![]() |
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Uszkodzony amortyzator przedni
-
- Forum Audi A8
- Posty: 41
- Rejestracja: 26 cze 2011, 08:28
- Lokalizacja: Radom
[D3 ALL ] Uszkodzony amortyzator przedni
hey,
żeby nie rozpisywać sie przejdę odrazu do rzeczy...
-Lewy przedni amortyzator przepuszcza gdzies powietrze (opada tylko jedno kolo), slychac
jak syczy jak wyłacze silnik + kontrolki najpierw podnoszenia, a pozniej awarii
pneumatyki (migają obie,na przemian itd).
-jak pojezdze dluzej tzn kolo 20km lub 30/40min to przestaje uchodzić powietrze/dzieje sie
to tak wolno, ze potrzeba kilku godzin aby zeszło z calego miecha
-chce wymienić go, ale na allegro są rozne z krótsza osłoną miecha, dłuższą oslona miecha.
Ale patrząc po numerze części nawet jak wizualnie są identyczne to róznia sie numerem.
Reasumując mój nr mcpersona/amortyzatora pneumatycznego to 4E0616039AF. Czy tylko o takim numerze będzie pasował do mojego samochodu na to miejsce czy inne numery również mogą pasować?
żeby nie rozpisywać sie przejdę odrazu do rzeczy...
-Lewy przedni amortyzator przepuszcza gdzies powietrze (opada tylko jedno kolo), slychac
jak syczy jak wyłacze silnik + kontrolki najpierw podnoszenia, a pozniej awarii
pneumatyki (migają obie,na przemian itd).
-jak pojezdze dluzej tzn kolo 20km lub 30/40min to przestaje uchodzić powietrze/dzieje sie
to tak wolno, ze potrzeba kilku godzin aby zeszło z calego miecha
-chce wymienić go, ale na allegro są rozne z krótsza osłoną miecha, dłuższą oslona miecha.
Ale patrząc po numerze części nawet jak wizualnie są identyczne to róznia sie numerem.
Reasumując mój nr mcpersona/amortyzatora pneumatycznego to 4E0616039AF. Czy tylko o takim numerze będzie pasował do mojego samochodu na to miejsce czy inne numery również mogą pasować?
Ostatnio zmieniony 04 lis 2011, 23:21 przez gardeliusz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 41
- Rejestracja: 26 cze 2011, 08:28
- Lokalizacja: Radom
mowie o lewym amortyzatorze. Masz racje z tym kompresorem tylko, ze posluchaj :-P
jak wczoraj ścisnąłem kabelek ktorym dochodzi powietrze to nadal schodzilo powietrze z amortyzatora i opada tylko to jedno kolo lewe. Powiedz mi gdzie sie znajduje zawór regulujacy cisnienie w miechu amortyzatora, wszystkie sa przy kompresorze czy przy kazdym amortyzatorze jest osobny?
jak wczoraj ścisnąłem kabelek ktorym dochodzi powietrze to nadal schodzilo powietrze z amortyzatora i opada tylko to jedno kolo lewe. Powiedz mi gdzie sie znajduje zawór regulujacy cisnienie w miechu amortyzatora, wszystkie sa przy kompresorze czy przy kazdym amortyzatorze jest osobny?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 41
- Rejestracja: 26 cze 2011, 08:28
- Lokalizacja: Radom
-
- Forum Audi A8
- Posty: 41
- Rejestracja: 26 cze 2011, 08:28
- Lokalizacja: Radom
-
- Forum Audi A8
- Posty: 41
- Rejestracja: 26 cze 2011, 08:28
- Lokalizacja: Radom
1500zł bierze się stad ze maszyny do regeneracji sa cholernie drogie i musza sie zwrocic. Cena nie jest za czesci tylko za wykonanie w ktore wchodzi oczywiscie koszt kredytu ktory byl zaciagniety na maszyny. Kazdy chce jakos zyc wiec dajcie spokoj. Nikt nikomu nie każe korzystać z żadnych usług. Oferta jest taka a nie inna i albo chcesz albo nie.
Nie zajmuję się regeneracją ale już dosyć mam postów typu "kasuja jak za zboze" "zdzieraja" itp.. Kazdy z nas chce zarabiac jak najwiecej i dajmy juz spokoj.
U mnie wczoraj zaczelo syczec w przednim prawym i wykryłem nieszczelność pomiędzy blaszką do której jest przymocowany wezyk a obudowa miecha. Moze komus sie przyda to info...
Moze ktos potrafi pomoc jak przeprowadzic adaptacje amortyzatora w VCDS? I czy w ogole trzeba?
Dzięki
Nie zajmuję się regeneracją ale już dosyć mam postów typu "kasuja jak za zboze" "zdzieraja" itp.. Kazdy z nas chce zarabiac jak najwiecej i dajmy juz spokoj.
U mnie wczoraj zaczelo syczec w przednim prawym i wykryłem nieszczelność pomiędzy blaszką do której jest przymocowany wezyk a obudowa miecha. Moze komus sie przyda to info...
Moze ktos potrafi pomoc jak przeprowadzic adaptacje amortyzatora w VCDS? I czy w ogole trzeba?
Dzięki
Maras82, jak lubisz jak Cię kantuja to Twoja sprawa bo ja akurat nie lubię. Tak samo jak regeneracja kompresora gdzie pierścień kosztuje 100zl a regeneracja kompresora to 500 gdzie proces polega na odkręceniu 2 śrubek i pezepsiukaniu powietrzem. Regeneracja zacisku elektrycznego koła naklejenie plomby na pęknięta obudowę i psiukniecie wd40 i rozruszanie łożyska 350 zl. 20min roboty. Takich przykładów jest dużo. Jasne że za niewiedzę się płaci ale po to jest forum by sobie pomagać.
a wgl regeneracja coś daje ? pytam z ciekawości poprzedni właściciel mojego auta regenerował kompresor i mówił ze nawet sie nie podniósł, wiec zainwestował w nowy kompresor.aro51 pisze:Tak samo jak regeneracja kompresora gdzie pierścień kosztuje 100zl a regeneracja kompresora to 500 gdzie proces polega na odkręceniu 2 śrubek i pezepsiukaniu powietrzem.
A to zależy, ja miałem uwalony czujnik halla w zacisku i za 250zł dostałem nowy zacisk po regeneracji nie generujący tego błędu. W innym punkcie otrzymałem natomiast informacje że czujnik halla jest nie wymienialny ale chyba jednak da sie to ogarnąc skoro mnie to wymieniono, a tak btw to widziałem na allegro juz jakieś zamienniki zacisków elektrycznych .aro51 pisze:Regeneracja zacisku elektrycznego koła naklejenie plomby na pęknięta obudowę i psiukniecie wd40 i rozruszanie łożyska 350 zl. 20min roboty.