części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 01 3.3TDI ] Naprawa - Turbiny,głowice,pompa wod,ciężko

Proninho
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 7
Rejestracja: 19 lip 2012, 03:01
Lokalizacja: Warmińsko-mazurski

[D2 01 3.3TDI ] Naprawa - Turbiny,głowice,pompa wod,ciężko

Post autor: Proninho » 19 lip 2012, 03:35

Witam, jestem nowym członkiem owego portalu wręcz zajebiście że istnieją właśnie takie stronki. Zwracam się DO was o POMOC ...
Pękł mi przewód który idzie do chłodnicy (KOLANKO) dostępne jedynie w serwisie a co za tym idzie przegrzał mi się samochód.. Ogólnie biały dym 120 temp itp po podstawieniu cudeńka do mechanika zainstalował dla mnie zwykła rurę i powiedział żebym niezwłocznie zamówił owe kolanko i przyjechał z powrotem by je zamontować. Oczywiście została zalana woda, został odpowietrzony cały układ bla bla. Po odpaleniu samochodu i przejechaniu z 50 km zobaczyłem że ciągnie się za mną chmura białego dymu ... no i spadek MOCY... Ponownie podstawiłem samochód do mechanika ale już do innego. Opowiedziałem mu całą sytuację tzn trasa pęknięte KOLANKO przegrzanie biały dym z wydechu. ogólnie naprawa trwała 3,5 tyg... MASAKRA a o to co zostało wymienione no i dodam że samochód zaczął BARDZO ale to BARDZO ciężko palić na ciepłym a do tego po kilku kilometrach np pod czas wyprzedzania gdy potrzebny jest że tak napiszę BUT odcina mi zapłon gaśnie silnik no i KLAPA ... stoję rozkraczony na poboczu samochód rozgrzany nie chce odpalić ogólnie kręciłem z 15 sek (szkoda akumulatora tym bardziej SILNIKA) gdy już ostygnie odpala za 1 strzałem o ile wcześniej nie rozładuje Akum... Jaka może być przyczyna odcinania mocy no i tego że tak ciężko pali?? dodam że odcinanie mocy i to że ciężko pali zaczęło się dziać po wyjeździe od mechanika


głowica (regeneracja uszczelnianie itp) 1017zł
2szt uszczelki głowicy 404zł
pas rozrządu 375zł
regeneracja 2szt turbin jedna 867 druga 967 = 1834
Filtr oleju 64 zł
Olej Castro-la 5w40 7,5l 264zł
filtr powietrza 64zł
filtr paliwa (SZOK) 106 zł
RURA KOLANKO 80 zł
pompa wody HEPU 398zł
szyna wtryskowa 280zł która właśnie miała być wadą odcinania mocy. Dalej odcina

Czy możecie mi mniej więcej skalkulować czy owe CENY nie są zbyt wysokie ?? ogólnie za robociznę wziął 2300 zł (DYZO).... Odstawiam AUTKO z powrotem do tego samego mechanika by naprawił to co potrzebne mam nadzieje że już BEZ DOPŁATY ... co o tym sądzicie ??
Ostatnio zmieniony 19 lip 2012, 22:28 przez Proninho, łącznie zmieniany 1 raz.
Zwolennik Audiczek

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 19 lip 2012, 08:46

Skoro go przegrzales i zostały zrzucone głowice to czy ktos przed zdjeciem głowic mierzyl kompresje?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
eloallxp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 205
Rejestracja: 28 lip 2010, 18:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: eloallxp » 19 lip 2012, 10:37

Kolego Wypowiem się tak

1.Nie odpala na ciepłym bo jakiś wtrysk lub wtryski puszczają
2.Czy akumulator kręci tak jak by nie miał siły ?
3CZy działa ci chłodnica paliwa ?
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D

Proninho
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 7
Rejestracja: 19 lip 2012, 03:01
Lokalizacja: Warmińsko-mazurski

Post autor: Proninho » 19 lip 2012, 17:42

szeryfisch pisze:Skoro go przegrzales i zostały zrzucone głowice to czy ktos przed zdjeciem głowic mierzyl kompresje?
były mierzone ..

[ Dodano: 2012-07-19, 17:45 ]
eloallxp pisze:Kolego Wypowiem się tak

1.Nie odpala na ciepłym bo jakiś wtrysk lub wtryski puszczają
2.Czy akumulator kręci tak jak by nie miał siły ?
3CZy działa ci chłodnica paliwa ?
możliwe że wtryski ale były sprawdzane dzisiejszego dnia. Nie trzymają tak jak powinny ale także nie są do wymiany. Akumulator kreci do takiego stopnia aż pada. Działa chłodnica paliwa. Sprawdzałem także dzisiaj szyny na wtryskach tzn czujniki wszystko w porządku. MOŻE to pompa główna ?? która jest połączana z rozrządem ?
Zwolennik Audiczek

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 384
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 19 lip 2012, 20:45

ja na twoim miejscu zapodał bym logi dynamiczne i statyczne wtedy będzie można więcej powiedzieć coś na temat auta . jakie błędy w sterowniku ?

Proninho
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 7
Rejestracja: 19 lip 2012, 03:01
Lokalizacja: Warmińsko-mazurski

Post autor: Proninho » 19 lip 2012, 20:50

badyl pisze:ja na twoim miejscu zapodał bym logi dynamiczne i statyczne wtedy będzie można więcej powiedzieć coś na temat auta . jakie błędy w sterowniku ?
pokazuje mi że ma za małe ciśnienie. Co wiąże się z szyną wtryskową ... za mało zapodaje ciśnienia .. Podkładałem dzisiaj inne SPRAWNE szyny i dalej klapa
Zwolennik Audiczek

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 384
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 19 lip 2012, 20:52

porób logi i wklej tutaj na forum dokładnie jakie błędy masz

tomekzabrze
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 352
Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: tomekzabrze » 19 lip 2012, 21:17

jesli choiz o ceny to jakos masakrycznie cie nie skroił wiadomo jakbys kupowal sam byloby pare zl aniej ale teraz pewnie mechanik by powiedzial widzi pan kupil pan czesci pewnie cos bylo liche i teraz auto nie chodzi a tak odstawisz i niech sie martwi tym....... patzrac na caloksztalt wydanej kasy to moze z 200 zl bys zaoszczedzil kupujac czesci sam wiec to nie majatek patrzac na to ile wydales

Awatar użytkownika
eloallxp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 205
Rejestracja: 28 lip 2010, 18:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: eloallxp » 19 lip 2012, 21:25

Kolego jak za małe ciśnienie to może byc problem z pompą ale nie wiem czy był by obiaw nie palenia na ciepło
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D

Awatar użytkownika
marta
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 680
Rejestracja: 13 sie 2009, 14:51
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: marta » 19 lip 2012, 22:19

Proninho, Oczywiście współczuję i mam nadzieję, że znajdziesz tu potrzebną pomoc i problem się rozwiąże ale proszę o:

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Re: Naprawa A8 d2 3.3 2001 Turbiny,głowice,pompa wod,ciężko

Post autor: FOSS » 19 lip 2012, 22:26

Kolego Proninho, swoje pisanie na forum rozpocznij od działu powitań - normalnie temat ten poleciałby w "kosmos" ale pozostawiam go bo koledzy napisali tu już kilka pomocnych słów.

Poza tym o problemach technicznych piszemy w dziale technicznym a w tytułach tematów używamy odpowiednich tagów - tym razem ja to poprawiam ale mam nadzieję, że następne tematy będziesz już zakładał poprawnie bo nie mam przyjemności w ich usuwaniu.

Pozdrawiam, FOSS
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Proninho
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 7
Rejestracja: 19 lip 2012, 03:01
Lokalizacja: Warmińsko-mazurski

Post autor: Proninho » 20 lip 2012, 08:21

Dzięki FOSS !!! Tak jak pisałem zajebista stronka no i Adm kozaki ;DD

[ Dodano: 2012-07-20, 08:27 ]
W sumie masz i racje :) Na pewno później złożył by winę na moje części... a co do logów to postara się jak najszybciej wrzucić. Muszę tylko złapać mechanika który jest ciągle w trasie ... Też zastanawiałem się nad pompą.. kolejne 700 zł ;/ masakra ;p no i po WAKACJACH ..:)

[ Dodano: 2012-07-20, 08:34 ]
eloallxp pisze:Kolego jak za małe ciśnienie to może byc problem z pompą ale nie wiem czy był by obiaw nie palenia na ciepło
No właśnie ale żeby nie palił ... Szukałem juz po innych forach i nici ... Znalazłem już kilka tematów na ten temat ale jak na razie nikt nic nie wie ... MOŻE chociaż nam sie uda dojść do celu ;P ..

[ Dodano: 2012-07-20, 09:33 ]
myślę że będzie to pompa Wysokiego ciśnienia ... lipa bo znalazłem tylko 1 w internecie masakra. Wiecie gdzie jeszcze można je znaleźć ?
Zwolennik Audiczek

Awatar użytkownika
eloallxp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 205
Rejestracja: 28 lip 2010, 18:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: eloallxp » 20 lip 2012, 11:11

myśle że regeneracja to rozsądne wyjscie tylko że czas a jeśli chodzi o ciepłe palenie stawiam na wtryski
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 20 lip 2012, 22:39

no to ile zrobic probe przelewową
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
eloallxp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 205
Rejestracja: 28 lip 2010, 18:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: eloallxp » 21 lip 2012, 09:39

kolego jak ja pojechałem zrobic wtryski towymienili 4 wtryski które niby są zregenerowane . na dzień dzisiejszy auto niejeździ . ale oni zrobili wszystko super wkońcu 3 tygodnie jeździł . a
Ostatnio zmieniony 22 lip 2012, 18:15 przez eloallxp, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl