![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI ] Sterownik akumulatora ??
[D3 03 4.2MPI ] Sterownik akumulatora ??
witam,podlaczylem samochod pod komputer bo mam problem z elektryka,mianowicie na wolnych obrotach pulsuje mi oswietlenie w calym samochodzie,nie duzo ale pulsuje,wykazalo sterownik akumulatora.teraz pytanko,znalazlem taki http://moto.allegro.pl/sterownik-akumul ... 33671.html i to jest to co potrzeboje,ale czy jak go bede wymienial rozkoduja mi sie ustawienia i jak zrobic zeby sie radio nie zablokowalo,bo nie wiem czy ma kod,jak auto kupilem to nie dostalem zadnych papierow z radia i teraz nie wiem czy jest tam jakis kod
Ostatnio zmieniony 21 gru 2012, 23:10 przez piotr83a, łącznie zmieniany 3 razy.
Piotr83a
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
http://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-adapta ... vt8021.htm Z kodem do radia nie ma problemu bo nie ma kodu .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Też bym obstawiał alternator... nawet jeżeli ładuje to i tak pewnikiem nie działa już poprawnie.szeryfisch pisze:a kolega sprawdzal napiecie ladowania? Bo moze alternator sie konczy...
Kodów do radia czy też MMI nie ma... aku można odłączać do woli... jak masz FPR to po rozpoznaniu odcisków palca powrócą praktycznie wszystkie ustawienia (radio, navi, klima, systemy auta i inne) oprócz daty i godziny na FIS.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
U siebie też dopiero przerabiałem pulsowanie świateł (dodatkowo zbyt niskie napięcie ładowania). Diagnoza regulator napięcia, wymiana nie pomogła. Alternator sprawdzany u elektryka i u niego napięcie idealne i brak pulsowania i twierdził, że to na pewno nie alternator. Szukałem innej przyczyny, w końcu kupiłem drugi alternator i po wymianie żadnych problemów. Później byłem u tego elektryka i wyszło, że on sprawdzał alternator na obrotach ok. 2800 i wtedy nie było pulsowania, zresztą u mnie w aucie też tak było, na wolnych pulsowało, a przy ok 1400-1500 pulsowanie znikało.