[S8 D2 98 ] Błędy w ECU
[S8 D2 98 ] Błędy w ECU
Witam.
Jakiś czas temu borykałem się z problemem nie pracujących wszystkich cylindrów, po wciśnięciu pedału gazu motor się dusił. Auto wylądowało u "mechanika" gdzie przeszło pożar katalizatora. Po tym wydarzeniu auto nie pali a VAG pokazuje następujące błędy, a po ich usunięciu pojawiają się na nowo.
17919 Zawór przełączający kolektora ssącego 1 - uszkodzenie elektryczneŰ
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17925 Przekaźnik silnika - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17817 Zawór przewietrzania zbiornika - uszkodzenie elektryczne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17609 Elektryczne uszkodzenie wtryskiwacza cylindra 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17613 Elektryczne uszkodzenie wtryskiwacza cylindra 5
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17612 Elektryczne uszkodzenie wtryskiwacza cylindra 4
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17616 Zawór regulacji ciśnienia turbiny - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17917 Zawór regulacji wolnych obrotów - uszkodzenie elektryczneŰ
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16944 Zasilanie systemu - uszkodzenie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Czy ktoś wcześniej walczył z podobnym zestawieniem błędów? Co może być przyczyną tego chaosu? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Jakiś czas temu borykałem się z problemem nie pracujących wszystkich cylindrów, po wciśnięciu pedału gazu motor się dusił. Auto wylądowało u "mechanika" gdzie przeszło pożar katalizatora. Po tym wydarzeniu auto nie pali a VAG pokazuje następujące błędy, a po ich usunięciu pojawiają się na nowo.
17919 Zawór przełączający kolektora ssącego 1 - uszkodzenie elektryczneŰ
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17925 Przekaźnik silnika - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17817 Zawór przewietrzania zbiornika - uszkodzenie elektryczne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17609 Elektryczne uszkodzenie wtryskiwacza cylindra 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17613 Elektryczne uszkodzenie wtryskiwacza cylindra 5
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17612 Elektryczne uszkodzenie wtryskiwacza cylindra 4
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17616 Zawór regulacji ciśnienia turbiny - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17917 Zawór regulacji wolnych obrotów - uszkodzenie elektryczneŰ
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16944 Zasilanie systemu - uszkodzenie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Czy ktoś wcześniej walczył z podobnym zestawieniem błędów? Co może być przyczyną tego chaosu? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 24 lut 2016, 09:25 przez djempy19, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi S8 D2 1998 r.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 67
- Rejestracja: 27 cze 2010, 08:44
- Lokalizacja: Zabierzów
Kolego djempy19, już raz Cię informowałem, że pisanie na forum należy rozpocząć od działu powitań:
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
Proszę uczyń to jak najprędzej, aby Twoje posty/tematy nie były usuwane bez ostrzeżenia.
Pozdrawiam
Simone331
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
Proszę uczyń to jak najprędzej, aby Twoje posty/tematy nie były usuwane bez ostrzeżenia.
Pozdrawiam
Simone331
Wiazki nie sprawdzalem osobiscie, ale moj mechaniczek powinien to chyba zrobic...
P.s identyczny zestaw bledow mial jeden Pan z niemic 2 lata temu, napisalem do niego ale nie jedtem pewien czy ma nadal aktualna poczte itp.
Prosze caly Team o Pomoc!! Juz nie jezdze okolo rok bo nikt nie ma pojecia co sie dzieje !!!!; (; (
P.s identyczny zestaw bledow mial jeden Pan z niemic 2 lata temu, napisalem do niego ale nie jedtem pewien czy ma nadal aktualna poczte itp.
Prosze caly Team o Pomoc!! Juz nie jezdze okolo rok bo nikt nie ma pojecia co sie dzieje !!!!; (; (
Ostatnio zmieniony 23 sie 2013, 09:54 przez djempy19, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi S8 D2 1998 r.
Witam Chłopaki i sorki za odgrzanie kotleta ale nie miałem powodu by napisać lub zapytać ale przytrafiła mi się dzisiaj podobna sytuacja z tym urwanym pinem od kompa i został on w kostce i czy da się to jakoś ogarnąć bez kupowania drugiego kompa poprzez dolutowanie pina czy będę musiał zaopatrzyć się w nowego kompa .
