Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 98 2.8PB ] Gaśnie po szybkiej jeździe.

kosovo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 39
Rejestracja: 22 cze 2012, 02:02
Lokalizacja: Zakopane/Bad Honnef

[D2 98 2.8PB ] Gaśnie po szybkiej jeździe.

Post autor: kosovo » 22 cze 2012, 02:14

Witam serdecznie wszystkich użytkowników. Mój problem polega na tym że jak trochę "podepczę" ale bez szaleństw to po kilku chwilach auto mi gaśnie i nie mogę odpalić przez jakieś 20 minut, następnie odpala bez problemu i mogę jechać do czasu następnego przymusowego postoju... U mechanika wymienili mi świece wczoraj, kable od świec, filtr powietrza i czyszczona była przepustnica (raczej bez adaptacji). Myślałem że będzie okej, jednak po przejażdżce 14 km auto znów zgasło po wyjeździe z ronda (normalnie się rozpędzałem) schemat ten sam, 20 minut postoju i mogłem jechać. Jakieś sugestie ? mam nadzieje że to nie przepustnica, Pozdrawiam

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 22 cze 2012, 06:50

Zacznij od: odczytu błędów sterownika silnika.

Objaw jak padający czujnik położenia wału (powinien błąd zostać zapisany w pamięci ECU).

Najpier VAG i błędy, później dyskusja.

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 22 cze 2012, 08:00

Z objawow wynika ze czujnik walu moze padac, w wiekszosci przypadkow ecu nie zapisuje tego bledu wiec pewnie vag nic nie wykaze lub pokaze zupelnie co innego. Sprawa prosta do sprawdzenia, wystarczy miernikiem sprawdzic opornosc czujnika na wtyczce i wszystko bedzie jasne bez dlubania w innych rzeczach. To na poczatek a pozniej bedziemy szukac dalej
moje EX- e65 4.4, jest kolejne e65 w kolorze srebra

kosovo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 39
Rejestracja: 22 cze 2012, 02:02
Lokalizacja: Zakopane/Bad Honnef

Post autor: kosovo » 22 cze 2012, 13:23

Witam ponownie, błędy przepisane z kartki:
17978 -Sterownik silnika zablokowany przez immobiliser
P1570 - 35- 10 -- Sporadyczny

16534 - Zespół 2; sonda 1
P0150 - 35- 10 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny

16518 - Zespół 1; sonda 1
P0134 - 35-10 - brak aktywności - Sporadyczny

16706 - Czujnik obrotów silnika (G28)
P0322 - 35-10 - brak sygnału - Sporadyczny


Elektryk stwierdził że powodem takiego stanu rzeczy może być ostatnia pozycja, 20 minutowy postój wyjaśnił schładzaniem czujnika. Chłodny jest znów sprawny na krótki czas, zamówiłem czujnik, w poniedziałek wymiana

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 22 cze 2012, 13:32

Tak, ostatni pozycja to czujnik obrotów wału.

Widzę, że masz problemy jeszcze z immo.
Chyba czeka Ciebie wymiana kabelka od cewki przy stacyjce do modułu immo.

Gość

Post autor: Gość » 22 cze 2012, 15:14

marekp750 pisze:Widzę, że masz problemy jeszcze z immo.
Chyba czeka Ciebie wymiana kabelka od cewki przy stacyjce do modułu immo.
Jak najczesciej sie objawia koniecznośc wymiany tego kabelka??

kosovo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 39
Rejestracja: 22 cze 2012, 02:02
Lokalizacja: Zakopane/Bad Honnef

Post autor: kosovo » 22 cze 2012, 15:56

Mam nadzieje ze po wymianie tegoż czujnika będzie dobrze :) a z tym immo to jest tak że czasami nie rozpozna mi kluczyka i muszę drugi raz włożyć kluczyk, pewnie stąd ten błąd

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 23 cze 2012, 00:52

kosovo pisze:Mam nadzieje ze po wymianie tegoż czujnika będzie dobrze :)...
Na 99,999% będzie dobrze po wymianie tego czujnika,też przez to przechodziłem.

Mam nadzieję,że zamówiłeś/kupiłeś oryginalny czujnik,nie wiem ile w tym prawdy,ale nawet VEMO potrafi dość szybko paść.
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D

tommi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 85
Rejestracja: 30 paź 2009, 16:55
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: tommi » 23 cze 2012, 10:46

Widze ze kasa na elektryka wywalona w bloto bo jest dokladnie tak jak pisal kolega wyzej, oprocz bledu czujnika szereg innych smieci a mozna bylo samemu to sprawdzic w 5 min i jaka bys mial satysfakcje bo przeciez po to jest to forum aby pomagac a do elektryka to kazdy moze podjechac ... wiec po co zasmiecac forum a pozniej sie poddawac. Ja jezdzilem na podrobie czujnika i hulal przez rok u mnie a teraz szwagier lata nastepny rok i jest ok

kosovo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 39
Rejestracja: 22 cze 2012, 02:02
Lokalizacja: Zakopane/Bad Honnef

Post autor: kosovo » 23 cze 2012, 12:29

Nie mam kabla ani miejsca żeby grzebać w samochodzie, autko stoi pod chmurką. Elektryk kosztował mnie 40 zł. Czujnik zamówiłem Bosch więc powinno być okej ;) Jak już kiedyś będę mieć garaż (daj Bóg) to chętnie sam wykonam takie operacje :) Pozdrawiam. A gdyby nie użytkownicy forum i ich wiedza to auto dalej stało by u "druciarzy" i wymianiali by wszystko po kolei...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl