[D2 FL ALL ] tuleje prowadzące zacisku
-
- Forum Audi A8
- Posty: 157
- Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
- Lokalizacja: Kolbuszowa
[D2 FL ALL ] tuleje prowadzące zacisku
Witam czy ma ktoś numery tuleji i sworznia prowadzących zacisku pływającego czyli zacisk z czterema klockami
- TheDaro3333
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
- Lokalizacja: opolskie
-
- Forum Audi A8
- Posty: 157
- Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
- Lokalizacja: Kolbuszowa
- TheDaro3333
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
- Lokalizacja: opolskie
-
- Forum Audi A8
- Posty: 157
- Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
- Lokalizacja: Kolbuszowa
- pioter
- Moderator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
http://www.a8team.pl/topics58/896.htm Ostatni post .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
- TheDaro3333
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
- Lokalizacja: opolskie
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Tez mialem wibracje przy hamowaniu. Wygladalo to tak 160km/h hamuje jest ok, predkosc spada do ok 100km/h zaczyna trzasc buda, ponizej ok. Przy dohamowywaniu do zera czuc bylo ze hamulec lapie, puszcza, lapie, puszcza. Na pedale zero drgan, na kierownicy tez. Zawieszenie bez luzow. Dopiero na rolkach wyszlo ze lewe kolo hamuje oscylacyjnie - wymiana tarcz i klockow zalatwila problem. Stare tarcze byly roczne. Nie wiem w jaki sposob sie pokrzywila jedna, kaluzy nie pamietam. Podejrzana jest zima i tygodniowy postoj, wtedy przyrdzewiala wlasnie ta tarcza i pierwsza jazda byla z chrobotaniem, pod klockiem zrobila sie zgorzel i chyba w tym miejscu i wtedy tarcza sie przegrzala.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
- TheDaro3333
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
- Lokalizacja: opolskie
Ale przecież kolega napisał że już ma wymienione tarcze i klocki, a problem jest nadal...szeryfisch pisze:Tez mialem wibracje przy hamowaniu. Wygladalo to tak 160km/h hamuje jest ok, predkosc spada do ok 100km/h zaczyna trzasc buda, ponizej ok. Przy dohamowywaniu do zera czuc bylo ze hamulec lapie, puszcza, lapie, puszcza. Na pedale zero drgan, na kierownicy tez. Zawieszenie bez luzow. Dopiero na rolkach wyszlo ze lewe kolo hamuje oscylacyjnie - wymiana tarcz i klockow zalatwila problem. Stare tarcze byly roczne. Nie wiem w jaki sposob sie pokrzywila jedna, kaluzy nie pamietam. Podejrzana jest zima i tygodniowy postoj, wtedy przyrdzewiala wlasnie ta tarcza i pierwsza jazda byla z chrobotaniem, pod klockiem zrobila sie zgorzel i chyba w tym miejscu i wtedy tarcza sie przegrzala.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Forum Audi A8
- Posty: 157
- Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
- Lokalizacja: Kolbuszowa