Witam,
Panowie mam wyciek płynu chłodzącego z okolic obudowy filtra oleju. Zeby dokladnie zobaczyc potrzeba zdjęć tą własnie obudowę. Wyciek jest pomiędzy silnikiem a obudową filta.
Z góry dzięki za wszelkie rady.
![]() |
![]() |
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Jak odkręcić obudowę filtra oleju ?
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Jak odkręcić obudowę filtra oleju ?
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2013, 13:38 przez kuczi3, łącznie zmieniany 1 raz.
Czyli jak dobrze zrozumiałem masz wyciek z tzw. chłodniczki oleju.... no to masz problem bo dostęp to tego ustrojstwa jest marny.... generalnie najlepiej wybebeszyć wszystko co jest w prawym narożniku komory silnika żeby mieć wogóle miejsce na manewry z kluczami.
W D3 jeszcze tego nie robiłem ale niedawno robiłem ten temat w S8 D2 FL a konstrukcja jest bardzo podobna.... newralgiczny punkt to dwie śruby tzw. "trudna" i "bardzo trudna" do których dostęp jest bardzo słaby a nie można sobie pozwolić na ich uszkodzenie.
Kup wszystkie możliwe uszczelki które tam wystepują włącznie z tą nieszczęsną rurką żeby nie robić tego dwa razy bo jeśli to chłodniczka to kilka ładnych godzin nad nią spędzisz na pewno - no chyba, że w D3 zmienili jej konstrukcję na "łatwo wyciągalną" w co jednak szczerze wątpię.
W D3 jeszcze tego nie robiłem ale niedawno robiłem ten temat w S8 D2 FL a konstrukcja jest bardzo podobna.... newralgiczny punkt to dwie śruby tzw. "trudna" i "bardzo trudna" do których dostęp jest bardzo słaby a nie można sobie pozwolić na ich uszkodzenie.
Kup wszystkie możliwe uszczelki które tam wystepują włącznie z tą nieszczęsną rurką żeby nie robić tego dwa razy bo jeśli to chłodniczka to kilka ładnych godzin nad nią spędzisz na pewno - no chyba, że w D3 zmienili jej konstrukcję na "łatwo wyciągalną" w co jednak szczerze wątpię.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
ŁooooŁ :shock: no to żeś mnie zaskoczył... nie sprawdzałem... ale już wiem, jak bardzo nie mam ochoty tego u siebie robić... na szczęście u mnie nic nie wycieka :evil:gtfan pisze:Procedura serwisowa z Elsy każe wyciągać silnik aby się dostać do tej chłodniczki w D3.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-