[D2] Pochylenie koła ( Nie wiem jak to sie fachowo nazywa )
[D2] Pochylenie koła ( Nie wiem jak to sie fachowo nazywa )
Witam. Jak zrobic takie pochylenie koła ? Czy to robi się automatycznie przy obniżaniu ?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Ujemne kąty nachylenia kół i chodzi o częściowe przeciwważenie siły odśrodkowej podczas zakrętów. Aby większą powierzchnią opona przylegała do podłoża i nie wyrzucało z zakrętu. Do szybszego pokonywani ich. Wykorzystywane głównie na torach podczas wyścigów.
Mniejszy kąt w tylnych osiach napędowych np BMW. Jak na zdjęciu na przodzie mniejszy kont niż z tyłu. Do codziennego wykorzystania to chyba tylko na autostradach.
8-)
Mniejszy kąt w tylnych osiach napędowych np BMW. Jak na zdjęciu na przodzie mniejszy kont niż z tyłu. Do codziennego wykorzystania to chyba tylko na autostradach.
8-)
Serrgiusz, tak zgodze sie z Toba...ale taki negatyw jak jest na foto jest tylko do osiagniecia maksymalnej gleby, zeby ranty felgi przy jej dosc duzej szerokosci mogly schowac sie wewnatrz nadkola, tak duzy negatyw jak napisal tu kolega nie ma nic wspolnego z jakoscia prowadzenia i bezpieczenstwem... (dlatego auto na foto stoi w miejscu :mrgreen: ) poprostu...zabieg tylko dla wygladu
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Na Youtube widziałem film z extremalnymi negatywami w cywilnych samochodach na drodze ale w Japonii. Nie wiem czy nawet nie link z forum.
Tu jest kilku
Polecam film po 1m 42sek
To jest ten
8-)
Tu jest kilku
Polecam film po 1m 42sek
To jest ten
8-)
Ostatnio zmieniony 14 lis 2012, 20:59 przez bunga bunga, łącznie zmieniany 1 raz.
Serrgiusz pisze:Ujemne kąty nachylenia kół i chodzi o częściowe przeciwważenie siły odśrodkowej podczas zakrętów. Aby większą powierzchnią opona przylegała do podłoża i nie wyrzucało z zakrętu. Do szybszego pokonywani ich. Wykorzystywane głównie na torach podczas wyścigów.
Mniejszy kąt w tylnych osiach napędowych np BMW. Jak na zdjęciu na przodzie mniejszy kont niż z tyłu. Do codziennego wykorzystania to chyba tylko na autostradach.
8-)
Często tez w driftowozach, większa powierzchnia styku opony z asfaltem przy jeździe na kontrze. sposoby pochylu rozne w zależności od samochodu, np.camber plate, regulowane wahacze itp. temat rzeka
Looknijcie tu:bunga bunga pisze:Na Youtube widziałem film z extremalnymi negatywami w cywilnych samochodach na drodze ale w Japonii.
masakra :lol:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj