roboto godzinę , skoro mogą przetrzymać auto 24h na kanale to czemu nie skasować frajera :?: :?:
Sprawdzić kompresję na wszystkich cylindrach... jak zawory będą uchylone (tak jak to sugeruje kolega zanjac) to na niektórych cylindrach ta kompresja będzie gorsza.Blokersik pisze:Mam poważny problem choc bardzo dziwny...
W samochodzie zostały już wymienione wszystkie sondy , przepływomierz , świece , cewki , filtr paliwa i czujnik położenia walka rozrządu.
ŁooooŁ... a w którym to ASO za godzinę liczą 100-150pln :roll: jeśli tak to straszna taniocha :lol:mdamian pisze:a ja tobie powiem tak , jak stać ciebie na serwis , żeby zapłacić za roboto godzinę 100-150zł
to dawaj , a jak masz mechanika a nie partacza to daj do mechanika , zapłacisz na 100% taniej .
W Warszawie godzina pracy przy aucie klasy A8/S8 to jakieś 350-380pln i tu szukanie kogoś ogarniętego poza ASO ma sens :lol:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
u nas w KIA/skoda roboczogodzina to 130 PLN netto
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
eeeejjjj o dobra, ale ja mówiłem o ASO AUDI :-Pwolek pisze:u nas w KIA/skoda roboczogodzina to 130 PLN netto
nigdy do innego ze swoimi nie jeździłem... chociaż właściwie to spokojnie mógłbym :roll:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
FOSS, cene 100-150 to podałem przykładowo , nie byłem nigdy w aso audi i nie mam pojęcia ile tam stoi roboczo godzina
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.