Pozdrawiam ;(
Pozdrawiam ;(
Conrado25, rozmawiałem na temat Twojego problemu z moim mechanikiem i generalnie nie ma problemu ze zrobieniem / naprawą, tylko musiałby oczywiście spojrzeć jak to wygląda z tą kostką i urwanym pinem.
W "najgorszym" wypadku musiałby poprowadzić kabel na zewnątrz, ale to dopiero po oględzinach może stwierdzić.
Musiał byś tylko podrzucić tego kompa albo do niego do Konstantynowa, albo do mnie do firmy na Graniczną w Łodzi i ja mu zawiozę bo i tak jestem tam prawie codziennie
A odnośnie kompa to mam pytanie, czy ktoś go rozkręcał i czy jest on zalany żelem, czy do płyty sterującej można się normalnie dobrać?
W "najgorszym" wypadku musiałby poprowadzić kabel na zewnątrz, ale to dopiero po oględzinach może stwierdzić.
Musiał byś tylko podrzucić tego kompa albo do niego do Konstantynowa, albo do mnie do firmy na Graniczną w Łodzi i ja mu zawiozę bo i tak jestem tam prawie codziennie
A odnośnie kompa to mam pytanie, czy ktoś go rozkręcał i czy jest on zalany żelem, czy do płyty sterującej można się normalnie dobrać?
to nie jest zwykły napęd...to
-
- Forum Audi A8
- Posty: 1
- Rejestracja: 18 maja 2013, 16:27
- Lokalizacja: Namysłów/Wrocław
Odkopuję ten temat gdyż mam ten sam problem, odpaliłem silnik i czekałem aż się trochę w środku nagrzeje i odparują szyby. Silnik chodził normalnie po czym zaczął się krztusić i po dodaniu lekko gazu zdechł. Zestaw błędów ten sam czyli:
17978 Moduł sterujący zablokowany
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17917 Zawór regulacji wolnych obrotów - uszkodzenie elektryczne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17817 Zawór przewietrzania zbiornika - uszkodzenie elektryczne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17609 Elektryczne uszkodzenie wtryskiwacza cylindra 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17613 Elektryczne uszkodzenie wtryskiwacza cylindra 5
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17612 Elektryczne uszkodzenie wtryskiwacza cylindra 4
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17616 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17919 Zawór przełączający kolektora ssącego 1 - uszkodzenie elektryczne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17925 Przekaźnik silnika - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16944 Zasilanie systemu - uszkodzenie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Teraz jak próbuje odpalić to tylko kręci i co jakiś czas nastąpi zapłon w którymś cylindrze.
Otworzyłem obudowę z ECU. Wyjąłem je teraz moje pytanie, który to pin jest możliwym winowajcą i w której wtyczce się znajduje. Wieczorem będę miał dostęp do torxów do otwarcia komputera to zobaczę czy tam nic nie dolega zanim zacznę pruć wiązkę z auta co będzie pracochłonną czynnością szczególnie w podwórkowych warunkach.
17978 Moduł sterujący zablokowany
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17917 Zawór regulacji wolnych obrotów - uszkodzenie elektryczne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17817 Zawór przewietrzania zbiornika - uszkodzenie elektryczne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17609 Elektryczne uszkodzenie wtryskiwacza cylindra 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17613 Elektryczne uszkodzenie wtryskiwacza cylindra 5
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17612 Elektryczne uszkodzenie wtryskiwacza cylindra 4
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17616 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17919 Zawór przełączający kolektora ssącego 1 - uszkodzenie elektryczne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17925 Przekaźnik silnika - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16944 Zasilanie systemu - uszkodzenie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Teraz jak próbuje odpalić to tylko kręci i co jakiś czas nastąpi zapłon w którymś cylindrze.
Otworzyłem obudowę z ECU. Wyjąłem je teraz moje pytanie, który to pin jest możliwym winowajcą i w której wtyczce się znajduje. Wieczorem będę miał dostęp do torxów do otwarcia komputera to zobaczę czy tam nic nie dolega zanim zacznę pruć wiązkę z auta co będzie pracochłonną czynnością szczególnie w podwórkowych warunkach.