[D2 95 2.8PB/LPG ] Wibracje podczas hamowania
[D2 95 2.8PB/LPG ] Wibracje podczas hamowania
Witam wszystkich Mam poważny problem z wibracją podczas hamowania przy każdej prędkości czym szybciej tym bardziej wibruje, jak lekko nacisnę hamulec to są koszmarne wibracje jak docisnę mocniej hamulec to mniej wibruje, ale pedał pulsuje. Tarcze hamulcowe mam roczne firmy ATE i przetoczyłem by sprawdzić czy to wina tarcz, ale nic nie pomogło, nowe klocki hamulcowe ferodo, wymieniłem też tarcze tył nowe ATE i klocki ferodo nic nie pomogło, wymieniłem wszystkie wahacze przód, mechanik wymienił wszystkie gumy tylnej belki i wahacze tył i nadal są wibracje, wymieniłem zaciski hamulcowe regenerowane przód i nadal są wibracje, wymieniłem zaciski tył też regenerowane i też nic nie pomogło. Nie wiem już co może być przyczyną wibracji, skończyły mi się pomysły, może ktoś ma jakiś pomysł co jest przyczyną wibracji ? pomocy
Nie ma jak Audi !!!!
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Bicie piast było sprawdzane ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Zbieżność i kąty wykonane , jest trochę lepiej ale nadal wibracje przy hamowaniu . Byłem u mechanika i stwierdził bym pojechał na przetoczenie tarcz na samochodzie, czy to dobry pomysł ? dodał też bym kupił sobie tarcze brembo nawiercane kierunkowe i będę miał spokój na lata, co wy na to ? danishow, spróbuję jeszcze też twojej propozycji.
Nie ma jak Audi !!!!
Mi sie tez wydaje ze moze byc wina tarcz... Ale nie jestem zwolennikiem toczenia na aucie... Moim zdaniem to poroniony troche pomysl... cos takiego idzie zrobic jak jak wymieniasz klocki ale wszystko jest ok... A jak beda luzy na lozysku, czy tam bicia cos na piascie... to tylko Ci tarcze spieprza bardziej...
Witam wszystkich i przepraszam, że tak długo nie pisałem, ale wyjechałem służbowo do Dani na trzy miesiące. Po powrocie czytałem jeszcze raz wszystkie wasze porady. Posłuchałem się preston81 i zakupiłem nowe tarcze firmy zimmermann nawiercane i klocki hamulcowe ferodo, przed montażem wszystko dokładnie wyczyściłem i nasmarowałem tłoczki w zaciskach. Przyszedł czas na przejażdżkę, no i stał się cud zero bicia nawet przy prędkości 230 km/h. Dziękuję wszystkim za porady i poświęcony czas.
Nie ma jak Audi !!!!
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
- Lokalizacja: Północ
Panowie.
Mam w swoim A8 zaciski dwutłoczkowe czyli 4 klocki na koło.
Zawiecha nowa, klocki i tarcze nowe. Jednak delikatne bicie pozostało. Ale tylko przy prędkości 100km/h i w górę.
Obstawiam, że któryś tłoczek nie domaga z racji tego, że jak jadę wolniej i hamuję mam wrażenie jakby hamulec z przodu hamował na raty. Mam na myśli jakby hamował i lekko przestawał.
Czy dobrze kombinuję? Czy może jednak to wina tarcz?
Mam w swoim A8 zaciski dwutłoczkowe czyli 4 klocki na koło.
Zawiecha nowa, klocki i tarcze nowe. Jednak delikatne bicie pozostało. Ale tylko przy prędkości 100km/h i w górę.
Obstawiam, że któryś tłoczek nie domaga z racji tego, że jak jadę wolniej i hamuję mam wrażenie jakby hamulec z przodu hamował na raty. Mam na myśli jakby hamował i lekko przestawał.
Czy dobrze kombinuję? Czy może jednak to wina tarcz?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
- Lokalizacja: Północ