Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 04 4.2MPI/LPG ] Jak odkręcić obudowę filtra oleju ?

kuczi3
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 07 mar 2012, 22:08
Lokalizacja: BP

[D3 04 4.2MPI/LPG ] Jak odkręcić obudowę filtra oleju ?

Post autor: kuczi3 » 18 kwie 2013, 09:59

Witam,

Panowie mam wyciek płynu chłodzącego z okolic obudowy filtra oleju. Zeby dokladnie zobaczyc potrzeba zdjęć tą własnie obudowę. Wyciek jest pomiędzy silnikiem a obudową filta.

Z góry dzięki za wszelkie rady.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2013, 13:38 przez kuczi3, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 19 kwie 2013, 13:44

Czyli jak dobrze zrozumiałem masz wyciek z tzw. chłodniczki oleju.... no to masz problem bo dostęp to tego ustrojstwa jest marny.... generalnie najlepiej wybebeszyć wszystko co jest w prawym narożniku komory silnika żeby mieć wogóle miejsce na manewry z kluczami.
W D3 jeszcze tego nie robiłem ale niedawno robiłem ten temat w S8 D2 FL a konstrukcja jest bardzo podobna.... newralgiczny punkt to dwie śruby tzw. "trudna" i "bardzo trudna" do których dostęp jest bardzo słaby a nie można sobie pozwolić na ich uszkodzenie.

Kup wszystkie możliwe uszczelki które tam wystepują włącznie z tą nieszczęsną rurką żeby nie robić tego dwa razy bo jeśli to chłodniczka to kilka ładnych godzin nad nią spędzisz na pewno - no chyba, że w D3 zmienili jej konstrukcję na "łatwo wyciągalną" w co jednak szczerze wątpię.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 19 kwie 2013, 13:50

Procedura serwisowa z Elsy każe wyciągać silnik aby się dostać do tej chłodniczki w D3.
Four rings to rule them all

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 19 kwie 2013, 13:57

gtfan pisze:Procedura serwisowa z Elsy każe wyciągać silnik aby się dostać do tej chłodniczki w D3.
ŁooooŁ :shock: no to żeś mnie zaskoczył... nie sprawdzałem... ale już wiem, jak bardzo nie mam ochoty tego u siebie robić... na szczęście u mnie nic nie wycieka :evil:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl